четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання Адвокату у віршах

Друзі, я вітаю вас
З днем адвоката всією душею у цю годину!
Бажаємо вам із законами дружити,
Клієнтом кожним, безумовно, дорожити,
Всім допомагати, по мірі ваших сил.
Щоб кожен день у вас був прекрасний!
Хай здоров'я не підводить вас,
Хочемо побажати вам це зараз!


Ви захищаєте права,
Що є у всіх російських громадян.
Щоб не нарахували року,
Свої права повинен знати кожен.
Я не бажаю гучних справ,
Але щоб перемогою завжди вони кінчалися.
Щоб не потрапили під обстріл
Ви тих, за чий захист бралися.


Я адвоката сьогодні вітаю,
У день адвокатури бажаю.
Побільше цікавих справ,
З таким результатом, як ти і хотів.
І нехай клієнт нормально платить,
Адже без зарплати не буде адвоката.
Здоров'я тобі, щастя і добра,
І грошей у домі, хай додається сповна.


Зі святом, з днем адвоката я зараз
Вітаю від душі вас всіх!
Всіх, хто захищає інтереси,
Всіх, хто людям чим допомагає!
Вітаю, і бажаю вам здоров'я,
Щоб свою роботу робили з любов'ю!
Від неї залежить багато, знайте,
Щиро продовжуйте працювати.




Всю юридичну допомогу вони готові надати,
Коли буде потрібно, зможуть довести невинність.
Мета не виправдовує засоби, завжди закон опора їм.
Високий статус адвоката, надійно гільдією зберігаємо.
І в день російських адвокатів хочемо привітати їх самих
І побажати, щоб терпіння і сил вистачало на двох.
І щоб норми правові ви дотримувалися, як завжди.
А щоб життя було повніше, любові і щастя панове!


Бажаю пізнати службові амури,
У свято, день адвокатури.
Мій адвокат, в який раз,
Ти на роботі зависаєш цілу годину.
Ну, погуляй і відірвись,
Пізнай і відчуй, що означає життя.
Але головне не звикай,
І проблеми не потрапляй.
А краще, свою любов знайди,
І занурся в романтичні дні.


Нехай будуть помисли чисті,
Здійсняться всі мрії,
І буде в радість праця завжди,
Ми віримо – не прийде біда,
До вас, адвокат! Вас вітаємо,
І в цей славний день бажаємо,
Удачі в славній життя вашого,
День у день нехай буде краше!


Часто припадає в будні
Непомітний свято ваш,
І доводиться вам важко...
Нехай не гасне ваш кураж!
Нехай не будуть до вас суворі
Судді і присяжних ряд!
Нехай у своєму останньому слові
Вас завжди дякують!
Нехай працюють закони
По розуму, а не по брехні!
Нехай не ставлять вам перепони
Прокурорські мужі!
Нехай у судовій процедурі
Підзахисним буде пуття!..
Загалом, з Днем адвокатури!
Нехай вам допомагає Бог!

Комментариев нет:

Отправить комментарий