среда, 14 сентября 2016 г.

Красиві Привітання з Ювілеєм на 55 років у віршах

Після роботи за столом
Розмовляємо з тобою удвох.
Мені цікаво лише з тобою,
Не потрібен мені ніхто інший.
Завжди дбаєш ти про мене,
Сьогодні я побуду в біганині.
Знайду я кращий ось подарунок,
Щоб він красивий був, дуже яскравий.
Адже у тебе, рідна, ювілей,
Келих шампанського налий.
Ми разом зустрінемо свято це,
Не буде в світі кращого дуету.
Нехай твої сьогодні 55,
Сильніше любов запалять знову.
Читай мій ніжний поздравок,
І знай, що люблю тебе, мій ангелок.


"Привітання з днем народження татові на 55 років"

От і знову ти став старше
А я тебе трохи молодше.
Тобі сьогодні п'ятдесят п'ять
І я подарунок подарую знову.
І я в подарунок вкажу
Про те як татка люблю.
Тебе я ніжно обійму
І мій віршик свій подарую.
Ти найсильніший у світі тато,
І самий славний у світі один.


Дві п'ятірки — на відмінно,
Я привітаю тебе особисто,
Дорогий мій чоловіче,
Бери мій поздравок —
В ювілей твій я бажаю,
Щоб очі твої грали,
Співало серце і душу,
Життя біса гарна,
Щоб витрачати час даремно
На непотрібні справи,
Я люблю тебе, мій милий,
Привабливий і сильний!


"Привітання на 55 років"

Дві п'ятірки – значить всього 10!
Давай забудемо, що 55.
Пропоную підготувати тости,
Ювілярку будемо вітати!
Побажаємо радості і щастя,
І здоров'я міцного на додачу.
Любов нехай зігріває життя твоє,
І їсть з руки примхлива Удача.


Дідусів багато на світі,
Шалено їх люблять всі діти.
У мене ж ти такий один,
Ти самий мій надійний тил.
Завжди ти мене розумієш,
І якщо треба, легко мені допомагаєш.
З ювілеєм, дід, тебе привітаю,
Поздравок до тебе направлю,
Щоб життя було шалено цікавою
І в 55 років ще чарівніше за.


Тітонька моя рідна!
З ювілеєм вітаю,
Обіймаю і цілую,
Тітоньку свою люблю я!
Ми хороші друзі.
Свято твій п'ятдесят п'ятий
Відзначай на три зарплати,
Якщо можеш собі дозволити.
Що на життя економити?
З днем народження тебе!


Тітонька моя рідна,
Ти майже золота.
Ніяких вад у тебе ж немає,
Вигляд твій майже, що оспіваний мною.
В гості я до тебе прийду,
І свій подарунок я тобі принесу.
П'ятдесят п'ять разів тебе привітаю,
Поздравок тобі я свій направлю.
Будь завжди успішна і щаслива,
Життя до тебе хай буде справедлива.


"Гарні вірші на день народження 55 років"

В ювілей отворись для прийняття
Почуттів любові і дивись веселіше!
Розкриває свято обійми,
Захоплюючись красою твоєю!
Нині щастя зовсім не далеке,
Цифри дві нині - 55!
Означають широкі обійми,
Означають: пора відзначати!
Привітання співучі рядки
Пропоют про добро і весни.
Буде життя твоє найкраща,
Ти такий не зустрінеш у сні!
Все збувається, лише повір
І відкрий для гостей кращих двері!


Дядя, ти мій найкращий друг,
У цьому тисяча твоїх заслуг.
Майстерністю своїм зі мною ділився,
А коли потім я одружився,
Ти моїй родині завжди допомагав,
І всі мої проблеми вирішував.
Сьогодні не буду більше згадувати,
А буду тільки вітати.
З пятидесятипятилетием,
Я побажаю довголіття.
Тобі здоров'я міцного,
Розуму, звичайно, чіпкого.
Тримай мій поздравок,
І будь завжди ти бодрячок.


"Привітання ювіляру на 55 років"

Дідусь, ти мій рідний,
Я завжди буду з тобою.
Ти мені навіть найкращий друг,
Це знають всі навколо.
Ми з тобою одна родина,
Знає це дітвора.
Я подарую тобі подарунок,
В 55 років тебе віддячу.
Ти ростив мене завжди,
І не кривдив ти ніколи.
Я з днем народження вітаю
І віршик свій я читаю.


