воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Привітання з Хрестинами, з Хрещенням Дитини у віршах

Хоч ти ще зовсім дівча,
І ти зараз ще в пелюшках.
Ти посміхаєшся так мило,
І дивишся ти на всіх грайливо.
Ну, а як виростеш, дитина,
Мій милий, маленький курча.
Повинна ти мені пообіцяти,
Печалі, смутку не знати.
Тебе з хрестинами, малятко,
Хочу привітати я пустушкою.
Подарунок хрещеної отримуй,
І мій поздравок приймай!


Сонце глянуло в віконце,
Ну а ми давно не спимо -
Ми готуємо нашу крихту
До церемонії хрестин.
Будеш в білому ти вбранні -
В рюшах, банти, мережива.
На таку красу дивлячись,
Охнуть все на небесах.
У день духовного народження
Світла промінь вона зметнеться вгору.
Пожеланья, привітання.
Тільки ти не розревися.
Ангел хай тебе укриє
Від негараздів і від образ,
А Господь своєю волею
Захистить і збереже!


Я скажу вам, що хрестини,
Все одно, що іменини!
Ми дитину охрестили,
Значить, Богу присвятили!
Крихта — моя хрещениця
Стала мені тепер рідня,
Буду крихту опікати,
Чим зможу — тим допомагати!
Ти рости, дитя, щасливою,
Будь здоровою і красивою!
У цей радісний день
Шлю від хресної поздравок!


Ми вам бажаємо в день хрестин,
Щоб дарував вам лише радість син.
Щоб тільки вас він поважав,
Щоб приклад з батька він брав.
Щоб матусю свою любив,
Щоб гідним сином був.
А вам, отець його і мати,
Бажаємо сильним виховати!


Синку! Сьогодні ти хрестився!
І дух твій заново народився!
Ти став світлішим і добрішим,
Бажаю стати тобі мудрей!
Про Господа не забувай,
Тебе він любить, так і знай!
Йому ти вірним сином чи
Потрібний він вкаже шлях!
Ти сьогодні в божому храмі
Хрестишся, на радість мамі.
Станеш ти душею чистий,
Як білий аркуш паперу.
Будь же добрий ти і сміливий,
Роби багато добрих справ,
І тобі Господь воздасть,
Руку допомоги подасть!


Нехай ангел-охоронець всюди з тобою
Дорогами слід життя земного.
І білі крила обіймуть тебе,
Коли ти захочеш затишку, тепла,
І сильні руки перешкоди знесуть,
Коли всі дороги до перепон ведуть.
І доброї молитвою за кожен твій день
Він зробить цей світ чистішим, добрішим.


Ви охрестили малюка –
Його долю вручили Богу,
І крихти чиста душа,
До Нього завжди знайде дорогу,
Господь нехай береже,
Від спокус і гріхів,
І щастя хай до нього прийде,
Відтепер – до кінця віків.


Мій милий хрещеник, вітаю,
Тебе з хрестинами зараз.
Ну і, звичайно ж, бажаю,
Бути самим чесним, лупоглаз.
Рости великим, рости добрим,
І радуй всіх ти кожен день.
Щоб в житті ніякої «перехожий»,
Не зміг зробити набакир.
Щоб на своєму шляху одного разу,
Ти сам знайшов свою любов.
І щоб не було раптом ворожнечі,
Все було чистим, наче кров.
Малюк, так будь же ти коханим,
І скромним будь, і будь таким,
Щоб в житті все було красиво,
І щастя було б неземним!
Прийми мій світлий поздравок
В такий прекрасний твій день.
Пообіцяй бути молодцем,
І радувати маму з батьком!


Я вам, батьки, бажаю
Гідно виховати сина,
Щоб став щасливим, підростаючи,
Умів у житті перемагати,
Щоб нагородив Господь терпеньем,
Щоб син вам радості дарував,
Щоб Бог подарував везіння –
Для добрих справ, для нових сил!


Тихо свічка догорає,
Батюшка тебе крещает!
Щоб ти був чистий душею,
Щоб синочок ріс великий,
Ми бажаємо не хворіти,
І батьків жаліти,
Добрим будь ти син завжди
І сяй ти, як зірка!


Освячення Духа Святого
Нехай тебе береже і зберігає
Адже народжений ти для щастя великого
Для любові, що лампадою горить.
Що завжди освітлює дорогу,
Що світла, і добра, і тепла,
Що зрозуміти і пробачити допомагає,
Що тебе в цей світ привела.
Будь здоровим, красивим, веселим,
Будь щасливим, сміливим, простим,
з чистим серцем і щирим словом,
Адже ти Ангелом Божим зберігаємо!


(Ім'я) найчистіша душа
Відтепер ти - дитя Господнє
Молитву над тобою вимовивши
Відмив в купелі батюшка тебе
І віра селянська твоя
Всі ангели злетілись кругом тебе
Їм під захист доручена доля
Господь з тобою відтепер, назавжди.
І хресних своїх матір і батька
Ти почитай до самого кінця
Перед богом поручилися за тебе
Твої гріхи на совість їх відень
Рідні мати, батько! Вам куми.
Відтепер як рідні брат, сестра
Дитинку любите спільно
По духу всі ви близькі серця.


З Днем хрестин я вітаю!
Хрещениця, ти будь такою!
Завжди будь яскравою та красивою,
Завжди ти будь сама собою!
І в цей день прекрасний,
Шлю тобі я поздравок!
Прагни завжди ти до кращого життя,
Нехай тобі завжди щастить!


Хрестини маленьких дітей -
Велике свято почестей!
Для крихітного малюка
Співає серце і душа.
Церковний дзвін
Бути може і не згадає він,
Але ми запечетлим сей год
Як самий радісний для нас!


Дитина в мереживних одязі
Для батьків - надія,
Радість, ніжність і кохання,
Так сказати, і плоть, і кров.
У цей важливий День Хрещення,
Божого благословіння
Світлий Ангел над тобою
Охороняє твій спокій.
Тато, мама, Ваше чадо
І потіха, і нагорода.
Серцю - рай, а для душі
Всі турботи хороші!



В небі Ангели заспівали,
Нашу крихту охрестили!
Окропили над купіллю,
Хрестик діткам подарували!
Дух Святий зійшов із неба,
Щоб бути з малою поруч!
Щоб дати води і хліба
І пустиню зробити садом!


В цей день ми поріднилися,
І тоді стало іншим!
Все, що було і що буде,
Ми з тобою розділимо!
Хрещениця, кохана!
Зі святом тебе!
Цим віршиком прекрасним
Побажаю щастя я!


Нехай ангели-охоронці завжди
Над вашим сином, тихі, літають.
Удача і везіння ніколи
По життю нехай його не покидають.
Бажаю вам, щоб радував синку,
Нехай здоров'я богатирським буде,
І ніколи не буде самотній,
Нехай оточують щирі люди!


Хрестини маленьких дітей -
Велике свято почестей!
Для крихітного малюка
Співає серце і душа.
Церковний дзвін
Бути може і не згадає він,
Але ми запечетлим сей год
Як самий радісний для нас!


Хрещеник наш славний і милий,
З святом я вітаю тебе!
Ти став для нас найулюбленішою
Самим чудовим, неповторним.
Прийми у подарунок хрестик від мене,
Хай береже від злого року він тебе!


За своїм ангелом
Сьогодні, в день чарівний,
Малюк наш дорогий
Увійде в храм блаженний.
Бажаємо ми тобі
Завжди дружити з ним вірно.
Тоді ти будеш щасливий неодмінно!!


Вечеря, наїдки та вина,
Радість на очах твоїх,
У цей день тебе хрестили,
Стало легше все всередині!
І душа твоя слилася,
В ряд з моєю, до небес!
Адже ти мій хрещеник, сьогодні
Відзначаємо цей день!
Нехай все збудеться на світі,
Чого ти побажаєш!
І звичайно, на сьогодні
Шлю тобі я поздравки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий