воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Вітання папі від сина з днем батька

36

Хочу, як тато, стати справжнім чоловіком,
Хочу стати сильним, розумним, шляхетним,
Прийми, мій тато, вітання від сина,
Адже день батька прийшов міжнародний.
Для мене свято це багато значить,
В моїй долі завжди, батько, твоє участь,
Бажаю я тобі, рідний, по всім удачі,
Будь з мамою і зі мною завжди, будь щасливий. ©

37

В це свято, в день батька єдиний,
Нехай батьків привітає кожна родина,
Я хочу, щоб ти пишався своїм сином,
Так само, як завжди пишаюся тобою я.
Щоб так було, тато, я намагаюся,
Щоб були ми з тобою завжди друзями,
Навіть якщо в чомусь важко, посміхаюся,
Щоб ти знав, я, як і ти, - опора мамі. ©

38

Як добре, що тато є на світі,
Йому сьогодні вітання шлють з усіх кінців,
Сьогодні дуже важливе свято на планеті,
Зазначимо нині ми міжнародний день батьків.
Батько вміє все, він мудрий, сильний,
Сам чорт не брат, коли тато поруч,
Хочу я тобі гідним сином,
Щоб ти сказав: "Мій син – моя нагорода!" ©

39

Щоб я не накоїв – завжди ти поруч,
Мене врятувати зумієш навіть з трясовини,
Завжди ти будеш для мене безцінним скарбом,
Адже немає у мами стільки мудрості і сили.
За всі турботи про мене і за терпіння,
За суворе, часом, науку, за твою любов
Скажу: "Спасибі!",- разом з теплим поздравленьем,
З великим днем – міжнародним днем батьків. ©

40

Немає нікого, ніж ти, батько, дорожче,
Сьогодні з днем батька тебе я буду вітати,
Я Хочу вирости, бути на тебе схожим,
Щоб свого сина так само виховати.
Нехай твоє виховання, часом, суворо,
Нехай буваєш суворим зі мною, часом,
На всій планеті більше немає такого батька,
Спасибі, татусю, що ти завжди зі мною. ©

41

У цей день, міжнародний свято тата,
Я, твій син, тобі за все дякую,
Хочеш, до вечері зловлю тебе краба,
А хочеш, навіть свою ключку подарую.
Ти завжди був для мене, тату, прикладом,
У свято сьогодні свій розважайся, не сумуй,
Що тебе гідний, я доведу справою,
А за минулі помилки ти мене, батьку, прости. ©

42

Достоїнств всіх твоїх за день не перелічити,
І в день батька сьогодні, у свято твій,
Скажу: "Спасибі, тату, що ти є!",
Мені всі друзі заздрять, а я тобою пишаюся.
Все, що під силу мені – твоя заслуга,
Вчив праска лагодити, грати у футбол,
Я знаю, ми завжди зрозуміємо один одного,
Ти для мене, як оберіг, як ореол. ©

43

Що можна в свято татові побажати,
Який подарунок зробити для нього, чим здивувати?
Але немає важливіше для батька, ніж знати,
Що зміг мене він бути чоловіком навчити.
Надій бажаю, далекосяжних планів,
Здоров'я міцного, потреби в грошах не знати,
Ти для мене життя будеш, тато, головним,
Якого завжди буду любити і поважати. ©

44

Сьогодні день батька, день мого тата,
Його привітаю теплими сыновними словами,
Скажу, що немає на світі ближче нікого,
З ким так я ділився проблемами, справами.
Мене всього ти вчиш, що вмієш сам,
В моїх успіхах всіх твоя заслуга,
Я всіх друзів своїх випередив не по роках,
І краще тата немає на світі одного. ©

45

З міжнародним днем батька тебе привітаю,
Ти для мене найкращий друг, і командир,
На весь район тебе, батьку, прославлю
Тим, що зможу виграти турнір.
Всі якості в мені чоловічі розвиваєш,
Бути сильним, сміливим вчиш, спорт любити,
Я на тебе, батьку, схожим бути мрію,
Хочу, як ти, чоловіком бути справжнім. ©

46

Мудрі твої вчинки, міцно слово,
Вмієш все, на все вистачає сил,
Немає більше на землі батька такого,
Якого б ще так поважав і так любив.
Тебе я дуже ціную, тато, віриш?
У всіх справах мені твоя порада необхідний,
Ти у світ великої мені відкриваєш двері,
Я дуже радий, що для тебе улюблений син. ©

47

Іноді суворим ти зі мною, батько, буваєш,
Так треба, щоб хлопчика виховати,
Я з днем батька тебе сьогодні поздоровляю,
Хочу тобі стати гідним сином.
Тобі хочу сказати: “Дякую за терпіння,
За всі мої витівки ти мене прости",
Прийми, батько, мій синівський привітання,
Буду намагатися тільки радість принести. ©
Картинка з днем батька на українській мові

Комментариев нет:

Отправить комментарий