Ти кожен день з дітьми проводиш,
І рано вранці в школу ти приходиш.
І щодня ти з дітьми, спілкуючись,
Сама енергією їх ти наповнюєшся.
Тобі, вчитель, п'ятдесят п'ять,
Але ти такий же, як і багато років тому.
І сьогодні в твій веселий ювілей
Побажаємо Вам уроків світлих і ідей.
Нехай хороші Вам учні зустрічаються,
І батьки, і Ви не засмучуються.
Читайте, вивчайте поздравок,
Хай найкращим буде кожен Ваш урок.


Нехай жартом здоровий глузд не переважити,
Але не негожим буде порахувати:
Адже п'ять плюс п'ять, всі знають, буде десять,
А п'ятьма п'ять – всього лише двадцять п'ять;
Так скільки ж Вам зрівнялася, ювілярка?
Неважливо – нехай оцінять все на око.
Ми не дамо Вам ставати старше,
А в цей день ми вітаємо Вас!


"Привітання з днем народження брату на 55 років"

Братик, ти вже великий,
Мені ж найдорожчий.
Я люблю тебе, повір,
Всі проблеми мені довір.
Сьогодні тобі п'ятдесят п'ять,
А життя вирує зараз знову.
Нехай життя твоє буде веселою,
І ніколи не буде квелой.
Тобі, братішка, поздравок.
Ти будь завжди лише веселок.


Я з ювілеєм вітаю Вас,
55 щоб життя лише починалася,
І щоб вона радувала око,
Щоб щастя на інших не розпорошувалася!
Хай буде тільки так, як Вам потрібно
Для воплощенья всіх Ваших бажань!
На додаток до цим щирим словам
Бажаю Вам любові зачарувань!


П'ятдесят п'ять — це багато чи ні?
Ми тобі дамо відповідь.
Ти мудрістю вже багата,
Смужки життя светловаты.
Хороша відмінна господиня,
У всіх справах майже, що ти всезнайко.
Сестричка, я хочу, щоб ти завжди
Красивою, розумною і эффектною була.
Лови сестринський поздравок,
Від життя ти бери тільки вершок.



Сестричці дорогий моєму
Від серця – багато світлих днів.
І в свято твій, в п'ятдесят п'ять,
Тобі урочисто сяяти,
Ловлячи щасливі моменти
І, безумовно, компліменти.
Нехай буде щедрою доля,
Удачею обдарувавши тебе!


Людей на світі дуже багато,
Але ти дорожче дорогого.
З тобою давно ми разом,
Сумніви абсолютно недоречні.
Тобі, коханий, п'ятдесят п'ять,
Але я скажу тобі знову,
Що я люблю тебе і знову
Нехай в житті буде тільки «кльово».
Прийми ти від дружини мій поздравок,
А я наріжу твій улюблений балик.


Дідусь мій – людина з еліти,
І мова не про гроші, я – про душу.
Такої краси і сердечної турботи
В країні, та й у світі не знайдеш вже.
Ось мій подарунок – 55-й ювілей у дідуся,
Красива дата і свято для всіх.
Що ж, чекаємо, що ми скоро знову зберемося
І, дідусь, зустрінемо ми твій перший вік.


Сьогодні в гості я до тебе прийшов,
Красивий, подарунок для душі я тебе знайшов.
Тобі, мій дядько, п'ятдесят п'ять,
Але ти душею молодий, як багато років тому.
Азартний ти, вдалий, сміливий,
Всього домогтися бажаного ти зумів.
Тобі прочитаю я поздравок,
Щоб життя не заганяла в куток.
Дорога життя нехай буде рівна і широка,
А всі твої справи побачать хай здалеку.


Колега, я пишаюся Вами недарма,
Сьогодні ювілей – 55!
Чоловікам з Вами поруч місця мало,
За Вашу красу не гріх повоювати!
І наповнюються келихи, чарки хвацько,
На Вашу адресу вітання летять,
Але я скажу на вушко тихо-тихо,
Завтра робота... Може, підемо спати?

Комментариев нет:

Отправить комментарий