четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 дідуся

Мій дід для багатьох еталон!
Адже він людина слова,
І честь для дідуся - закон!
Не може бути іншого,

Нехай Новий рік у всьому тебе
Супроводжує віра,
І залишайся для мене
Ти прикладом мужності!






Дід Морозу мені не треба
Запрошувати на Новий рік,
Краще з коханим дідусем
Водити я буду хоровод!

Діда, дідусь я знаю
Краще за всіх на світі ти!
Від душі тобі бажаю
Щастя, миру, доброти!



Що можна дідусеві бажати на Новий рік?!
Щоб цей рік був кращим за попередній,
Нехай час ще повільніше йде,
І я побажаю успіху всюдисущого,

Ти вже пробач Дідусю, що ми з тобою,
Бачимося не часто, життя така,
Але я люблю тебе, правда всією душею,
І я живу, про тебе не забуваючи!



Дідусь здрастуй, це я,
В годину Новорічний пишу вірш,
Всіх благ бажаю для тебе,
Порожній буде в радість кожна мить!



Дідусь для мене кумир,
Він знає все на світі.
Він мені відкрив величезний світ,
На маленькій планеті.

І в Новий рік мрію мою
Виконає неодмінно,
Нехай стане більше теплих зустрічей
Для нас вони безцінні!



Прийми сьогодні поздоровлення
Дідусь мій улюблений
Нехай у цей день твої сумніви
Підуть невозвратимо.

Нехай Бог береже
Від усіх негараздів
І ангел не залишить
Всі головне - відбудеться
І в добрий шлях направить!






З Новим роком, дід тебе!
Щастя і здоров'я на довгі роки!
Завжди бадьорий будь і в усьому встигай,
Про внуків і внучок ти не забувай!



Новий рік прийшов до нас,
Запорошило снігом все,
Я віддаю увагу віршам,
Хочу щоб Дідусь в житті твоєї було:

Як можна більше чудес і чарівництва,
Як у свято цей яскравий,
Хочу щоб ти ніколи не старів,
І немає дорожче для мене подарунок!



Я Діда просто обожнюю
Він найкращий у мене
Його люблю і поважаю
Ми з ним хороші друзі!

Нехай Новий рік твої зморшки,
Розгладить ніжною рукою,
А сріблясті сивини,
Лише мудрість принесуть з собою!



Милий мій, хороший
Рідний дідусь
Я від душі бажаю
Тобі радості великий!



Такого дідуся як ти,
Повір мені, точно в світі немає,
В усьому хороший безперечно ти,
Будь-як золото рада,

І я сьогодні для тебе,
Під Новий рік пишу вірші,
Здоров'я дідусь, добра,
Всіх благ на життєвому шляху!



Дідусь, дорогий мій! З Новим роком,
Бажаю, щоб жилося легко, вільно!
Печалі та турботи нехай залишаться в минулому,
Адже Новий рік - я вірю, що для всіх буде добрим!

Здоров'я богатирського від усієї душі бажаю,
Повір, тебе люблю я, в тобі душі не чаю!
Нехай збудуться надії, хай збудуться мрії,
Адже я дуже бажаю, щоб був щасливим ти!



Мій Дідусь сьогодні Новий рік,
І я поспішаю з визнанням до тебе,
Бажаю тільки радісних турбот,
Всього доброго і головне подвійно!



Сивина твого волосся,
На білий сніг дуже схожа,
За віконцем б'є мороз,
Прийшов до нас свято між іншим,

Так що Дідусь рідний,
Тебе я вітаю,
Здоров'я з силою сталевий,
Тобі я побажаю!



Я не забуду тебе дідусь привітати,
Тебе люблю я поважаю і ціную,
Поспішаю я вірш урочисто доставити:
З Новим роком, всіх благ кожному дню!






Прийми сьогодні привітання,
Дідусь мій коханий,
Нехай новорічні миті,
Пройдуть неповторно!

Бажаю в Новий рік тобі,
Зовсім не хвилюватися,
Любити і балувати бабулю,
І частіше посміхатися!



Під ялинкою подарунок, дідусю, чекає тебе.
Чекає новорічна вечеря і вся наша родина!
Веселим і здоровим бажаємо бути весь рік,
Прожити його без нудьги і без великого клопоту!
Безкоштовна листівка з Новим Роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий