четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 братові

Під бій курантів, я для брата,
Пишу заповітні слова:
Бажаю житті солодше шоколаду,
І щоб успішно йшли справи,

Адже Новий рік, свято,
Всі плани можна втілити,
Піднімемо сміливо вгору келихи,
Пора випити шампанського!






Обожнюю це свято – Новий рік,
Цей привід побажати всього хорошого,
Улюблений брат і твій настала черга,
Я бажаю тобі забути про минуле!

Щоб рік був кращим, так у всьому,
Щоб всього досяг чого бажаєш,
Адже дива приходять в кожен дім,
Бути може навіть Дід Мороза зустрінеш!!



З роком 2017-им,
Коханий, любий мій брате,
Не варто сумніватися,
І свята чи тільки радий,

Досягай нові висоти,
І щастя своє життя впусти,
Нехай новорічні турботи,
Подарують радості, любові!



У цьому світі є моя кровинка,
Це ти, мій найкращий брат,
Нехай недомовок зараз крижинка розтане,
І будеш привітання ти радий!

Його дарую в годину добрий, новорічний,
Нехай виконує свято всі мрії,
Нехай життя стає щасливішою, благородніша,
Такий, який тільки ти захочеш!




Ну, братику, вітаю,
Адже зима в гості прийшла,
Загадай бажань зграю,
І все буде у тебе,

Тому що дуже скоро,
Проб'є годинник дванадцять разів,
Новорічного запалу,
Тобі бажаю у цей годину!!!



З Новим роком, мій братику,
Хай щастить тобі у всьому!
Будь щасливою людиною,
І не думай ні про що!

Живи рідний під знаком щастя,
Люби завжди, і будь любимо,
А все нелетные негоди,
Ми разом швидко переможемо!






Братішка, з чудовим святом,
Тебе привітати я поспішаю,
Ти найкращий, добрий, чесний!
Тебе про головне попрошу!

Будь щасливий! Нехай грають фарби,
Перетворюючи життя хід,
Нехай все складеться як у казці ,
В чарівне свято Новий рік!



Це свято чарівний, мій брат,
Я Знаю, що йому дуже радий,
І тому є побажання,
Чудеса виконують бажання,

Побажаю, щоб ти був крутим,
Йшов по життю з великим успіхом,
Не знав рахунок щоби здоров'ю, грошей,
І все зміг досягти тільки сам!



Привіт братик, як справи,
Готовий зустріти Новий рік?
Будь бадьорим духом, як завжди,
І сміливо рухайся вперед!

Від усіх негараздів і від напастей,
Хай захистить тебе доля,
Обдарує радістю і щастям,
І щоб на довгі роки!



З Новим роком братик мій,
Ангел ненаглядний,
Під счастливою зіркою,
Буде рік цікавий!

Нехай збуваються мрії,
І твориться диво!
Нехай обов'язково щастить,
І життя красивою буде!



Ти найкращий друг, чого приховувати,
Ти брат і цим ми пишаємося,
Тобі я хочу побажати,
На новий рік повеселитися!

Дістати щасливу зірку,
І покласти в кишеню на вічно,
Щоб здійснилися мрії,
І жив ти довго і безтурботно!!



Братик, ти мною не забутий,
Особливо сьогодні,
І Новий рік вже поспішає,
І всі навколо задоволені!

Бажати хочу щоб завжди,
З тобою було щастя,
Щоб з успіхом життя була,
Без сірого негоди!



Тобі бажаю в Новий рік,
Грошенят мішок і без турбот,
Веселитися не сумувати,
І сестру свою любити,

Бути любленим, красивим,
Найкращим братом милим,
Сяяти як яскрава зірка,
І бути коханим як завжди!



Тебе я братик обіймаю,
І з Новим роком вітаю!
Залишайся молодою,
Завжди веселим, запальним!

Нехай тебе всі поважають,
Рідні міцно обіймають,
Зустрічай з посмішкою Новий рік,
І сміливо рухайся вперед!



Тебе вітаю брат, твою сім'ю,
Всі побажання від серця я дарую,
І В свято, що всі звуть Новий рік,
Нехай краще у всіх станеться!






З Новим роком брат!
Успішний будь, і будь багатий,
На своєму життєвому шляху,
Щоб сміливо знав куди йти!

Здоровим будь, і будь щасливий!
У будь-яких справах будь терплячий,
І просто будь завжди любимо,
Ти нам дуже потрібна!



Ось старий рік йде геть,
Слідом несучи з собою печалі,
Тобі бажаю яскравих днів,
І щоб вогні навколо сяяли!

Будь веселий брат і не журися,
І щоб без краплі жалю,
Ти в новий рік скоріше ступив,
І зустрів там своє везіння!
Прикольна відкритка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий