четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 коханої

Готовий я зустріти цей Новий рік,
Готовий і наступний з тобою розділити,
І нехай сніжинок кружляє хоровод,
Тобі тепло я зможу подарувати,

Так що не бійся, замерзнути я не дам,
Не страшний разом нам будь-який мороз,
Ми Новий рік розділимо навпіл,
І втечемо в країну чарівних мрій!






З Новим роком вас вітаю,
Половиночку свою,
Щастя та добра бажаю,
Обіймаю і люблю!



Коханій дівчині вручаю привітання,
З Новим роком, мила моя,
Настав той час здійснення,
Головного, чого бажаю я!

Нехай дива творять сьогодні, правлять,
Нехай збуваються бажання твої,
Нехай ні що нас з тобою не розлучає,
Адже ми з тобою оплот великої любові!



Вітаю дорога!
Для мене ти як кумир,
Ти мій подарунок з раю,
Для мене ти - цілий світ!

Я тобі бажаю щастя,
Своє бажання загадай,
Його виконаю відразу,
Тебе люблю я, так і знай!



Ніжніше тебе на світі немає,
Стрункішим, красивіше і розумніше!
І на тобі зійшовся світ,
Що все від завести червоніють!

Настала нова пора,
Рік Новий заступив у володіння!
І я вітаю тебе,
Своїм простим віршем!



Я буду твоїм особистим Дідом Морозом,
Так що можеш бажати ти,
І нехай не з бородою, і не з червоним я носом,
Але мені під силу створити чарівництво,

І точно знаю головне бажання,
Ти хочеш, щоб в майбутньому році,
З тобою ми не дізналися розставання,
Адже так і буде – точно кажу!






Настає Новий рік,
Світ наповнюючи чарами,
Свято казковий йде,
З чудесами в кожен дім!

Тобі бажаю я рідна,
Красиво жити і процвітати,
Ти у мене красуня така,
Що можна тільки мріяти!



У величезному щастя я зустрічаю Новий рік,
Адже в цей день я зовсім не один,
В душі грають мінори яскравих нот,
Я знаю, що тобою я любимо,

І це почуття замерзнути мені не дасть,
Хай за вікном хоч тридцять б'є мороз,
Тебе люблю, від блиску твоїх очей,
До запаху божественних волосся!



З Новим роком кохана!
Моя ніжна, неповторна,
Обожнювана і пристрасна,
Моїм серцем навіки владна!

Я люблю тебе до нестями,
І хочу, щоб з тобою стали ми,
Назавжди віддані один одному,
І біда щоб була нам невідома!



З Новим роком, моя кохана,
Вітаю я всією душею!
Хочу зробити тебе счастливою,
Самою яркою у світі зіркою!

Нехай проблеми підуть і забудуться,
Нашої зустрічі я чекаю кожен раз,
Нехай мрії з тобою наші збудуться,
Зазвучить коли весільний вальс!



Горять бенгальські вогні,
З тобою зустрічаємо Новий рік,
І що про нього не кажи,
Настане скоро він ось-ось!

І в ніжному таїнстві закоханих,
Оберігаючи наш спокій,
Любов'ю нашої окрилений,
Ми будемо щасливі з тобою!



Тобі я ці рядки присвячую,
Адже нікого кохані в світі немає!
І в них я з Новим роком вас вітаю,
І посилаю полум'яний привіт!

Щоб ти мою турботу відчувала,
І відчувала як я тебе люблю,
Я обійму тебе, наскільки б сил вистачало,
Своє тепло і ніжність подарую!



Нехай Новий рік прийде до тебе як у казці,
Сюрпризами порадує у всьому,
А я дарую свою любов і ласку,
І буду робити свято день за днем!






За вікном сніжинки водять хоровод,
Настає довгоочікуваний свято,
До нас приходить славний Новий рік,
Веселий, пустотливий пустун!

І звичайно, не можна не привітати,
Усіх коханих і близьких людей,
І ось тут, точно мені не злукавити,
Немає тебе мені миліший і ріднею!
Красива вітальна картинка з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий