среда, 14 сентября 2016 г.

Вірші з Ювілеєм на 55 років у віршах

"Вітання з 55-річним ювілеєм"

П'ять і п'ять - всього лише дві п'ятірки,
Але раптом часом відчуваєш недугу.
Вже стає раптом сумно, якось гірко,
Що роки так безжально йдуть.
П'ять і п'ять. Ну хіба це багато?
Щоб сумувати про пройдений шлях?
Адже попереду - широка дорога,
І ти, рідна, краще не сумуй.
А ми сьогодні побажаємо
Здоров'я, щастя, благодатних днів,
І ніколи, ні в чому не сумуючи,
Відзначити свій столітній ювілей.


Ювілею немає прекрасніше —
Потопає будинок в кольорах!
Хай легко виконає свято
Все, що було лише в мріях!
Дві п'ятірки означають
Життя радісною розквіт!
Нехай всі дні удачу дарують!
Процвітання, яскравих літ!


"Привітати з 55 річчям"

Нехай дві п'ятірки років величина,
Ви з кожним роком все мудріше,
Не знаємо ми вчителі добрішими,
І на скронях вас тільки фарбує сивина.
Ми побажати хочемо вам від душі —
Від життя легких лише завдань,
Любові, здоров'я, щастя і успіхів,
Ще багато добрих справ здійснити.


Радісно свято прекрасний бажати:
Світлих посмішок і щастя!
Поряд цифри стоять — «5» і «5» :
Значить, все буде блискуче!
Нехай дарують яскраві роки і дні
Багато тепла і везіння!
Життя красивої, сердечної любові!
Добрих чудес! З ювілеєм!


"Гарні привітання з днем народження на 55 років"

Не підводь підсумки
У п'ятдесят п'ять років!
В твоїх очах сяє
Прекрасний мудрий світ!
Щастя і здоров'я,
Бадьорості, тепла!
Бажаю, щоб радісною
Життя твоя була!


П'ятдесят п'ять буває тільки раз,
І цей ювілей – не виняток!
Прийміть вітання від нас
У прекрасний день, в особливий день народження.
Нехай вам всюди супроводжує успіх,
Шостий десяток – це цифра тільки!
Не забувайте, що любов і сміх
Подовжують життя, доведено, надовго!


"Привітання з ін 55 років"

Дозвольте Вас сьогодні
З ювілеєм мені привітати,
Цю дату – 55
Осторонь не можна залишити!
Нехай завжди Вас виручає
Допомога близьких і друзів,
Нехай здоров'я не «кульгає»
І живеться веселіше!


В ювілейні дві пятерочки побажань не злічити!
Опорою нехай буде життєвий досвід
Трудовий подвиг багатство помножить
Нехай вдячність дітей, добра пам'ять колег
І вірних друзів привітання супроводжують Вас.
Нехай лінії долі тільки радують око
Будьте вічно молоді, привабливі і красиві
Багаті душею, здоров'ям і веселим завзяттям!
Дивно прекрасною і нескінченно романтичною
Життя-нехай буде назавжди для Вас!


"Класні привітання з днем народження на 55 років"

Ми знаємо Ваше життя сповна,
Від кірки до кірки.
Довжина її невелика -
Лише дві п'ятірки.
Але цінують життя не за довжину,
І не до довжини вниманье.
Раз дві п'ятірки на рахунку -
Вони за зміст.
А зміст - це праця,
Прагнення взяти круті гірки,
І за всім цим стоять,
Як віхи, дві п'ятірки.
Життя гладко в руслі не тече,
Є горбки і є воронки,
Води чимало утекло
У річці у Вас за дві п'ятірки.
Але Ви не поранені долею,
Доля не обділила,
За дві п'ятірки за спиною
Чималим щастям надарила.
У родині є донька,
І внучат, як виводок тетерки.
За весь великий сімейний працю
Вам ставлять дві п'ятірки!


Дарують п'ятірки на щастя року —
Нехай залишається душа молода
І ніколи не підводить здоров'я,
Близькі люди зігріють любов'ю!
Нехай прикрашають квіти ювілей,
Стане на серці сьогодні тепліше!
У будинку хай буде все в повному порядку!
Жити добре, незмінно — в достатку!
Бадьорою посмішки, сяючих очей,
Радість приносить нехай кожен годину!
Добрих звісток, і мрії виконання,
І в чудовому бути настрої!


Це досягнення-це результат -
Дві п'ятірки славні пара стоять!
Але зупинитися не дає -
Продовження випливає, життя піде вперед!
Будуть нові цілі, плани і мрії,
Їх здійснення побажаємо ми!


У день 55-річчя
Бажаємо всіх благ і здоров'я!
Безтурботного щастя, везіння
Навпіл з справжньою любов'ю!


Ювілеї як вихори промчать,
Віхи Вашої долі зазначаючи,
Але з усмішкою раптом помічаємо,
Що в душі Вам все ті ж сімнадцять!
Бажаємо Вам успіхів та щастя,
Все такою ж чуйною бути.
Адже минають будь-які негоди,
Якщо серце вміє любити!


Нехай Ваші 55 років
Приємно відчуваються!
І добрий світлий ЮВІЛЕЙ
З друзями відзначається!
Чоловіче суспільство бадьорить
І прикрашає дамське!
Нехай аромат живих квітів
П'янить Вас, як шампанське!



55 — ще не термін,
Прийми від серця в цю дату
Мій солодкий, ніжний цей подарунок!
Хай буде в житті усе легко,
Засвітить сонце у годину негоди
Нехай радує тебе дітей тепло,
Нехай у блищать золоті зап'ястя...
Бажаю я тобі всього,
Всього-Всього, що ти собі бажаєш!
Люблю тебе за те, що одна мене розумієш...
Бажаю я тобі тепла, любові, здоров'я та везіння
І в цей день прекрасного настрою!


З ювілеєм сердечно вітаю тебе.
Стандартно — здоров'я і щастя бажаю.
Сьогодні Господь дві п'ятірки поставив
Тобі відповідно до прийнятих правил.
Нехай поруч з любов'ю крокує удача,
Все буде в достатку: машина і дача.
Хоча ти по життю не просто відмінник,
Воістину, ти — справжня особистість!


П'ятдесят п'ята дата –
Святковий ювілей,
Нехай вам многії літа
Солодко співає соловей,
Чуттєвість нехай не блякне,
Не меркне душевний світ,
Здорова мудра сила –
Майбутнього елемент!


Ювілейна дата особлива ця:
У ній одні п'ятірки, як не крути.
Кожен день хай зустрічає Вас промінь світанку,
А на сон проводжає багрянець зорі.
Нехай здоров'я для Вас буде відданим другом,
Скоріше збудуться всі Ваші мрії,
Менше буде в душі сумнівів і смути,
І Ви будете веселі і молоді.


З ювілеєм тебе вітаю,
Ти рідна для мене людина!
І сьогодні з любов'ю бажаю
Я прожити ще стільки ж років.
Я хочу лише добра та здоров'я
Побажати в твої п'ятдесят п'ять.
Нехай тепло твою душу вкриє,
А смуток не повернеться назад!


Свити разом aksel'bantom,
Дві пятерочки стоять,
Поруч чистим діамантом
Радісно очі горять!
Вашої (твоєї) чудною посмішкою
Все освітлено навколо,
Щастя хай не буде нетривкою,
Щоденними, а не раптом!

Комментариев нет:

Отправить комментарий