четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 чоловікові

З новорічним чарівним настроєм,
Вітання я тобі дарую,
У кар'єрі бажаю просування,
Цінувати свою улюблену родину,

І не забудь, коли проб'є дванадцять,
Нових бажань для щастя загадати,
Ще бажаю в собі не сумніватися,
І як чоловікові всі вершини взяти!






Розумний, успішний і красивий,
Чого ще ж побажати!
Напевно будь завжди щасливий,
І щоб не думав би нудьгувати!

І щоб твій життєвий шлях,
Завжди був рівний та гарний,
І щоб чудово жив,
І щоб все тобі моглося!



Настала Новорічна пора,
Скоро в небі салюти блиснуть,
Поки є час, я привітаю тебе,
Рік Півня, що віщує?!

А віщує він - посмішки і добро,
Півень марно клювати не стане,
Живи в достатку радісних турбот,
З Новим роком тебе і з Різдвом заочно!



Чоловічого міцного здоров'я,
В роботі вгору завжди йти,
А на сьогодні шикарного застілля,
І хай блищать бенгальські вогні!



Бажаю промахи Вам все забути,
Ті, що минулий рік супроводжували,
Адже в Новий нам пора вже вступити,
І щоб в ньому, всі радощі пізнали,

Бажаю здоров'я, бадьорості і сил,
По-чоловічому зустрічати всі невдачі,
Щоб рік новий грошей приносив,
Щоб вирішувалися складні завдання!



Бути при грошах, і при друзях,
Сяяти посмішкою на вустах,
Відзначити свято на ура,
Радісно, весело, до самого ранку!






Хай буде добрим новий рік,
Нехай він подарує віру у диво,
І запалює зірки в строк,
Нехай життя твоє щасливою буде!

Порядок в будинку буде нехай,
І на роботі все пристойно,
Щоб завжди у всьому везло,
І відчував себе відмінно!



Ти чоловік, ти герой,
Тільки будь завжди собою,
Душею і тілом відпочивай,
І Новий рік скоріше зустрічай!



Нехай Дід Мороз тобі під ялинку принесе,
Нове авто, квартиру, дачу,
Нехай у 2017 році щастить,
Щоб в руках тримав свою удачу,

І в цей день, за святковим столом,
Ти підніми скоріше келих кришталевий,
І всім друзям скажи лише про одне,
Що рік той буде просто шедевральний!



Нових чоловічих вчинків і відважних,
Бажаю виконати тобі без турбот,
І нехай росте твій достаток паперовий,
І не буде в житті клопоту!



Стрілець біг прискорить хід,
До дванадцяти залишилося так небагато,
І ось тоді настане Новий рік,
І в цю честь я прошу дати мені слово,

Хочу привітати, хочу Вам побажати,
Щоб як чоловік Ви зростали всі вище,
Щоб горя Вам і слабкості не знати,
А все бажане, стане тільки ближче!



Нехай сміливо збудуться мрії,
Нехай буде сповнений щастя будинок,
Ти вияви трохи старання,
І все зміниться кругом!

А сумніватися щоб не зміг ти,
Що в свято може все здійсниться,
Ти напиши Морозу пару рядків,
І він багато чому допоможе здійсниться!



У 2017 році, бажаю тобі щастя,
Усмішок близьких, миру і добра,
І щоб ні хмаринки в долі ні негода,
Не змогли потривожити тебе!

Я хочу, щоб ти всього добився,
Щоб робота була по плечу,
З Новим роком тебе вітаю,
І лише побажати я хочу!



Я швидше тебе хочу,
Побажати удачі,
І щоб проблеми по плечу,
Були не інакше!

Щоб дружина тебе любила,
Дуже поважала,
І щоб щаслива зірка,
Тебе супроводжувала!



Нехай Новий рік щасливим буде,
Нехай він принесе удачу,
Нехай краще, що було чи буде,
А все погане нехай піде!

Нехай омріяне здійсниться,
Тобі бажаю я дуже,
І в житті багато нехай станеться,
І не злазячи щоб з коня!





Обожнюю свято новорічне,
Це привід побажати всього хорошого,
Мій найкращий друг і твій настала черга,
Я бажаю тобі забути про минуле!

Щоб рік був кращим, так у всьому,
Щоб всього досяг чого бажаєш,
Адже дива приходять в кожен дім,
Бути може навіть Дід Мороза зустрінеш!



Будь щасливим, не нудьгуй,
Своїм розумом всіх дивуй,
Завжди дивись тільки вперед,
Проблеми все розбий об лід!

І нехай спалюються мости,
І в мить всього досягнеш ти,
І щоб надійні друзі,
Тебе цінували як і я!
Дитяча вітальна листівка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий