пятница, 23 сентября 2016 г.

Любовні Визнання для Коханого Хлопця, Чоловіка, Чоловіка у віршах

Твої очі мене збентежили,
Коли ти дивився на мене.
Як ніби ти хочеш закохатися,
Але я давно люблю тебе!!!


Проходять дні і з кожним днем
Я розумію, що ти він,
Якого я так чекала,
Любила, в серці берегла.
Ти, хороший мій, знай одне -
Розлуки нам не судилося!
І буду я тобі вірна.
... з любов'ю я
твоя дружина!


Я люблю тебе, чуєш?
Без тебе не можу, розумієш?
Ледве чути уві сні ти дихаєш,
Коли міцно до себе притискаєш.
Я з тобою назавжди, ти мені віриш?
Мій рідний та коханий, ти знаєш?
Швидко страхи мої ти развеешь,
Як ніхто ти мене утешаешь.
Ти мені скажеш, що любиш, скажеш?
Поцілуєш мене і обіймеш?
Мені розкажеш, про що ти мрієш?
Ти мене ніколи не покинеш?


Мені в серце місця не вистачає,
Щоб ці почуття вмістити,
І здається зараз розтане -
Сильніше вже не можна любити.
Ти вночі світло, ти промінь сонця,
Весь світ мені можеш замінити.
Помилки виправляти не пізно,
І ось зараз змогла відкрити,
Відкрити, що так давно шукала,
Що шукає кожен для себе...
Я дурна не розуміла,
Не знала, як люблю тебе!!!


Як пояснити тобі, ті почуття, які мене спалюють,
Їх, мій чоловік дорогою, люди називають любов'ю,
Люблю тебе я, без оглядки, люблю тебе, мій милий,
І буду я любити, так довго, поки мені вистачить сили.




Зізнатися, право, мені ніяково,
Але все ж пора сказати:
Візьми ти серце моє, тільки,
З рукою моєю треба б взяти.
Немає сил терпіти далі розлуку
І чекати, коли созреешь сам,
Щоб жити щасливо і без борошна
Тобі і мені, а разом - нам.


Як сильно я тебе люблю-
Так нерозумно і егоїстично.
Все розумію, але веду
Себе я знову не тактовно.
Люблю тебе: твій живий розум.
Люблю твою працездатність.
Твій тембр голосу люблю,
Хоча взагалі закохалася в образ.


Як сильно я тебе люблю, як добре з тобою!
Ти найкращий з чоловіків, єдиний такий.
Не дарма мені всі заздрять, а хтось будує вічка,
Ми щасливі один з одним, як герої казки!
Руки твої - сильні, губи твої ніжні,
А очі - бездонні і, як ріка, безмежні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий