пятница, 23 сентября 2016 г.

Освідчення Коханій Дівчині, Жінці в віршах

Фея зоряного туману.

Союз з пристрасті і вади,
Приховані Вашою красою.
В очах з дымкою поволока,
Клубочиться ніжною блакиттю.

Як аромату ладану,
Любовний стелиться дурман.
Ви - фея зоряного туману,
Прекрасний образ Ваш обман.

Ваш стан витончений і прекрасний,
Бутони червоних троянд - уста.
Моя праця, Вас описати марний.
Адже Ви чарівна мрія.©
(Автор: Воротинські Олег)


Пройшла ти повз,
Як крізь скло
І щось вилиці,
Мої звело
Схоже в "ступор",
Я знову впав
А я так багато,
Хотів сказати... ©


Ти потрібна мені, серце моє,
Як мисливцеві потрібно рушницю.
Ти потрібна мені, моя зірка,
Як пустелі потрібна вода.
Ти потрібна мені, моя радість,
Як потреби кораблям моря.
Як бездомному потрібен дах,
Ти потрібна мені, моя любов.


Серед світів, в мерехтінні світил
Однієї Зірки я повторюю ім'я...
Не тому, щоб я Її любив,
А тому, що я мучуся з іншими.
І якщо мені сумнів важко,
Я у Неї однієї шукаю відповіді,
Не тому, що від Неї світло,
А тому, що з Нею не треба світла.


Мені здавалося, я знаю все,
Але до зустрічі з тобою був сліпий!
Стільки днів без тебе, стільки років
Проносилися даремно безглуздо!
Але в душі раптом запалав багаття,
Розтопивши в серці крижини і сніг!
Тільки поглядом ти даруєш мені світло!
Я люблю тебе! Ти моє Небо!




Я люблю тебе так палко, ніжно!
Я не знав, що так можу любити!
Але я знаю точно, що відтепер,
Не зможу тебе я забути!
Ти мій ніжний ангел, сон гарний!
Я боюся прокинутися, не сполохати!
Розчинюся в тобі я без залишку,
Не боюся в любові я потонути!


Як би знайти мені час, хоч хвилину,
Щоб доторкнутися до коханої, хоч на мить!
Щоб відчути подих рідне,
І дати їй почути, мого серця крик:
«ЛЮБЛЮ ТЕБЕ СТРАШЕННО!», і сумую.
І місця собі не знаходжу,
Хочу, щоб раділа ти, коли тебе цілую
Хочу, щоб знала ти, як сильно я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ!


Є найпрекрасніших жінок багато,
Але мені добре тільки з тобою.
Напевно, ти послана богом,
Що стала моєю долею.
Дивлюся в твої милі очі,
І скільки б років не минуло,
У непогожі темні ночі
З тобою тепло і світло.
І безхмарне щастя наше,
І немає любові гарячої,
Адже сонця весняного краше
Сяйво посмішки твоєї!

Комментариев нет:

Отправить комментарий