четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 сестрі

До Нового року залишилася так небагато,
І цей вірш сестричка, для тебе,
Тобі бажаю я всього благого,
Щиро, від серця і люблячи,

Та ти не бійся загадувати бажання,
Під бій курантів, що не загадати,
Виповниться адже всі без запізнення,
Залишається тільки вірити, тільки чекати!






Хай як шампанське в келих,
Життя буде игриста і світла,
Купаючись у новорічному карнавалі,
Нехай будеш щаслива, кохана сестро!



У Новорічній метушні,
Для сестри час знайду,
Вітальні рядки,
Їх від серця я дарую,

В рік дві тисячі сімнадцять,
Побажаю я тобі,
Як можна частіше посміхатись,
Ходити щасливою по землі!



З тобою ми з дитинства віримо в чудеса,
Діду Морозу листи ми писали,
Дорога, улюблена сестра,
І нехай ми виросли, але віру не втрачали,

Давай і в цей новорічний час,
З тобою бажань море загадаємо,
І Дід Мороз почує точно нас,
І все здійсниться, все те про що мріємо!



Листівку я підпишу для сестри,
Привітаю з датою новорічної,
Побажаю щастя і любові,
Ну а при зустрічі я все скажу детальніше!



Так багато хочеться сестричка побажати,
Щоб Новий рік тобі приніс тільки посмішки,
І стороною пройшла щоб напасти,
І захистив тебе він від помилки!

Щоб кожен день, як свято ярок був,
Коли затихне ця зла завірюха,
До тебе примчу, і ти відкриєш двері,
І в ту ж мить ми обіймемо один одного!






Бажаю в наступному році,
Здійснити заповітну мрію,
І так і буде, в це вірю я,
Інакше ж сестричка адже не можна!



Хай скільки снігу на вулиці лежить,
Нехай стільки щастя буде в твоєму домі,
І чари нехай святом вершить,
І будуть твої близькі задоволені!

Шумить салют, незабаром бій курантів,
І торжеством дзвенить нічна завірюха,
Любов, добробут, затишок,
Хай буде все, улюблена подруга!



Як ялинка яскраво виблискує,
Нехай життя такий буде твоя,
Нехай рік прийдешній бажання виконує,
З Новим роком, кохана моя!



Сестричка люба,
Я в Новий рік бажаю,
Нехай все, що ти захочеш,
З тобою станеться!

Хай серце не нудиться,
Усмішка хай іскриться,
І нехай тобі рідна,
Завжди у всьому щастить!



За вікном летять сніжинки,
Серебриться все і торжествує,
А на ялинці іграшки блищать,
І свято серце кожного хвилює,

Пишу тобі улюблена сестра,
І вітаю ніжно з Новим роком!
Обіймаю і дуже люблю,
І нехай зігрієшся моїм ти кожним словом!



З Новим роком, сестричка люба,
Всього найкращого, чарівного тобі,
Знаю я, одна ти така,
Найкраща сестричка на землі!



Приймай вітання,
Мила сестричка,
Нехай буде яскравим Новий рік,
З великий, пухнастою ялинкою!

Ще бажаю я любові,
І щастя щоб пізнала,
І щоб доля твої мрії,
В реальність втілювала!



Твоє плече, моя опора,
Завжди люб'язна і добра,
Повір я в житті не зустрічала,
Дівчата краще ніж тебе!

Я в Новий рік тобі бажаю,
Багатою бути і не хворіти,
Завжди веселою залишатися,
І тільки в краще дивитися!



Нехай Новий рік порадує доходом,
І буде все сестричка у тебе,
Всіх благ тобі бажаю одним словом,
Не забувай лише вірити в чудеса!



Моя улюблена сестричка,
Настає свято – Новий рік,
І я тебе привітати дуже рада,
І побажанням урочистим черга,

Бажаю щоб всі твої мрії,
Що загадаєш в святкову ніч,
Справдилися і все без нарікань,
А смуток, печаль жени звичайно геть!






Горить вогнями ялинка золотими,
А я сестричці привітання пишу,
І з віршами своїми добрими,
Тебе привітати мила хочу!



Сестричка, з святом тебе,
Рідна вітаю,
І тільки рухатися вперед,
Тобі я побажаю!

Нехай рік прийдешній принесе,
Усмішок і веселощів,
А минулий рік забере,
Поганий настрій!
Гарна листівка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий