среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження на 55 років у віршах

"Привітання з днем народження 55 років"

З ювілеєм свого брата,
Привітати дуже я сьогодні рада.
Я хочу побажати удачі,
Везучим бути тепер ти повинен, отже.
Ми вітати тебе сьогодні,
Не будемо так, як щороку.
Адже п'ятдесят п'ять тобі зараз,
Тебе привітаю я, як раз.
Дарую я вітальний листок,
А ти читай мій поздравок.


Ювілей 55 років,
Ти ще не древній дід,
А солідний світський лев,
І стати успішним встиг!
Побажати хочемо ми щастя,
Щоб було все чудово,
Ніколи не падати духом,
Ніколи не вірити чуткам,
Щоб в будинку був затишок,
Окупався будь-яка праця,
Ніколи щоб не хворіти,
І душею лише молодіти!


Сьогодні твій, звичайно, день,
Костюм і краватка ти одягни.
Гостей сьогодні буде багато,
І буде багато заводного.
Тебе, мій милий, я люблю,
Тобою я дуже дорожу.
Сьогодні тобі п'ятдесят п'ять,
І життя лише починається знову.
Я шлю тобі свій поздравок,
Будь щасливий, мій коханий чоловік.


Дві п'ятірки встали поряд
Ювілей – серед важливих справ,
Вас сердечно з цією датою
Вітає наш відділ!
Пожеланья колективу-
Щастя у житті. А зараз
Будьте стильною і красивою
І не покидайте нас!


"Привітання з днем народження дружині на 55 років"

Рідна, мила моя,
Тобі сьогодні п'ятдесят п'ять.
Дружина, хочу тобі сказати,
Що роки тебе зовсім не старять.
Тепер тобі я подарую
Букет з троянд і вкажу,
Троянд у букеті 55,
І я люблю сильніше тебе знову.
І нехай мій ніжний поздравок
Тобі підкине вірний ангелок.


П'ятірки: п'ять та п'ять.
І є бажання у нас
Вас голосно вітати.
Звучать фанфари у Вашу честь,
Грають труби туш!
Ролей у житті нам не злічити,
Ви — друг, батько і чоловік.
Ви нам — колега дорогий,
А мамі — найкращий син,
До всіх ви з трепетною душею,
Для всіх — незамінний.
Ще сьогодні — ювіляр!
І ми сказати хочемо:
Такий цінний екземпляр
Нам всім необхідний.
Адже Вами колектив багатий!


"Вітання з днем народження тітки на 55 років"

У тітоньки сьогодні ювілей,
Поспішаю привітати я її швидше.
В 55 років виглядати так — це круто,
Я люблю вас, тітонько, шалено.
І багато подарунків принесемо,
І разрежем тортик з курагою.
Поздравок послала я,
З ювілеєм, дорога моя тітонька.


Пятерочки дві разом,
Відмінниця подвійно!
Сердечно вітаємо,
Прекрасніше Вас немає!


Ти красива, молода,
Не беруть тебе року.
Хоч сьогодні п'ятдесят п'ять,
Все ж на тридцять виглядаєш знову.
Тебе, дружина, я вітаю,
І в ювілейний день я побажаю
Тобі здоров'я і любові,
А іншого від мене чекай.
Хапай мій ніжний поздравок,
Цукерок величезний вже мішок.


Шановному (Ім'я) — 55 років,
Нехай здоров'ям пышешь, як білий ведмідь,
Горілки щоб вміщалося літрів 5 в тебе,
І в душі твоїй співала щоб весна,
Щоб дружина не гризла тебе, як бобер,
І горів, не тухнул, пристрасті ваш багаття,
Своїм дітям бабок щоб не шкодував,
Щоб лимон зелених на рахунку висів,
У суспільстві щоб круто на ногах стояв,
І блищав на шиї золотий метал!


"Вітання з днем народження дядька на 55 років"

Я милого, рідного дядька,
Зараз поспішаю привітати поглядом.
І побажати успіхів у починаннях твоїх,
І прибуткових, і грошових великих.
Нехай тобі зберігач-ангелок,
Вже віддасть мій поздравок.
І буде життя лише на удачу,
А я сьогодні не заплачу.
Тобі всього лише 55,
І це значить, що знову.
Мій дядько святкує свій ювілей,
Улюблений дядечко, ти не болів.


"Привітання на пятидесятипятилетие"

Прекрасний вік – дві п'ятірки
Прийміть наші вітання.
Дозвольте подякувати
За чесну працю і досягнення.
Ви наче кругла відмінниця,
Легко справляєтеся з роботою.
І нехай доля оточить вас
Теплом, любов'ю і турботою.


Ми з тобою ж з дитинства разом,
І ніколи з тобою нам не було вже тісно.
Тепер, сестричка, ми так далеко,
Про це говорити мені нелегко.
Сьогодні тобі п'ятдесят п'ять,
Нумо разом ювілей твій відзначати.
Я стіл накрию, запрошу гостей всіх,
Сама до тебе швидше я, звичайно, прилечу.
Подарунок я тобі дарую,
«Скоріше його відкрий», — я попрошу.
І посилаючи поздравок,
Цілу ніжно між рядків.


"Привітання з днем народження чоловікові, жінці 55 років"

Друже, 55 років -
Така дата, таке свято!
Дай же привітати мені тебе!
Ти один перевірений роками!
Ти бадьорий духом, тілом дужий,
Так залишайся ж таким!
Бажаю щастя і веселощів
І здійснення мрії!


Макіяж ти наклала,
Коси свої розпустила ти.
Розквітла ти, немов троянда,
Ніби пролетіли повз життя грози.
Всім ти змогла довести,
Що красивою і успішною можна стати.
Потрібно лише трішечки терпіння
І позбутися від усіляких сумнівів.
Будь, подруга, ти такий завжди.
Нехай не чіпають тебе року.
Шлю тобі я солодкий поздравок
У ювілейний 55-річний вечорок.



Ось, тебе вже сьогодні п'ятдесят п'ять
І я так радію знову.
Адже день народження твій
Для нас він свято святої.
І я подарую подарунок
І тортиком ж пригощу.
Тебе я, милий, люблю
І ніжно-ніжно обійму.


З днем народження, милий друг,
В житті нашої сто наук.
Ми розглянемо всі ці науки,
Бавитися будемо, немов діти.
Пограємо і допоможемо,
І докладемо зусилля,
Щоб свято було чудовим.
І накриємо стіл ми неодмінно,
Приготуємо все на сто рук.
Буде різних 55 страв.
У 55 бери ти поздравок,
Будь щасливим, дружок.


Сумно, боляче нам і гірко,
І гіркоти межі немає:
Прийшли дві п'ятірки злісні
І разом змінили світ.
Як це розуміти, скажіть?
Як це серцем приймати?
Ви тут не тільки довгожитель –
Ви практично всім тут мати!
Пліч-о-пліч ми боролися разом
За план та іншу біду,
І були Ви завжди на місці...
Тепер без Вас я пропаду!
Ми всі страшенно шкода,
Ми не переконаємо,
Але навіть після ювілею
Ми нікому Вас не дамо!
В роботі люто палаючи,
Не зупиняйте свій розбіг!
У день ювілейний вітаючи,
Ми тільки бажаємо кращого
Вам – найкращою з колег!


Вчителі свого я вітаю,
З ювілеєм і бажаю,
Учнів гарних, міцних нервів,
Друзів відмінних, просто вірних.
Ви ставите оцінки всім завжди,
І ніколи не сумуйте.
Всі знають, що відмінна оцінка 5,
Побачу Вас сьогодні я знову.
Скажу я Вам, що Ви двічі відмінник,
Дві 5 ми склали,
55 років тут отримали.
Приймайте від мене Ви поздравок,
І любові Вам, здоров'я і просто з стелю.


Ах, колега, дозвольте вас привітати -
55 буває тільки раз!
Цифри ці багато означають,
Але старіти, я знаю, не для вас!
Ви своїм безмежним оптимізмом
Можете завжди підбадьорити!
Так нехай же щастя вам у нагороду
Буде з вами під руку ходити!

Комментариев нет:

Отправить комментарий