пятница, 2 сентября 2016 г.

Підбірка привітань вчителю

Хто нас вчить?
Хто нас мучить?
Хто дає нам знання?
Це шкільний наш учитель -
Дивовижний народ.
З Вами ясно і світло,
На душі завжди буде тепло.
І вибачте, якщо в термін
Був не вивчений урок.
Від душі ми вітаємо
Всіх Наших вчителів
І здоров'я всім бажаємо
Від пустунів дітей!



Третій рік ми в цій школі
Пізнаємо ази науки.
У школі чистою, доброю, світлою
Місця немає туги і нудьги.
Рано вранці, двері навстіж
Відкриває школу дітям
І наука теж наспіх
Пробігає в кабінети.
Спішить інформатика
Слідом за нею гордий російська
І цариця математика
І англійська школа впустить.
Щоб розумними росли ми
Школа наша подбає
Вчителям від нас спасибі
Розлучатися так не хочеться.



Не смійте забувати вчителів.
Вони про нас турбуються і пам'ятають,
І в тиші задумалися кімнат
Чекають наших повернень та звісток.
Їм не вистачає цих нечастих зустрічей,
І, скільки б не минуло років,
Складається вчительське щастя
З наших учнівських перемог!
А ми часом так байдужі до них,
Під Новий рік не шолом їм привітань.
І в суєті, і просто з ліні,
Не пишемо, не заходимо, не дзвонимо!
Не смійте забувати вчителів!
Адже краще все у нас від їх зусиль,
Вчителями славиться Росія!
Учні приносять славу їй!
Не смійте забувати вчителів!



Ти потрібен, потрібен на століття
І юнакові і старому,
Щоб їх збагачувати наполегливо.
Так видобувається руда.
Так весни світла чекають завжди,
І так вирощують зерна.
Твій труд... Так ювелір часом
Шліфує крихітний алмаз,
Так повідомляють блиск булату.
Так, головним у нинішню долю
Земля зобов'язана тобі.
Вчитель! Нехай тебе стократ
Прославлять, возблагодарят
І поставлять на трон з пісень,
Щоб з кожним поколеньем надалі
Тобі чарівно молодіти
У праці, який так чудовий!



Вам душу віддаю свою до дна я,
Вас буду пам'ятати до останніх днів -
Вчителька ви моя рідна...
Без вас світ суші, простіше, холодно.
Мені добре і просто було з вами
Наук осягнути істота основ...
Мою любов не передати словами:
"Вчитель" - званье вище інших слів!
Куди б дорога в майбутньому ні мчала
Мене штилям, бурям, по хвилях,
Спасибі, що ви були біля причалу,
За знання мої, спасибі вам!



Спасибі вам, вчителі,
За ваші добрі справи.
Спасибі всім вам, дорогі,
За душі наші молодята!
Спасибі вам від усіх від нас
За ваш просторий світлий клас,
За той довгоочікуваний дзвінок,
Що збирав нас на урок...
Ми будемо пам'ятати вас, рідні,
Штурмуючи дали блакитні,
На фермі, в полі, біля верстата
Вас не забудемо ніколи.
Хай сонце дарує усмішки,
І щастя буде хай в надлишку!



Розумом і щастям осявають боги,
А мені, прощаючи смертні гріхи,
Давали всі земні педагоги,
Благословення на перші вірші.
І чим же я розраховувався з ними?
Мій вічний борг і вічна провина -
Вчинками і витівками злими,
Не відчуваючи, що злість моя хвора.
Вважав я за причіпки і примхи
Прориви незаслужених образ.
Чим далі ті жорстокі сюрпризи,
Тим частіше душу совість тривожить.
Уві сні тривожать мови їх і особи.
Кому віддати - не шкода нічого.
Готовий, покаюся, богу помолиться,
Але ображав я втім, не його.
І буде вічно мучити злодеянья,
Свершенные без всякого сорому,
Хоч знаю, що давно без покаянья
Я був прощений легко і назавжди.
І все ж мені хочеться прощення
У них благати за допомогою віршів
Та отримати від них лише отпущенье
Ненавмисних, безглуздих гріхів.
Відкладаючи рядка покаянья,
Терзав себе, не Вас, вчителі.
На творчість гідних побажань
Не надихали небо і земля.
Нехай освітлюють ваше узголів'я
На відпочинку посланці небес.
Вам сам Христос зобов'язаний дати здоров'я
Вже якщо він воістину воскрес!

Комментариев нет:

Отправить комментарий