четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 тещі

Залишилося трішки, ось-ось,
І дива чекають біля порога,
Прийде бажаний Новий рік,
І я поспішаю бажати вам багато:

Здоров'я, довгих років життя,
Любові, тепла і чарівливості,
Адже тещі в світі кращого немає,
В подарунок вам дарую визнання!






Кохана теща моя, з Новим роком,
Прошу на мене не нарікай, не ображайся
Тобі я дістану зірку з неба,
А ти мені помилки шалені прощай

Бажаю щоб у новому році неодмінно
Усе найголовніше в житті збулося,
Мрії виконувалися як в казці миттєво,
І все що хотілося звичайно моглося!



Хто як не Ви близькі мені після мами,
Теща кохана, мила моя,
Шампанським наповнюються келихи,
Проб'є «12» скоро і тоді,

Нехай здійсняться всі ваші побажання,
Нехай Новий рік надішле багато добра,
Від серця кажу я вам визнання,
Тільки щиро, всією душею люблячи!



Я тещу дуже поважаю,
Люблю безмірно і боюся,
Від погляду немов крижинка таю,
Від похвали її сміюся!

Хочу привітати з Новим роком,
І побажати щасливих днів,
Щоб йшли усі негаразди,
І жити нам стало веселіше!



З 2017 - им теща дорога,
З новим щастям мила моя!
Я тебе не просто обожнюю ,
Схиляюся перед тобою я!

За твою турботу і участь
І за добре серце твоє
Від душі дякую, бажаю щастя,
Щоб збулося все загадане!



З Новим роком вас вітаю,
Теща добра моя
І від усієї душі бажаю:
Щоб любов жила сім'я!

За тепло і розуміння,
Я дякую, кажу.
За турботу, за увагу
Я тобі дякую!






Є тещі різні на світі
Але найкраща дісталася мені
Мудрей всіх жінок на планеті
Миліше всіх панянок у країні!

Ти у мене одна така,
Словами почуттів не передати
Я з Новим роком вас вітаю
Бажаю вірити і мріяти!



Теща-друг мій найкращий,
Дасть підказку і рада.
На будь-підступний випадок
У неї готовий відповідь.

У Новий Рік тебе привітаю,
І з подарунками прийду,
Нових радощів додам,
У наступаючому році!



Не свари мене даремно
Моя сувора, мудра теща.
Адже без сварок, нікого не звинувачуючи,
Жити нам стане приємніше і простіше.

У Новий Рік я хочу забути
Розбіжності наші і суперечки.
І тобі від душі подарувати
Свою допомогу, підтримку, опору!



За всі млинці і пиріжки в цьому році,
Хочу сказати дякую вам щиро,
Люба теща я дуже вас люблю,
Без вас наше життя просто неможлива!

І мої побажання під Новий рік,
Щоб свято виконував ваші бажання,
Побільше радості нехай він принесе,
Всім тещ ви приклад для наслідування!



Метушні дуже багато,
Новий рік скоро прийде,
Але у мене все вчасно і строго,
Привітати всіх прийшов тепер черга.

І найпершою тещу я привітаю,
Хочу всіх благ вам у свято побажати,
Теща прекрасна ви щоправда, не лукавлю,
Я буду мамою вас своєю назвати!



Вже наступає Новий рік,
Під номером - 2017-ть
Його ми з радістю готові,
Зустрічати і посміхатися!

Рідна теща, для мене
Ти як друга мама,
І побажати хочу люблячи
Бути в ньому щасливою самій!



Теща моя люба,
Хоча ні, ви золота,
В це свято, 2017-й рік,
Вам побажань дарую хоровод.

Хочу щоб тільки не хворіли,
Щоб цвіли і хорошели,
Щоб не знали горя Ви і сліз,
Нехай всі мрії виконає Дід Мороз!



Нехай стріляють хлопавки на славу,
І салюти палять в небеса,
У Новорічну яскраву дату,
Нехай усюди панують чудеса.

Вітають один одного з усмішкою,
І я теж як люблячий зять,
Вітаю віршем і з открыткою,
Добрих благ вам хочу побажати!



2017 - й рік настає,
З ним всіх палко вітаючи,
Я тещі коханою в Новий рік
Усмішок і щастя бажаю!

Бажаю здоров'я, бажаю добра
Всіх найприємніших моментів,
Щоб життя наче казка була чудовою,
І щедрою була на презенти!






Коли земля як білий аркуш,
Коли скрізь анімації виблискують,
Коли повітря морозен і так чистий,
Усі Новий рік урочисто зустрічають.

І вітання головні мої,
Зараз улюбленої тещі присвячуються,
Ви вже вибачте, не зараз дарую квіти,
На це свято вони не покладаються!



Новорічна пора вже настала,
«12» скоро вже проб'є,
І часу залишилося зовсім мало,
Але зять для тещі час той знайде.

Тим більше що теща ви прекрасна,
Таку точно в світі не знайти.
Ваша посмішка, наче сонце ясне,
За все «спасибі» в Новий рік хочу сказати!
Прикольна картинка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий