пятница, 23 сентября 2016 г.

Красиві Освідчення Коханій Дівчині, Жінці в віршах

Я тебе дуже сильно люблю!
Спасибі тобі за турботу, рідна,
І дякую за терпіння.
Бажаю в житті більше сміху,
Щоб частіше посміхалась ти.
Удачі і у всьому успіхів,
І нехай збуваються твої мрії.


Я давно хотів сказати,
Що в грудях моїх весна.
Тебе так хочеться обійняти,
І дати зрозуміти, що назавжди.
Буде моє серце битися,
Порушуючи тишу.
Ніщо на світі не станеться,
Що вб'є в мені мрію.
І яскравим полум'ям вогню,
Скажу тобі: "Люблю тебе.."


Ти співаєш - і зірки тануть,
Як поцілунки на вустах,
Подивишся - небеса грають,
В твоїх божественних очах,
Ідеш - і всі твої рухи,
Вчинки і риси,
Так сповнені почуттів і вирази,
Так сповнені чарівної простоти!
Доля тебе вручила мені, рідна,
І кращого подарунка я не знаю!


Моя мила дружина,
Я скажу, що ти одна
В моєму серці половина!
Нехай любов моя навік
Твоє серце зігріває!
Ти - мій близька людина!
Ближче – просто не буває!


Прокидаємося вранці удвох,
Знаю, ти для мене одна!
Всі проблеми тепер дарма,
Адже тепер ти моя дружина!
Моя ніжна, неповторна.




Моїй прекрасній половині,
Мені дала всю свою любов,
Тобі хочу знову поклястися:
Я буду бурхливим і бунтівним,
Я буду твердим, як скеля,
Але все ж ласкавим і ніжним -
Лише для того, щоб ти цвіла!


Прекрасний мить, прекрасний годину,
Коли любов зігріла нас.
Затишний будинок зберігає спокій,
І ми дуже щасливі з тобою.
Діти ростуть - квіти кохання,
І життя ще попереду.
Її хочу з тобою прожити,
Тобі свою любов дарувати.
В твоїх очах вогонь горить.
Я щасливий - ти моя дружина,
З тобою хмелію без вина!
Нехай цей світ такий великий,
Буде лише добра, а не зла.
Щоб на шляху твоєму завжди,
Виблискувала ніжності зірка.
А я завжди, як вірний пес,
Готовий берегти тебе від сліз.
Хранима покровом вівтаря,
Будь щаслива, любов моя!


Рідна і близька людина,
Моя улюблена дружина!
Я полюбив тебе навік,
Ми не можемо жити одне без одного!
Тобі, кохана, бажаю,
Зберігати любов, ловити успіх,
Ти будь щасливою, дорога!

Комментариев нет:

Отправить комментарий