четверг, 29 сентября 2016 г.

Привітання з іменинами для Софії

Софія, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, мила Софія!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!


Софія, мудрості багато на світі.
Тільки пам'ятай - для нас ти одна.
Усі ми сьогодні зустрілися разом,
Щоб нагадати, як ти нам важлива.
В твої іменини побажаємо
Бути здоровою і доброї і надалі.
Знай - тебе ми в серцях обіймаємо,
Софія, душу твою щоб зігріти!


Софія, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.


Сьогодні свято - іменини.
Твій Ангел світлий і невинний
Зустрічає, Сонечка, з тобою,
Чудове свято неземної.
Нехай піднімають настрій
Квіти, подарунки, привітання.
Бажаю тобі життя легкої,
Щасливої і не самотній!




Софія, будь такою ж милою,
За себе умій стояти,
Буде життя твоє щасливою,
І не варто сумувати!
Не сумуй і не журися,
Ти красивою самої будь,
Тільки щиро влюбляйся,
А про сумне позабудь!


Премудрості тобі не позичати,
Адже ім'я Софія - є сама премудрість.
Ти можеш всім рада розумна дати,
В секунду вирішити будь-які труднощі.
І в іменини з щирим теплом
Тобі дарую я ці привітання.
Нехай буде радісним завжди твій дім,
Супроводжує добре везіння!


Софія, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


У Софії сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!
Вітальна картинка з днем ангела Софії

Комментариев нет:

Отправить комментарий