среда, 14 сентября 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Ювілеєм на 55 років у віршах

"Вірші на день народження 55 років"

Діду п'ятдесят п'ять років!
Я несу йому привіт —
Віршик мій поздравок
Не будь надто суворий!
Побажаю бути таким,
Як зараз, крутим, лихим!
І не тільки нехай на увазі!
Разом, щоб вудили рибу,
Збирали пазли,
Колекцій багато різних,
Співали про Катюшу,
Жили б душа в душу.


"Смішні та веселі привітання з днем народження на 55 років"

Повір, 55 — це юність,
Хочемо, щоб молодість тривала,
Щоб ти був щасливий і успішний,
І недругів тобі поменше,
Щоб веселився на Канарах,
Мулаток клеїв щоб в барах,
Ні в чому щоб не було потреби,
Щоб збувалися всі мрії,
Щоб кожен день був ніби свято,
І слів в твою адресу всіх прекрасних!


П'ятдесят п'ять рівне дядькові.
Подвійних п'ять балів йому дали!
І за вдачу, і за справи
Життя оцінку назвала.
Побажаємо яскравих днів,
Почуттів красивих посильней,
Веселощів і успіхів,
П'ятдесят п'ять — то потіха!
Багато ще попереду,
Вір душею і гаряче!
Написали поздравок,
Забираємо пиріжок!


55 –вже солідно,
Але і сумувати тут ні до чого.
Хоч за помилки і прикро,
Але час є своє всьому.
Бажаємо ніколи не нити,
По дрібницях не хвилюватися,
Успіх тебе нехай закрутить,
Великим і тихим буде щастя.


"Привітання на 55 років начальнику"

Що таке керівництво?
Це справа — ох, не просто!
Тільки дуже досконально
Справу знає наш начальник!
Справедливий, хоча і суворий...
Шефу — цей поздравок,
Адже його п'ятдесят п'ять
Нині будемо відзначати!
Смаколики на стіл поставимо
Та начальника привітаємо,
А тепер вже пора
Прокричати йому — ура!


Пів століття і п'ять років -
Вже не мало, але не багато!
Як багато прожили перемог
І як ще досягнемо багато!
І в цей час, брат, завжди
Ти був надежною опорою,
Так будь же щасливий, любий,
Завжди йди прямою дорогою!


Тобі вже виповнилося п'ятдесят п'ять,
Сьогодні йду до тебе я вітати.
Ти грошики завжди вважаєш,
Зарплату вчасно колегам нараховуєш.
Ти став бухгалтером почесним,
Ти виконуєш вчасно звіти.
Тебе я з ювілеєм вітаю,
Любові, здоров'я, щастя побажаю.
Висилаю славний поздравочек,
Щоб кращим був сьогоднішній денечек.


У ювілейний годину прийде 55!
Зірки тихо будуть світло струїти свій,
Будуть поздоровлення, будемо відзначати,
Будемо безтурботними, як птахи.
Вранці ми умиємося свіжістю роси.
Ювілей - це як перше побачення.
Впадуть на землю щастя дві сльози,
І здійсняться всі очікування.
Побажаємо життя немов у півсні,
Щирою, веселою яскравою, пристрасною.
Щоб настрій - ніби з весни,
Коли все на світі в твоїй владі.


"Привітання ювілярці на 55 років"

Сьогодні ювілей у тітки,
І Ви сьогодні не взгрустнете.
Хоч Вам сьогодні 55,
І мені не потрібно повторювати,
Що ви виглядаєте чудово,
А свято проведемо різноманітно.
Влаштуємо танці, танці і веселощі,
І вітаємо з днем народження.
Нехай Ваш прекрасний ангелок,
Подарує мій Вам поздравок.


"Гарні вірші на 55-річний ювілей"

Бажаю від душі зараз
Вам усіляких я благ,
Хай збудуться мрії усі враз,
Не стане колотнеч.
Нехай той, хто вам любимо,
Відповість взаємністю,
І блакитним кольором
Вас небо вранці зустріне!
І віршик на п'ятдесят
З половиною років
Нехай отримає адресат,
Про кого цей куплет.


Кому — то здасться досить дивним,
А може бути зовсім неймовірним.
Звіти бухгалтерії ти швидко складаєш,
Всі цифри особисто сам, звичайно, перевіряєш.
Ти головний в бухгалтерії нашої,
Не може бути розумнішою і людини кращим.
Але ти так запросто забув про ювілей,
Який, все ж, ми відзначимо мерщій.
Все разом з 55-річчям тебе привітаємо,
І головні слова до тебе направимо.
А разом з ним і наш поздравок
Летить так швидко, немов яструбок.


Вам, мила всього 55!
Я поспішаю привітати Вас з ювілеєм!
Бажаю все завжди Вам встигати,
Щоб удача до Вас прийшла швидше!
Відваляться нехай злі язики,
Любов нехай скоріше летить на крилах!
Друзі завжди в усьому щоб допомогли,
Щоб усі Ваші бажання стали реальністю!


Дядьку, Ви милий мій,
Поздравок пришлю я свій.
Щоб Ви, дядьку, усміхалися
І деньком, щоб насолоджувалися.
Вам сьогодні п'ятдесят п'ять років,
І я дарую сьогодні Вам букет.
Щоб в житті солодко жилося,
І в особистому житті не тужилось.
Я Вас люблю, Ви дядько мені,
Ви снилися мені давно уві сні.
Так відзначайте ювілей
З друзями кращими скоріше.


Подруга, з святом, рідна!
Хочу сказати в твій ювілей -
Нехай в житті буде чудово!
Рости, виховуй дітей
І в «50 плюс 5» нехай будуть
Підтримкою міцної для тебе!
Нехай буде твій дім — повна чаша
Любові, радості і добра!



Сестра моя, рідна душа,
Не віриться зовсім.
Я юність нашу згадую,
І дитинство без проблем.
Не вірю, що 55
Тобі виповниться зараз.
Бажаю кожен день мріяти,
Щоб твій вогонь не гас.
Прийми від серця поздравок,
На щастя, на удачу!
І цей життєвий поріг
Нехай всі переінакшить.


Ніч уві сні, під наспіви хуртовини,
Таємно приходить до тебе ювілей.
Раптом заспіває, ніби звуки сопілки,
І вже шепоче: келихи налий.
55 - це мало і багато.
Мало печалей, а багато - добра.
І вітання поспішають по дорозі,
І погляд іскриться, як іскри багаття.
Місяці світло виконує бажання,
Ми ж побажаємо бажання мати!
Душа юна, молода -
Будуть і дні золоті дзвеніти!


Моя старша сестра,
Для мене ти одна.
Така світла, рідна,
Трохи навіть баловная.
Тобі сьогодні 55,
А це значить, що знову
Тобі я свято приготую,
І стіл величезний я накрию.
Я подарую тобі твій улюблений квітка,
І наш чудовий поздравок.


Сьогодні сонце світить для тебе,
Протягуючи промінчики до щік.
Ми так дружно зібралися тут не дарма:
Ми оду принесли твоїм років.
Ходою ставний ти йдеш,
А виправкою здатний
Заткнути за пояс молодь, —
Ти в цьому незрівнянний.
Улюблений тато! У ювілей,
В твої п'ятдесят п'ять,
Бажаємо щастя, не хворій,
Будь молодим знову!


Мій братик, коханий, дорогий,
І ти вже зовсім великий.
І хоч тобі вже 55,
Але як в дитинстві молодшого брата привітаю я знову.
Будь ти, братик, щасливий завжди
Навіть, якщо на шляху життя велика гроза.
Нехай твій ангел тебе оберігає,
І від тяжких турбот рятує.
Прийми мій теплий поздравок,
Подарунок сховала в мішок.


Два по п'ять, два з п'ять,
Ось Вам і п'ятдесят п'ять.
В душі ще молода,
Але на пенсію пора.
Побажаю в ювілей
Багато дорогих гостей,
І багатства, і добра,
Щоб в душі весна цвіла.

Комментариев нет:

Отправить комментарий