четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 мами

Мама мила привіт!
Я тобі вручаю привітання,
Людину мені дорожче в світі немає,
Хочу, щоб це знала без сумніву,

І в новорічні чудові годинник,
Коли бажання можуть виконуватися,
Прошу, щоб все ти загадала,
Все збудеться – не варто сумніватися!






Нехай хоровод сніжинок,
Постукає в віконце,
І нехай наповниться твій дім,
Святом трошки,

Бажаю тобі матуся,
Під цей чарівний сніг,
Зустрічати швидше Новий рік,
З чудовим настроєм!



Закружляло заметілями все,
Суєта велика всюди,
Моя мама зараз далеко,
Від душі вітати її буду:

Хай скільки пір'їнок в хвості у Півня,
Нехай стільки буде у тебе тоді добра,
Хай як борідка його мила блищить,
Нехай твоє щастя так виблискує кожна мить!



Матуся повернися сьогодні в дитинство,
І бажань багато загадай,
Від виконання їх нікуди не дітися,
Сьогодні ж чарівне свято - знай!



Старий рік до кінця підходить,
І мороз стукає у скло,
Я дарую тобі матусю,
Усієї душі моїй тепло!

Щоб ти була здорова,
Не боліла ніколи,
І щасливою залишалася,
Ще довгі роки!



Нехай всі печалі й тривоги,
Рік старий забере з собою,
Бажаю тобі мама я здоров'я,
І просто бути завжди собою!






Бажаю щастя, міцного здоров'я,
Достатку і злагоди в родині,
І цей Новий рік нехай подарує,
Лише кращі миттєвості долі!

Нехай помчати геть нудні турботи,
Лише радість і спокій наповнять будинок,
Удача буде поряд з тобою,
А невдача обійде кругом!



У новорічну північ, мамі я пишу,
Будь завжди здорова, побажати поспішаю.
Будь завжди щаслива, посміхайся всім,
А ми тебе кохану, врятуємо від усіх проблем!



Не можна забути привітати маму,
В чудове свято – Новий рік,
З побажань телеграму,
Доставить радості політ,

Бажаю, щоб у твоєму житті,
Завжди творилися чудеса,
І нехай мріють думки,
Всі стануть реальністю для тебе!



Хочу я у свято новорічне,
Тобі матусю побажати,
Дитиною бути задоволеною своїм,
Поганого в ньому не помічати!

Щоб стороною пройшли негоди,
І в житті світлий був твій шлях,
Бажаю тобі мама щастя,
Ти лише завжди зі мною будь!



За вікном мете заметіль,
Сніг кружляє новорічний,
Ти мені мама всіх ріднею,
Коли ти поруч, мені спокійніше.

Нехай щасливим буде рік,
Не тривожся в ньому марно,
І нехай станеться диво,
І в житті буде все прекрасно!



Гряде щасливий Новий рік,
Він принесе з собою посмішки,
Пухнастих ялинок хоровод,
І захистить нас від помилок!



В це свято зберемося всією сім'єю,
Новорічна пора, це завжди радість,
І мені за щастя бути матуся з тобою,
І побажання вручити тобі залишилося,

Всього-всього, чим можеш мріяти,
Нехай рік прийдешній все це виконає,
Ну, а тепер я поспішу тебе обійняти,
І нехай шампанське келихи нам наповнить!



Нехай щасливим буде свято,
Нехай не буде в ньому турбот,
Нехай тривоги і негоди,
Скоріше він забере!

І нехай звучать келихи дружно,
І сніг кружляє за вікном,
З тобою мама мені потрібно,
А решта все потім!



З 2017 роком мама вітаю!
Привіт тобі чарівний шлю,
І тільки щастя я тобі бажаю,
У наступаючому році,

Нехай піде геть поганий настрій,
Всі бажання збудуться твої,
І під впливом добрих вражень,
Ти цей рік красиво проведи!






Мамочка, вітаю!
І дякую я тобі,
Здоров'я, радості тобі бажаю,
І щоб було все як у доброму сні!

Спасибі, за любов і розуміння,
Турботу, ласку, теплоту твою!
І за зразкову звичайно виховання,
Тебе матусю дуже я люблю!



Бажаю тобі мама в Новий рік,
Про невдачі та смуток забути,
І щоб сніжинок чудовий хоровод,
Допоміг твою мрію здійснити!

Ти не сумуй ніколи,
І нехай твоє здоров'я буде міцним,
Ти пам'ятай мама головне завжди,
Ми тебе, всі дуже сильно любимо!
Унікальна листівка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий