четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 папі

Для тата я вручаю привітання:
З Новим роком, з великим святом,
І бажаю без всякого сумніву,
Щоб новий рік був яскравим, золотим,

Нехай на роботі завжди, все буде добре,
Ну а вдома, даю обіцянку,
Завжди все буде мирно, дружно, гаразд,
Обіймаю тебе тато і люблю!






Тобі я це рідко кажу,
Але Новий рік до того має,
Мій тато, я тебе люблю,
Нехай свято плани всі твої здійснює!



Році минулого підійшов кінець,
Тепер ми Новий рік з посмішками зустрічаємо,
Хочу привітати я тебе, батьку,
Тебе в родині всі любимо, поважаємо,

А побажати хочу в чарівний годину,
Щоб здоровим був завжди і бадьорим,
Ти опора та голова для нас,
Зі святом, з прийдешнім Новим роком!



Коли земля в білому кольорі розчиняється,
Коли запалюються вогні на ялинці,
Тоді бажання миттєво виконуються,
Таточку, з любов'ю, від душі,

Бажаю в Новий рік, що загадаєш,
Виповниться нехай і мерщій,
Тебе люблю, ціную і поважаю,
Адже тата немає рідніше і мудрей!



Келих шампанського сьогодні піднімаю,
З Новим роком – серцево кажу,
Тато, я тобі бажаю всього,
У цьому новому барвистому році!



Тато з Новим роком,
З великим святом,
Тобі я побажаю,
Здоров'я і сил!

Успіхів і удачі,
Тобі у всіх справах,
Щоб не було печалі,
Лише радість на очах!



Людині дорогому і рідному,
В довгоочікуваний свято, Новий рік,
Бажаю всіх благ твоєму дому,
І хай завжди, у всьому тобі щастить!



З новим роком вас вітаю,
Милий тато, батько,
Тобі здоров'я я бажаю,
У нас завжди ти молодець!

І щоб свято новорічне,
Тобі лише радість приносив,
Тобі без зайвого сумніву,
Я побажаю багато сил!






Скоріше шампанського налий,
Залишилися лічені хвилини,
І Новий рік стукає у двері,
І дід Мороз вже тут як тута!

З оберемком щастя на плечі,
Подарує добрі посмішки,
Ви тільки вірте скаже він,
І захистить нас від помилок!



Ти прийми ж моє привітання,
У тридцять перше грудня,
Нехай підніме весь настрій:
Ялинка, сніг і салютів іскра,

А бажаю тобі я мій тато,
Тільки кращого і від душі,
Щоб кар'єра зростала і зарплата,
Щастя, всіх благ, здоров'я, любові!



Нехай Новий рік щасливим буде,
Нехай він принесе удачу,
Нехай краще, що було чи буде,
А все погане нехай піде!

Нехай омріяне здійсниться,
Бажаю тобі тато я,
І в житті багато нехай станеться,
І не злазячи щоб з коня!



Батько, на цей Новий рік,
Тобі я побажати поспішаю,
Лише сміливо рухайся вперед,
Тобі у всьому я допоможу!



Улюблений тато, тобі є вітання,
З Новим роком, бажаю від душі,
Щоб як гірлянда сяяло настрій,
Щоб здійснилися всі твої мрії,

Я знаю, що ти дорослий ну і що ж,
Сьогодні в диво все-таки повір,
І ось тоді станеться воно зможе,
Залишиться відкрити лише тільки двері!



Зі святом татусю,
Відкинь свої справи,
Тобі я побажаю,
Щасливим бути завжди!

Щоб всі пішли тривоги,
Проводимо старий рік,
Адже новий на порозі,
Настала його черга!



З тобою тато мені дуже пощастило,
Ти найкращий в світі, і лестити тут не до чого,
Прийми ж моє привітання,
З Новим роком, я тебе люблю!



Новий рік у вікно стукає,
З собою несе він чудеса,
Я вірю що хороше станеться,
І ми почуємо добрі слова!

Тобі мій тато я бажаю щастя,
І разом, щоб здійснились всі мрії,
Щоб обійшли стороною негоди,
Лише тільки кращого заслуговуєш ти!



Привітати папу мені за щастя,
І в новорічний пусте годину,
Мені побажати тобі залишилося:
Успіхів у житті кожен раз!






Новий рік поспішає нечутно,
Поглянь скоріше йому в очі,
Прошу зустрічай його з посмішкою,
І будь щасливий як ніколи!

Ти багато дав мені в цьому житті,
Тебе за все дякую,
Тебе я тато поважаю,
Тебе татуньо я люблю!
Смішна відкритка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий