среда, 21 сентября 2016 г.

Привітання на Олов'яну (Рожеву) весілля (10 років) у віршах

Любов волнительна подвійно,
Коли вона довго триває:
Цілує ручку чоловік дружині,
І та від радості випромінює.
На вас так здорово дивитися:
Обійми, пестощі – як же мило!
Адже десять років дуетом співати
Аж ніяк не кожному під силу!


Десять років спільного життя — ось уже й ювілей
Тільки жінка від досвіду стає милею.
Через багато ти з чоловіком разом прокрокувала,
І лише підтвердили, що ви пара.
Вітаю красуню, шлю поздравок,
А до нього на додачу — цукерок кузовок.


Олов'яні солдати стануть в ряд,
Ви одягніть святковий ж свій наряд.
Олов'яні війська нехай вірно охороняють,
І вашу сім'ю ж від біди оберігають.
З олов'яним ювілеєм вітаємо,
Яскравих, міцних стосунків вам бажаємо.
Нехай десятиліття сім'ї багато повториться,
І лише приємне у долі станеться.


Ви з донькою прожили моєю 10 років,
Я приготую святковий для вас обід.
І бажаю багато щастя,
І щоб не було негоди.
Бажаю вам прожити три весілля золотий,
Любові бажаю вам я ніжною і великий.
Щоб діти радували вас завжди,
І не сумували б ніколи.
Я з олов'яної весіллям зятя вітаю,
Тобі я, милий син, ще ось подарую,
Прекрасний вітальний листок,
Ну і, звичайно ж, прекрасний поздравок.


Ви разом десять років!
І це значить точно,
Що краще вашої пари немає,
І пута ваші міцні!
В день вашого весілля рожевою
Сердечно вітаю вас!
Нехай життя цвіте мимозою,
І щодня і щогодини!
Ви разом – так накреслено долею,
І по-іншому бути не може!
І ці десять років, зауважу я,
Були прекрасними дуже!
Любові вам з кожним днем все більше,
І дуже рідко вам сумувати!
А як посваритеся трошки,
Спробуйте за все пробачити!
Нехай діточок в будинку додається!
Для вас вони як щастя безодня!
Бажаю, щоб ви постаралися
Дожити обов'язково до весілля залізної!


Мій ніжний чоловік, рідний і милий,
Ти для мене єдиний.
Прекрасний, люблячий батько,
Ну що скажу я? Молодець.
З весіллям олов'яної вітаю,
Тобі, хороший мій, бажаю.
Прожити, як мінімум, років сто,
І щоб життя зі мною була вже не порожній.
Я стіл накрию святковий для нас,
Скажу я люблю тебе ще раз.
Прийми улюблений чоловічок,
Мій цікавий поздравок.


Сімейні ж непорушні узи,
Любов'ю вашої ж збережені.
Щасливих десять років ж позаду,
Ще так багато щастя попереду.
Нехай олов'яної буде ложка,
І трояндами вся встелена доріжка.
Адже олов'яний ювілей іль рожевий,
Зазначимо ми сьогодні всі підсумково.


Десять років — вже не жарти,
Десять років — вже серйозно.
І душею, і розумом
Я у полоні у чудових троянд.
Роза навіть не растенье,
Троянда — символ краси.
Рожеві є мрії,
Рожеве є варення:
Солодкий смак надій душі,
Солодкий смак в прямому значення.
Загалом, троянди гарні
І гідні восхищенья,
Як ти їх не крути:
Загалом і в своїх деталях...
Не випадково ж вони
І названье весілля дали!


Десять років сімейного життя,
Були іноді сюрпризны.
Були і суперечки, навіть сварки,
Примиренья були так само швидко.
На щастя вам подаруємо ложку,
Щоб прибрати з життя чвару.
Олово нехай сім'ю зберігає,
За вашим щастям постійно пильнує.


Мама, я радий, що сьогодні – десятка
Років, як з батьком ви живете душею,
Серцем зійшлися, і зараз без подарунка
Ти не втечеш – це свято великий.
Люди звуть ювілей олов'яним,
Мені – все одно, поздравок я дарую,
Щоб золоту ви справляли весілля
І, як зараз, так і жили в раю.


Подивіться ви на наш подарунок вам,
Приносять його ось за таким же урочистостей.
Олов'яна посуд, олов'яна ложка,
Все тому що весілля ваша теж олов'яна.
Нехай приїде олов'яний до вас сьогодні вооз,
У ньому примчит чарівник-віртуоз.
Подарує вам букет удачі вірною,
Щоб життя щасливою стала, характерною.


Мама, вітаю з весіллям олов'яної,
Нехай здійсниться все те, що ще бажати.
Нехай ви з татом разом будете довше,
Нехай ваше щастя буде з кожним роком більше
Пишу тобі цей поздравок,
Зі святом, матусю, мій ангелок.


Олов'яною ложкою постукай ти десять раз,
Щоб успіх до сім'ї ж приходив не раз.
Щоб сім'ї ж фортецю зруйнувати не зуміли,
Щоб діточок виростити ви щасливо встигли.
Бажаємо, щоб до вас примчав літак,
І на планету щастя він вас нехай віднесе.
Там будуть поруч лише любов і вірність,
І не пропустять там будь-яку скверность.


У нас сьогодні ювілей з тобою –
Вже десять років, як ми одружені.
І я хочу тобі розповісти, дорогий:
Я щаслива, мені нічого не треба!
Досить, що ти зі мною завжди,
Підтримаєш, і допоможеш, пошкодуєш.
Такий ти, як я мріяла, коли
Ще я вірила в чарівницю і фею.


Ти брав собі дружину всерйоз,
Улюблений зять! Пишаємося цим
І вітаємо вас в «День Троянд»
З весільним десятилетьем!
Межі щастя в житті немає:
Бажаємо, нехай спека іль завірюха,
Ще любити вам сотню років
Діточок, онуків і один одного!



Мама! Мені такою щасливою стати 6ы —
Адже тебе щасливішого в світі немає.
Вітаю з ювілеєм весілля —
З татом разом цілих десять років!
Ні, бували і скандал, і драма,
І несла часом величезний вантаж!..
Тільки берегла завжди ти, мамо,
Двох сердець і душ великий союз.
Вам бажаю з татом я і далі
В щасті жити, цінувати один одного знову,
Щоб не вливалися річки фальші
В океан з назвою «любов»!


Нехай дзвенить крапель,
З року в рік хай мчить,
За вас нехай незмінно
Десять років і тридцять.
Рідні піднімають цей тост.
А в серці хай зберігають
Хвилююче питання:
Від вашого ль тепла?
Гарною чи кохання?
Ростуть такі діти
У чудової пари.


Послухай нас, батьків, зятьок,
Ми раді, що ти доньку нашу ощасливив,
І нехай ти нас спочатку ненавидів,
Зате тепер ми даруємо тобі поздравок.
Тепер у нас налагоджені контакти,
І слава богу – ми майже друзі,
Прийміть же швидше наші подарунки,
Їх довго готували тесть і я!


В ювілей весілля
Вам співаємо дифірамби,
Вітаємо подружжя,
Що так люблять один одного.
Ви один одного, цінуйте
І від бід бережіть,
Як Ромео з Джульєттою...
Не ходіть «наліво»,
Всю любов у будинок несіть
І бережіть сім'ю.
Нехай звучить частіше в спальні
Спекотної пристрасті подих,
Не клюють нехай курчата
З бюджету грошенята,
Нехай на все вистачає,
Що душа забажає:
Відпочивати в ресторанах,
Їздити в далекі країни!
Виконувати всі примхи:
Кожен рік дружині – шубу,
Кожен рік чоловікові – краватка...
Словом - все і відразу!


Не беріть в голову,
Якщо заснете, люди,
Ви на весіллі олова
У ванні або блюді.
Так як за переказом
Нині в лежання п'яний
Навіть той, що в Данії –
Стійкий олов'яний.
З такими каченятами
Квасять Герда з Каєм.
«З датою десятою!» -
Дружно проикаем.

Комментариев нет:

Отправить комментарий