воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Привітання з Відходом з Роботи, із Звільненням у віршах

Більше немає такої турботи
Вранці рано підніматися
І поспішати швидше з роботи,
Щоб відпочинку вдатися.
Вітаємо з звільненням,
Тобто з відпусткою безстроковим!
На користь будуть зміни
Для здоров'я, це точно!


Нам буде не вистачати тебе,
З тобою працювати були раді!
Чесно слово, лише люблячи,
Завалювати роботою були раді!
Але ось подув прощальний вітерець,
І ти, як лист осінній закружив,
Прочитавши прощальний цей поздравок
Йдеш, стільки з нами прослуживши.


«Сім футів під кілем! Попутного вітру!»
І я тепер безробітний.
Щоб я не повернувся, мій колишній директор
Закрив на замок за мною двері.
Чого побажати собі, просто не знаю!
Піти, що ль, напитися вина?
Вино я люблю. Хоча, ні! Побажаю,
Щоб не заїла дружина!


З звільненням вітаю
Буде краще, запевняю!


Сьогодні день такий прекрасний
І, бачачи погляд твій чистий, ясний
Дар мови можна втратити,
Але ми прийшли не мовчати!
Бажаємо, сонечко, тобі
Завжди вигравати у боротьбі,
Такою ж світлою, доброю,
І не плисти за течією!
Бажаємо безліч ідей,
Сім'ю, свій будинок, юрбу дітей,
(або – «Любити, ростити своїх дітей»)
І щоб ти, добрий чоловік,
Не забувала нас – своїх колег!


Колеги, ви вже готові,
Прощальне вимовити слово!?
Адже в глибині душі я знаю,
Що ви не раді розставання!
Щасливо залишатися вам бажаю,
І згадувати про вас я обіцяю!


Минають дні, летять роки.
Ти залишаєшся молодим.
Ти не старієш ні на грам,
Не відчуваєш себе сивим.
І тому ти залишився молодим,
Що серцем і душею не здався,
Не перестав в себе ти вірити,
Друзів не забув, і двері,
Які їм відкриваєш,
Завжди привітні, гостинні,
Так як і ти, ти найкращий у світі!
І краще за всіх ти це знаєш,
Що в житті всяке буває,
Мрії збуваються не відразу,
Проблеми різко накривають,
Але лише друзі, яких серцем, і душею ти не забудеш,
Тебе зрозуміють, завжди підтримають, адже це ж такі люди,
Які в біді не кине, так як і ти,
Вони без дозволу, завжди підтримають і допоможуть,
Вкажуть вірну дорогу,
Послужать опорою рукою.
Прийде твій час, і ти досягнеш
Того, до чого прагнув сильно,
І в дні світанку і успіху
Підуть на лад твої справи!


Нехай завжди з тобою буде удача,
Шкода всім нам розлучатися з тобою!
Але ми знаємо, що будеш ти щасливий,
І будеш працювати з душею!
Ми бажаємо тобі в новому місці,
Бути успішним в кар'єрі рости!
І сподіваємося, що не забудеш,
Наш згуртований, великий колектив!


Йдеш ти з роботи –
Твій вибір був такий.
І нові турботи –
Так будь же до них готовий
. Нам потрібні зміни –
Без них так нудно жити.
Бажаю я везіння,
І зовсім не сумувати!


Нам буде не вистачати тебе,
З тобою працювати були раді!
Чесно слово, лише люблячи,
Завалювати роботою були раді!
Але ось подув прощальний вітерець,
І ти, як лист осінній закружив,
Прочитавши прощальний цей поздравок
Йдеш, стільки з нами прослуживши
[c]
І ні премії, ні пільги
Утримати вас не змогли -
Ви звільнилися з роботи,
Бути вільною зволіли.
Розуміємо, цінним кадром
Вибраний був дім і сім'я,
Що важливіше, безсумнівно,
Для тих, хто живе люблячи!


Досягнення чекають вас попереду,
Багато нових вражень,
Відхід з роботи, початок нового шляху,
Початок нових вражень,
І не сумуйте про минуле,
Привітаємо вас ми,
З новим днем,
І поздравок вас, наш привітає
У закінченні своєму.


Вас звільнили марно,
Не хвилюйтеся, життя прекрасне!


Якщо звільнили криза,
Час перевірити себе!
Здасися, ти все втратиш!
Удача забуде тебе!
Впораєшся, значить ти кращий.
Буде, що розповісти.
Може потім мемуари,
Будеш про це писати!



Поважати будемо завжди,
Ім'я пам'ятати всі роки!
Нам було дуже комфортно
Разом з Вами попрацювати!
Ми бажаємо Вам успіху,
Виконання мрії!
Нехай ростуть Ваші доходи,
Це заслужили Ви!


Відхід з роботи — радість чи нещастя?
Судити не нам про це про все...
А я тобі бажаю просто щастя,
Завжди ти пам'ятай про одному:
Що є сім'я, друзі, колеги.
Ми не забуде ніколи,
Кар'єрні наші успіхи,
Тебе запам'ятаємо назавжди!


Ось і ти пішов з роботи,
Вітаю! Ти - герой!
І проблеми, і турботи,
Всі залишилися за спиною.
Геть від буденної рутини,
Метушні і суєти,
Сірої трудової картини,
Знову на волі ти.
Плани нові, як раніше
Попереду твій новий шлях,
Захопи з собою надію
І успіх не забудь!


Раз таке відбувається,
Значить, так тому і бути.
Хто з роботи раптом йде,
На роботу не ходити.
Можна вранці повалятися
На ліжку, а потім
Не поспішати, не розбігатися —
Низький старт і рівно сім.
Це все залишилося в минулому
Вітаємо з цим Вас.
Спочатку буде складно,
Адже звичка – вище нас.
І в іншому знайдете себе
Справі важливій для людей.
Та й у гості до нас зайдете
Вип'ємо чаю без затій.
Вітаємо, що зважилися
У вік наш складний, не простий
Ви знайти себе поспішали,
Ну а ми за Вас горою!
Підведемо підсумок всьому,
Посилаючи поздравОк!


Не втрачайте натхнення,
Вітаємо зі звільненням!


Ну, що ж, хлопці, йду,
Я до звільнення спокійно ставлюся!
Але мені щиро шкода наш колектив,
Адже все-таки за роки я звик!
Працюйте успішно і, звичайно, дружно,
Телефонуйте, якщо щось буде потрібно,
І про мене Ви все ж не забувайте,
І, якщо захочете – відвідуйте!
Я буду радий зустріти будь-якого,
Для кожного знайду завжди я слово!
І чаєм пригощу, а може, чим міцніше,
І будемо всі ми жити – прекрасно!

Комментариев нет:

Отправить комментарий