четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 бабусі

Бабусь на світі багато,
А як ти тільки одна,
Нехай часом і будеш судити строго,
Але все звичайно неспроста,

Справедлива ти безперечно,
І сьогодні в Новий рік,
Хочу бажати тобі охоче:
Здоров'я, радісних турбот!






Ти мій промінець світла,
Бабуся моя!
Зігріте Ласкою,
Вся твоя родина

Пиріжків з варенням
Онукам напече,
Всім на диво
Зустрінемо Новий рік!



Нехай Новий рік подарує
Бабуленьке подарунок,
А серце радісно співає,
Як світ красивий і ярок

Здоров'я, щастя на роки,
Щоб не одна сльозинка,
Не зрошувала ніколи
Улюблені зморшки!



В добрий свято, Новий рік,
Бабусі бажаю:
Жити без тягот і турбот
Жити на повну!



З Новим роком, бабуля, тебе вітаю,
Щастя, миру тобі і добра!
Ти одна як ніхто мене розумієш,
Ти опора і радість моя!

Будь, бабуля, як перш здоровою і сильною,
Не сердься, що роки йдуть,
Для мене ти завжди будеш найкрасивішою,
І дарує чарівний затишок!



Самий світлий чоловічок,
Бабуся на всій землі,
Новий рік запалив всі свічки
Нам на святковому столі!

Зібралися сьогодні разом
Дружною і великою сім'єю,
Щоб свято стало чарівніше за
Для бабусі дорогий!






У Новий рік я бажаю
Бабусі коханої,
Сміху, довголіття
І просто бути щасливою!



Від усієї душі поспішаю привітати
Рідну бабусю мою,
За ласку, за твою турботу
За всі тебе дякую.

Нехай новий рік спалахнуть зірки
І освітять твій довгий шлях,
Ти мені потрібна, потрібна як повітря
Прошу, завжди зі мною будь!



Дорога бабуся,
В цей Новий рік,
Найпрекрасніше
Нехай станеться!



Поспішаю я бабусю любу привітати,
З Новим роком, зі святом тебе,
Здоров'я побажаю я підправити,
Щоб не доводилося тільки до лікаря,

Нехай твоє життя буде набагато яскравіше,
І пенсію збільшать втричі,
Нехай смутку серце не заплаче,
Буде щастя і радість попереду!



Бабуся в цьому нинішньому році,
Нехай всі печалі немов розчинились,
Здоров'я міцного бажати тебе хочу,
І на мене завжди ти можеш покладатися!



Ну от і Новий рік приходить,
Свято коханий, дорогий,
Метушнею з розуму зводить,
Привітати усіх адже праця великий,

Але я про всіх думати не стану,
Спочатку Бабусі скажу:
З Новим роком тебе я обіймаю,
Бабуся, я так тебе люблю!



З новим роком, бабуся тебе! З Новим щастям!
Нехай негаразди, хвороби підуть!
Нехай відступлять усі біди, пройдуть всі негоди,
Поруч будуть лише ті, хто тебе бережуть!

Нехай мороз на склі лише малює візерунки,
Серебрит деревця і вдома!
Сріблом - сивиною нехай він не торкнеться,
Жодної пасма і ні волосини!



З повагою і любов'ю,
Поки годинник 12 б'ють,
Бажаю бабусі здоров'я,
І нехай твій дім зберігає затишок!



Бажаю я у Новому році,
Шкарпеток чимало нав'язати,
Якщо вистачить на сім'ю,
Далі можна і продати,

Майстриня ти у нас,
Зізнатися велика,
Всіх благ бажаю в пусте годину,
Бабуся люба!



Нехай з настанням Нового року
Підуть усі хвороби, зникнуть негаразди,
Усмішка хай частіше тебе осяє,
Рідні та близькі не забувають!

Бабуся, рідна, адже ти все для мене,
Тобою пишається вся наша родина,
Спасибі тобі за затишок і любов,
За те, що ти віриш в мене знову і знову!






Рукодельницу мою,
Рідну бабусю, дорогу,
З Новим роком привітати я хочу,
І в кінці рядків обійму й поцілую!



Нехай буде для тебе - відмінним Новий рік,
Здоров'я і удачі тобі він принесе!
Адже для тебе бабуся бажаю я завжди,
Лише самого хорошого на довгі роки!
Українська відкритка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий