среда, 7 сентября 2016 г.

Привітання Наталі з іменинами та днем ангела

1

Зустрічай день своїх іменин, Наташа,
Прийми квіти, прийми, Наталочко, подарунки,
Тебе на світі немає миліше і красивіше,
Немає більше дівчата такою ж стрункою, яскравою.
Келих вина в твою, Наташа, честь
Піднімемо дружно, побажаємо довгих років,
Живи, квітни і знай, що щастя є,
І нічого сильніше кохання на світі немає. ©

2

З днем іменин тебе, прекрасна пустунка,
Нехай буде ранок світлим для тебе,
Скажу, Наташка, що, мабуть, ти чаклунка,
Твій образ в серці я зберігаю, люблячи.
Тебе чарівніше за в цьому житті я не знаю,
Ти краще за всіх, Наташа, немає сумніву,
Прийми букет, з днем ангела, рідна,
Хай спів птахів тобі подарує настрій. ©

3

З днем іменин тебе, моя Наташа,
Хай біда тебе обходить стороною,
Нехай ангел принесе на крилах щастя,
Нехай доля удачею ділиться з тобою.
Бажаю сил тобі, здоров'я, оптимізму,
Нехай тобі світять лише зелені вогні,
Ще бажаю щастя в особистому житті,
Нехай чекають тебе прекрасні дні. ©

4

Будь веселий, будь зухвалою, якщо потрібно,
Нехай буде дружною завжди твоя родина,
З днем іменин хочуть привітати дружно
Тебе, Наташо, всі рідні і друзі.
Будь молодою, красивою, будь неповторною,
На зло всьому будь яскравою і квітни,
Нехай ангели бережуть тебе незримо,
Нехай чекає тебе успіх на шляху. ©

5

Мені трави з вечора шепотіли,
Що іменини у Наталі.
Мені птиці зранку щебетали,
Що іменини у Наталі!
І лугових квітів, ромашок,
В подарунок день приніс Наташі.
Ти заводила і пустунка,
У всьому прагнеш першої бути,
Тобі, моя віщунка,
Нехай буде цікаво жити.
Живи з усмішкою і мудро.
А день видасться раптом похмурим —
Ти згадай дали світлі,
Адже чекає тебе заповітне!
Краще тебе нема, я знаю.
Ти по імені — рідна.

6

У перекладі з латинської —
Рідна, різдвяна,
Сильна Духом жінка,
І божественно красива...
У житті дуже активна,
З мудрим внутрішнім світом,
І з людьми об'єктивна,
Нелегко з нею чоловікам,
хто любити не вміє,
намагаючись обманювати...
Про погане не шкодує,
Починаючи все заново...
І вперед лише йде,
Непохитна, горда,
Жінка всемогутня,
І в рішеннях тверда,
Твоє ім'я — Наталія,
Погляд мерехтить діамантами,
Я тобою захоплююся,
І твоїми талантами...

7

Хто піднімає настрій наше?
Хто просто втілений оптимізм?
Звичайно, незрівнянна Наташа,
Навколо неї вирує, бушує життя!
У неї готові все підряд закохатися,
Готові прославляти її у віршах,
А ми бажаємо, щоб вірний лицар
Її носив весь час на руках!

8

Сьогодні іменини нашої
Прекрасної панни Наталки!
Ми тільки найкращого бажаємо,
І всією душею вітаємо,
Нехай Наташеньке щастить,
Удача поруч іде,
Я тільки кращого бажаю,
І дуже за тобою сумую!

9

Наталочко, з Днем ангела тебе!
Зі святом сьогодні вітаю,
Адже про іменини забувати не можна,
Я ж від себе бажаю тобі:
Чистого неба і сонячних днів,
Добрих і вірних подруг і друзів,
У будинку – достатку, затишку завжди,
Нехай у двері його не стукає біда.
Здоров'я, успіху, усмішки в очах,
Віри, надії, удачі в справах,
У сім'ї – розуміння, тепла і любові.
Нехай юності полум'я не гасне в крові.

10

Привітати з іменинами, Наталія,
Тебе поспішаю швидше сьогодні я.
Наталія... переклад говорить - «рідна»,
І це справедливо для тебе.
Ти життєрадісна, і ціну собі знаєш,
І всім з тобою легко і дуже просто.
Підтримуєш, любиш і прощаєш.
Бажаю щастя, творчого зростання!

Комментариев нет:

Отправить комментарий