пятница, 27 ноября 2020 г.

Вітання з Новим роком 2021 хлопцю

 З Новим роком милий мій,

З новим днем, і з новим щастям.

Ти подарований мені долею

Захищати і розганяти негоди.


Я побажати хочу тепла

У настільки похмурому і холодному світі.

Щоб голова була ясна

У будь-якому твоєму рішенні.


Ще я в новий рік хочу зізнатися,

Що сильно я люблю тебе.

І на завжди з тобою залишитися

Не шкодуючи ні сил, ні життя, ні себе.


З Новим родом, бажаю успіхів,

В особистому житті тобі, і в справах,

І побільше гарного теж,

Чути в сказаних кимось словах.


Знаходити те, до чого ти прагнеш,

Новий рік щоб удачу приніс,

Щоб друзі були поруч з тобою,

А в долі - тільки білих смуг.


З Новим роком вітаю

І від усієї душі бажаю

Чудових подій,

Подорожей і відкриттів,


Щоб у всьому тобі щастило,

Було в радість ремесло.

Нехай завжди любов і щастя

Бережуть тебе в негоду.



Все, що сам ти собі обіцяв,

Все, про що думав ти і мріяв

Нехай здійснитися в Новому році,

І знайдеш ти дорогу свою.


Дорогу, де буде з тобою успіх,

Друзів і близьких радісний сміх.

Силу і розум зможеш ти проявити,

Але не забудь ти як важливо любити.


Мій бажаний і улюблений,

Для мене неповторний,

Найдобріший і рідний,

Людина мій дорогий.


Наші почуття хай грають

І любов не згасає,

Кожен день добро несе

І у всьому завжди щастить.


Хай обминають стороною

Всі нещастя нас з тобою,

Вірю щастя принесе

Нам прийшов Новий Рік!


У Новому році побажаю не мінятися,

Бути таким же сміливим, молодцем.

Сильним, чесним залишатися,

Щоб пишалися мати з батьком.


І, звичайно ж, ще тобі бажаю

Миру, радості, здоров'я і тепла.

З Новим роком голосно вітаю,

Береже нехай тебе доля.


Дванадцять разів годинник проб'є,

Рік Старий більш не владний.

А Новий рік - він тут як тут

І каже нам: з новим щастям!


Нехай в Новий рік твої мрії

Почнуть збуватися потроху.

Те, що вважаєш важливим ти,

До тебе знайде свою дорогу.


У своїх серцях нетерплячих

Розділимо щастя навпіл:

Так вдвічі станемо ми щасливішими,

Життя буде посміхатися нам.


Чекає тебе велике щастя,

Перспективи в Новий рік,

Ти успішний, сильний хлопець,

Радість нехай до тебе прийде,

Ти знайди своє покликання,

В гору все справи підуть,

І здійсняться бажання,

А проблеми пропадуть!


Я люблю тебе, рідний.

Так хочу я бути з тобою ...

Тихо кружляє планета,

Новий рік іде по світу.

Ось і до нас уже прийшов.

У це свято чудовий, світлий

Нехай все буде добре!


Новий рік, Новий рік,

Всім удачу він несе,

А тобі - достатку, сил

І любові - все, що просив!


Відкривай вже скоріше,

Щоб не чекав він біля дверей,

Нехай же рік з мішком подарунків

В життя твою увірветься яскраво!


У Новий рік з настроєм жвавим

Побажаю я увійти.

Щоб перепони відступали

На твоєму великому шляху.


Щоб сили в тілі були

Для звершень і перемог.

Рік прийшов буде роком

Нехай доконаних надій.


Тебе я заклинаю на успіх,

У роки Нового, прошу тебе удачі,

Нехай звучить завжди твій сміх,

І всім проблемам дай ти здачу!


Рідний мій, чудо дороге,

З Новим роком вітаю я,

У минулому ти залиш погане,

Нехай щастить тобі завжди!


Нехай Снігурка пустотлива

В цей новий рік прийде.

втілення бажань

Найсолодших принесе.


Щоб був завжди в порядку

Ти в році, що до нас прийшов.

І успіх великий в справі

Щоб тебе скоріше знайшов.


У Новому році будь на рідкість успішним,

Веселим, щасливим, відкритим душею,

Любов щоб тебе оточувала, звичайно,

Дохід був завжди постійний, великий.


Желанья здійсняться негайно,

У всіх починаннях тобі пощастить,

І стане все життя твоя вмить дивовижної,

І буде хорошим і радісним рік!


У новорічну ніч побажаю,

Я удачі і щастя тебе,

Нехай бажання твої оживають,

Дуже сильно подобаєшся мені.


Побажаю чудес і веселощів,

Щоб легким видався рік,

Щоб не знав ти проблем і печалей,

Щоб жив без турбот і клопоту!


сторінки

Супер вітальна відкритка на Новий Рік 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий