среда, 21 сентября 2016 г.

Привітання на Олов'яну (Рожеву) весілля (10 років)

Чергову річницю ми зустрічаємо,
Винуватцем цього всі вітаємо.
Бажаємо ми великих спільних вам удачек,
Любові, тепла і настрої в додачу.
Нехай кожен день дарує вам лише посмішки,
Прощайте ви один одному маленькі помилки.
Адже вас доля не дарма зв'язала,
Заздалегідь вона про вас все знала.
І ось ви разом вже десять років,
Вам маленький я дам пораду.
Живіть разом ви три весілля золотих,
У будинку не було, щоб раптом «чужих».


Ви разом цілих десять років.
Але, як би гордо звучали
Всі ці цифри, лише на початку
Дороги ви, сумнівів немає.
І попереду у вас так багато
Красивих ювілейних дат,
Що знаками в дорозі стоять
І прикрашають вам дорогу.
Срібний і золотий,
Брильянтовий...
Дай бог дістатися.
Хай щастя на тій дорозі
Завжди вам буде посміхатися.
Йдіть вперед сміливіше,
Нехай прапор любові над вами майорить.
Десятирічний ювілей —
Початок ваших ювілеїв!


Ти 10 років, мій друг, одружений,
Сподіваюся, ти як колись радий!
Твоя хороша сім'я
І поруч – вірні друзі!
Так що ще для щастя треба?
Скоріше келихи наповнюй,
Сім'я – чудова нагорода,
Її берегти не забувай!


Мій милий чоловік, хороший добрий,
І люблячий батько, який
Став для мене одним на світі,
І люблять тебе всі — і я, і наші діти.
Прожили ми удвох десятиліття,
Хотілося мені прожити століття
Удвох. Щоб на заздрість всім, всюди,
Про нас всі говорили зведення новин.
Що є сім'я щаслива вже світі,
І живе вона ну якийсь там квартирі.
Щоб толком ніхто нічого не зміг дізнатися,
І ніколи не зміг зрозуміти.
Як в житті нашої всі вже ідеально,
І зовсім нічого і не банально.
Секретів наших не дізнається нехай ніхто,
Бути може, ми розповімо все потім.
Коханий, хай тебе береже твій ангелок,
Прочитай поки скоріше мій поздравок.


Ви разом прожили десяток років!
А на обличчі не видно ні зморшки,
І у волоссі ще не з'явився сніг,
Ні, не блищать сиве павутинки.
Доки разом, не страшні роки,
Життя поодинці хистка.
Так будьте ж щасливі завжди,
Зустрічайте кожен день посмішкою!


Вітаючи з рожевою весіллям,
Від усієї душі хочемо ми побажати
Ще півстоліття або навіть більше
Життя поруч весело крокувати.
Йти впевненою ходою,
Шлях попереду ще великий.
Втрати і знахідки,
А ви завжди однією сім'єю.


Десятиліття сімейного життя
Порівняли люди з рожевим кущем,
Ми так само, як квіти, примхливі
І ніжність ховаємо за шипом.
Але краса адже троянди не в шипах,
А в пелюстках, зігнутих в бутоні,
І щасливий той, хто, не помітивши страх,
Зламав всю колючість про свої долоні.


Десять років велика дата,
Вітати ми вас всі раді.
І бажати ми будемо вам успіху,
Щоб було багато-багато сміху.
Щоб радісними були всі дні,
А у серцях ж від любові горіли всі «вогні».
Бажаю вам великого щастя,
Щоб не було аж раптом негоди.
Щоб настрій ніколи не покидало,
А любов завжди надихала вас.


Ми з тобою десять років!
Любимо і улюблені,
Нам купити ще б будинок,
І були б ми щасливі!
І народити ще дівчинку
Маленьку реготуху,
Можна сина як батько
Буде він мене берегти!
Десять років велика дата!
Разом багато пройшли
Сварки. лиха і негоди,
Все з тобою ми обійшли
Ти хороший, добрий, світлий
Іноді звичайно шкідливий,
Але без цього не можна
Буде найкраща сім'я!
Десять років як це багато!
Скільки доброго, рідного,
Разом ми пережили.
Наші почуття зберегли..
Десять років ще б стоко..
Мені з тобою зовсім не погано..
Я люблю тебе малюк!
Спасибі, що ти мною цінуєш!


З десятиліттям спільного життя,
Гарної вам любові, великий.
Свято свій же ви відзначте,
Покличте всіх друзів натовпом.
Ми до вас теж поспішимо,
З побажаннями від душі.
Нехай ваша любов з роками лише сильнеет,
Руки коханого/коханої нехай же гріють.
У будь-яких проблемах будьте поруч,
Очі наповнюються сльозами від щастя ймовірно.
Привітання ви наше приймайте,
День з посмішкою свій же починайте.


П'ять та п'ять — десять років:
Ювілей прекрасний,
Нових радощів букет,
Новий добрий свято.
Вітаємо!
Запах троянд
Нехай струмує ширше,
Щоб вам жити без гроз і сліз
У лучезарном світі!


Десять років вже ви разом
Без образ і без втрат
І сьогодні тут зібрали
Близьких самих Вам друзів
Море світла від посмішок,
Яскравих очей і поглядів дам,
Гострих слів від кавалерів,
Привітань тут і там.
Щасливі очі нареченої,
Як і десять років тому.
І наречений десятилетью
Дуже сильно,сильно радий.
Щастя бачиться в ваших очах
І нехай воно буде вічним!
Щастя, радості, любові, тепла
Дружби самій, самій серцевою.
З десятилетьем, з рожевою весіллям,
Дуже красивою, і не випадково
МИ від усієї душі бажаємо
На золотій, щоб були хороші!


Якихось десять років тому,
Ти став мені сином. І я радий,
Привітати з олов'яної свадьбою сьогодні,
Хоч річницю відзначають щорічно.
Але це вже особлива дата,
З любові прекрасним ароматом.
Привітаємо ми і бажаємо вам успіхів,
Щоб в житті не було проріх.
Прийми наш шановний зятьок,
Такий чудовий поздравок.


В олов'яні солдатики грали,
Олов'яний ювілей до себе покликали.
Десять дружних, складних років,
Пролетіли швидко, як один момент.
Любите, вірте ви один одному,
І при проблемах простягніть руку.
Бажаємо вам розуміння і турботи,
І уникнути порожній завжди клопіт.


Мама, хочу, сім'я щоб була дуже міцною,
А щастя особисте досить живучі.
З 10-річчям подружнього життя тебе я вітаю,
І лише багато хорошого тобі я побажаю.
Нехай олов'яне весілля в колі гостей хороших,
Вже буде незвичайною, ідею я підкину.
Тобі, рідна, я подарую олов'яну ложку,
І це вірний амулет, не будь лиш ти упрямою.
Я підводжу свій довгий, але прекрасний монолог,
А від мене прийми скоріш чудовий поздравок.



З олов'яної весіллям вас привітаю,
Побажань багато напишу.
І подарунки скоріше відправлю,
Скажу про те, як вас люблю.
Загадайте ви своє бажання,
Я постараюся вам його виконати.
Успіхів у різних начинаньях.
Про вас ми завжди будемо пам'ятати.


З олов'яної весіллям чоловікові
Цей ніжний поздравок!
Десять років, в спеку й холоднечу,
Поруч прожили... Не термін?
Скільки було днів чудових!
...І трохи складних днів.
Подарував дітей чарівних,
Слів красивих не шкодував.
Нехай кохання не згасає,
А сімейний наш осередок
Нехай лише яскравіше запалає,
Обіцяючи багато благ!


Любов, як троянда: ніжність, аромат,
Сяйво фарб ранкової зорі.
Але є шипи, що троянду вартують,
Вони всюди і вони гострі!
За десять років не кожний ваш крок
Був встелений пелюстками, як у раю,
Але є любов, а значить, є привід
Привітати справжню сім'ю!


Мамі з олов'яної весіллям
Надішлемо поздравок.
Ех, були скоріше скликати б
Так спекти пиріг!
Нехай у мами засяє
Радість на очах!
Десять років минуло! Не знає,
Як же так — і помах
Маминої руки в хвилюванні...
«Гірко!» — закричать
Гості у тому ж упоеньи,
Як і десять років тому.

Комментариев нет:

Отправить комментарий