четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 другові

Для одного нічого не шкода,
І я сказати тобі готовий,
Що немає кращого подарунка,
Чим побажання добрих слів,

Під новорічний шум келихів,
Всіх благ і будь завжди собою,
Нехай життя грає на сто балів,
Удача буде і любов!






З Новим роком, з роком Півня!
Що накукарекует нам птах,
Можливо відпочинок біля морського бережка,
А, можливо, і доведеться потрудитися,

Але для тебе, особисто я скажу,
Побажання найкращі,
Хай рік виконає кожну мрію,
І дні нехай будуть тільки золоті!



Бажаю в майбутньому році,
Знайти любов і не одну,
Придбати супер авто,
Квартиру, дачу за одне,

Так що один час не втрачай,
Куранти б'ють – ти випивай,
І диво вір, так як у себе,
Тоді все буде у тебе!



Тихо падає сніжок,
З Новим роком мій дружок!
Зустрічай його ти на ура,
З любов'ю, голосно, до ранку!

Здоровим будь, і не хворій,
Цінуй завжди своїх друзів,
Впевнений у своїх силах будь,
І рівним буде в житті шлях!



Зимовий свято біля воріт,
Зустрічає весело округу,
І в це свято - Новий рік,
Привітаю від душі я одного!

Кого захочеш - зустрів,
Чого захочеш - так добийся,
Від суєти не сумуй,
А над проблемами посмійся!






Залишилося кілька хвилин,
І старий рік піде навічно,
Прийдуть за ним веселощів дні,
І будуть триває нескінченно!

І всі заповітні мрії,
Сбываясь перетворяться в диво,
Адже Півня прийдешній рік,
Зустрічати з тобою ми скоро будемо!



Друже, з Новим роком!
Я вітаю від душі,
До тебе удача повним ходом,
Нехай неодмінно поспішить,

Бажаю я - повеселитися!
Про всі проблеми забути,
Позитивом зарядиться,
Щасливим і бути коханим!



Довгоочікуваний Новий рік,
Нехай позбавить від турбот,
І подарує тобі друг,
Багато радості навколо!



На вулиці мороз і сніжок,
Свято до нас стукає,
Вітаю тебе друже,
Нехай краще трапиться!

Нехай успішним буде рік,
Повним радості, надії,
Нехай завжди у всьому щастить,
Друзями будемо як і раніше!



Деколи ми сваримося з тобою,
Але ця лайка ні до чого,
Закрию все це рукою,
Тебе привітати я хочу,

Піднявши келих за Новий рік,
Бажаю щоб у долі твоїй,
Кружляв удач кругообіг,
І було багато світлих днів!



Бажаю Снігурку свою зустріти,
І не замерзнути в заметі,
Нехай відзначається свято на п'ять,
І радість гримить в кожному слові,

І нехай багато років, але ми всі єдині,
Коли цей день настає,
Свято ніби ширяє в чарівництві,
І знову наше дитинство нам дарує!



2017-ий у вікно стукає,
Він несе великий успіх,
Тобі я радості бажаю,
І в житті бути щасливіше всіх!



Не прокинутися в олів'є,
Побажаю я тобі,
Гроші все не просадити,
Щоб дожити До зарплати,

Такі в загальному побажання,
Ну і звичайно щоб бажання,
Здійснилися у тебе,
Мій найкращий друг бажаю я!






Сніжок кружляє за віконцем,
Рік приходить Новий до нас,
Старий пожуриться трошки,
І розчиниться як туман,

Я тільки ясних днів бажаю,
Любові рідних, і всіх друзів,
Задумів нових виконання,
І чудових ідей!



Дорогий мій друг,
З Новим роком вас вітаю,
Нехай буде щасливе життя твоя,
Я щиро бажаю!
Унікальна відкритка з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий