четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 коханому

Поспішаю вручити тобі я привітання,
Загорнувшись у сніжинки з головою,
Бажаю в Новий рік здійснення,
Все, що було раніше мрією,

І знаю точно, що великі мрії,
Всі пов'язані звичайно ж зі мною,
Ми назавжди з тобою будемо рідні,
Тільки твоя і ти тільки мій!






Як шампанське в келиху грає,
Так і почуття грають до тебе,
Новий рік вже наступає,
І скажу я дякую зими,

Бо з тобою ми разом,
Тому що я тобі потрібна,
Як наречений ми з тобою і наречена,
З Наступаючим тебе милий!



З Новим роком, мій коханий,
Для мене ти краще за всіх!
Будь завжди самим щасливим,
Благ тобі бажаю всіх!



Мій коханий чоловік,
З Новим роком вітаю!
Ми будемо разом цілий вік,
Я це точно знаю.

Нехай всі мрії здійсняться,
У свято повний чарівництва,
Коли годинник проб'є дванадцять,
У день великого свята!



Всіх висот досягти бажаю,
Не сумувати, не сумувати.
Адже ти найкращий, знаю,
Завжди має перемагати!

З найкращим настроєм,
Ми вступаємо в Новий рік,
І під цим враженням,
До нас удача нехай прийде!



Зі старим роком все піде погане,
Тобі я щастя побажати хочу!
Ти у своїх силах ніколи не сумнівайся,
І знай, що дуже я тебе люблю!






Я знаю, що ти найкращий в мене,
І в годину коли вершить на світі чудо,
Хочу привітати з святом тебе,
З Новим роком, адже це дуже круто,

І нехай зараз, я вся горю душею,
Нехай почуття не знає нескінченність!
Те, що зустрілися улюблений ми з тобою,
І цю мить тривав ніби вічність!



Тихо падають сніжинки,
І все заметені дороги,
Так красиві немов на картинці,
Дивовижні чудеса в природі.

Тобі бажаю у велике торжество,
Побільше ясних і вдалих днів,
Мішок подарунків і велику купу,
Гарних, дуже відданих друзів!



З Новим роком вас вітаю,
І привіт від серця шлю!
По тобі зараз сумую,
І тебе дуже люблю!

Для мене ти найкращий,
Для мене ти ідеал,
Я хочу щоб найкращим,
Цей рік швидше став!



Вітаю мій коханий!
І нехай тобі прийдешній рік,
Багато щастя і удачі,
Неодмінно принесе!

Нехай зникнуть всі проблеми,
І в цей святковий день,
До нас срібляста сніжинка,
Прилетить на вогник!



З Новим роком коханий,
З першим днем січня.
Нехай щасливим буде рік,
Для тебе і мене!



Довгоочікуваний Новий рік,
Вже крокує по планеті.
Він радість і добро несе,
Щоб було добре на світі!

Тебе бажаю любий мій,
По дрібницях не засмучуватися,
Думати тільки про благом,
Ну і частіше посміхатися!



Коханий мій, любий!
Як я люблю тебе!
І в свято довгоочікуваний,
Дуже я щаслива!

Нехай буде життя як казка,
І світлий світ навколо,
Коли зі мною ти поруч,
Прекрасний мій дозвілля!






Настає справжній Новий рік,
Тому дарую вірш,
Зовсім не знаю, що в майбутньому нас чекає,
Але знаю, що бажаю продовження,

І загадаю під бій курантів,
Щоб ти завжди зі мною був лише поруч,
А я ж обіцяю бути з тобою
І оточувати своїм чарівним поглядом!
З новим роком 2017 - картинка

Комментариев нет:

Отправить комментарий