четверг, 17 ноября 2016 г.

Прикольні привітання з Новим роком 2017

Нехай Новорічної ночі, Дід Мороз,
Непомітно під ялинку пробереться,
І залишить подарунків цілий віз,
Здоров'я, щастя, на гроші нехай не горнеться,

Пару мішечків з успіхом золотий,
Пару мішечків з радістю і дивом,
Ну а мішечок, той, що самий великий,
Хай з любов'ю неосяжної буде!






В Новий рік вам бажаю
Скарб знайти несметный
І проплисти по всіх морях
В турі кругосвітню

І щоб смажений півень
Нікого не клюнув,
Через ліве плече
Три рази переплюнемо!



Мавпи швидко пролетів рік,
Вона звичайно нас розвеселила,
Все це позаду тепер,
Це пройшло і це забуте,

А попереду Новий рік,
Ще трохи увірветься він салютом,
Тепер Півень ж в гості до нас йде,
І я сподіваюся, що з ним все буде круто!



Бажаю бій курантів не проспати,
А щоб це марно виключити,
Просто до свята не варто випивати,
Інакше нам тебе не розбудити!



Новорічний зимовий вечір,
Час казки та чудес,
Наливай-ка міцніше,
Тост для всіх у мене є,

Щоб кожному по дачі,
І за нової БМВ,
Дід Мороз не даремно адже скаче,
З товстою сумкою на плечі!



Що чоловікові побажати на Новий рік?!
Щоб від пива не ріс живіт,
Щоб друзі ніколи не підводили,
І грошики звичайно щоб любили!






Тук-тук-тук – я Дід Мороз,
У мене наказ привітати,
Сказали що не треба троянд,
Не варто витрачати гроші,

Попросили щастя передати,
Його в мішечку під ялинкою залишив,
Тільки не варто його відразу відкривати,
Чекай до дванадцяти, а то так проти правил!



Дід Мороз з мішком поспішає,
Всі вкутане сніжком,
Свято починається,
Шампусик розливається!



Цілий рік ми його чекали,
Це свято, що він на всіх один,
Діду Морозу подарунків замовили,
Спустошили кожен магазин.

А тепер, у великому очікуванні,
Скоро президент скаже слова,
Ну а я, поки ще в свідомості,
Поспішаю бажати тобі доброго сповна!



Грошей – щоб кури не клювали,
Здоров'я – як сніжинок за вікном,
Щоб всією сім'єю на Півдні відпочивали,
З Новим роком, решта ні з чим!



Мандаринового настрою,
У Новий рік я бажаю тобі,
Щоб у минуле пішли всі прикрості,
Великого позитиву в кожному дні!

А якщо ще будеш вірити в диво,
В гості прийде Дід Мороз,
Змінить життя нереально круто,
І зробить він це все серйозно!



Бажаємо вам повеселитися,
Але, щоб під ялинку не впасти,
І щоб Дідусь Мороз
Вас у витверезник не відвіз!



Бажаю щастя я тобі,
Такого як салат «Олів'є»,
Строкатого, смачного, звичного,
І на смак звичайно ж відмінного!

Ну да ладно, я пишу не для того,
Хочу привітати тебе я з Новим роком,
Нехай він буде класним, без проблем,
А для ворогів всіх – похмурим і суворим!



Щастя хай прийде до тебе,
Новий Рік вже на носі!
Нехай пройде він дуже гладко,
І як завжди напідпитку!



Від начальства – великої поваги,
Щоб у сім'ї було тобі шану,
Щоб у журналі Cosmo засвітитися,
І як ялинка сьогодні вбратися.

Адже мої побажання все для тебе,
Скоро проб'є дванадцять і ось тоді,
Якщо будеш вірити в диво,
То не буде в житті погано!



Нехай Новий рік увірветься в будинок з розбігу,
І принесе тобі не мало снігу,
Підморозить нехай злегка твій ніс,
Старий добрий Дідусь Мороз!






Головне що потрібно побажати,
В це свято божевільний і чудесний,
Від застілля свідомість не втрачати,
Інакше ранок буде цікавим,

Будуть втрати, можливо синці,
І головний біль без зволікання,
Так що закусывай щільніше краще ти,
І приймай від серця вітання!



На дворі мороз тріскучий,
Ялинка в кульках варто
Свято найбільший в світі кращий,
Всіх поспішає порадувати!

І до нього бажаю спішно,
Загадати тобі всього,
Щоб в житті було все старанно,
Як кажуть, від і до!
Картинка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий