пятница, 27 ноября 2020 г.

Вітання з Новим роком 2021 дочки

 З Новим роком вітаю,

Донечка, кохана,

Нехай доля тебе знайде

В цей рік щаслива.


Нехай всі біди і печалі

За вітром розвіються,

І нехай рівна дорога

Під ногами стелиться.


Щастя я тобі бажаю,

Ангелів прошу я,

Щоб зберігали, берегли

Дівчинку велику.


Доню улюблена, ти краще за всіх на світі,

З Новим роком, сонечко, тепла тобі і світла!

Ясних днів, веселощів, казкової зими,

Пам'ятай, обожнюємо тебе, доню, ми.

Нехай твої бажання виконає Дід Мороз,

Щоб мішок подарунків він тобі приніс.

Щоб настрій було просто клас,

Щоб очі сяяли, як дорогий алмаз.

Нехай мрії збуваються, нехай звучить твій сміх,

Адже дівчина наша в світі краше всіх.


Солодкої донечці-цукерці

Побажаю в Новий рік

Пустотливий бути і веселою,

І завжди йти вперед,

Хай не буде в житті страхів,

Сльози теж все геть,

Я тебе люблю, рідна,

І завжди буду з тобою!



Загадай бажання, дочка,

Нехай здійсниться воно.

Дід Мороз нехай з мішечка

Тобі вибере все те,


Що змусить посміхатися,

Веселитися і грати.

Щоб могла ти не боятися,

Щоб могла все встигати.


Нехай все життя твоя сяє,

Як на ялинці вогні.

З Новим роком вітаю

Тебе, дочка, від душі.


Донечка рідна,

Сонечко моє,

Нехай сьогодні щастя,

Постукає у вікно.


Новий Рік з посмішкою,

Казкою сп'янить,

Місяць золотистий,

Зверхньо дивиться.


Місяць обіцяє,

Буде в житті все,

Все, що ти захочеш -

Абсолютно всі!


З Новим роком, донечко!

З Новим роком, розумниця!

Нехай чарівної ноченьки

Всі бажання збудуться.


Дід Мороз з подарунками

Нехай до тебе поспішає,

І під ялинкою яскравою

Щастям життя наповниться!


Донечка, моя красуня,

З Новим роком вітаю я,

Нехай очі від радості іскряться,

Нехай здійсниться заповітна мрія!


Моя лялечка, моя маленька,

Нехай всюди будуть чудеса,

Я тебе сердечно вітаю,

Будь веселою ти завжди!


З Новим роком тебе вітаю,

Нехай він щастя тобі принесе,

Все, що дочка, собі ти бажаєш,

Нехай до тебе з цим роком прийде.


За тебе небеса попрошу я,

І долю слівце замовлю,

По рахунках сама заплачу я,

Щоб рік все бажання виконав.


Я тобі чарівництва побажаю,

Щоб чудесним видався рік,

Моя донечка, я посилаю,

Новорічний тобі поздравок.


Нехай твої оживають бажання,

Всі тривоги нехай сніг замете,

І не знати тобі прикрощів,

І погане нехай геть піде!


Б'ють куранти в Новий рік,

І мрії збуваються,

До тих, хто чуда дуже чекає,

У двері воно вривається.


Нехай до тебе воно увійде,

Доню улюблена,

Щоб жила ти без турбот

І була щасливою!


Дочка, рідна, тебе з Новим роком

Вітаю, бажаю цвісти,

І легко виносити негоду,

І по життю летіти, чи не брести.


Бути сяючою, яскравою, щасливою,

Бути успішною в справах і любові.

Життя покаже свої переливи,

І ти в повну силу живи.


Новий рік починається скоро,

Буде він складатиметься з удач.

Я завжди тобі буду опорою,

У вирішенні складних завдань.


У Новий рік тобі бажаю,

Доню улюблена,

Нехай всюди допомагає

Зірочка щаслива!


Щоб, як фея, ти була

Доброї, чарівною

І усмішкою цвіла

Просто карколомної!


Дід Мороз нехай не скупиться,

Чи принесе везіння,

Щоб у ялинки веселитися

З дивовижним настроєм!


Донька, сонечко улюблене моє,

Нехай Новий рік обсипле щастям.

Нехай оточує всюди диво,

Нехай не стосуються тебе негоди.


Люби, квітни і будь щасливою,

Завжди здорової, доча, будь.

Такий же ніжною залишайся і красивою,

Я повік тебе щоб не торкнулася смуток.


Кружляють сніжинки, все мерехтить,

І світ оповитий чарами,

Тобі я щастя побажаю,

Швидше нехай увірветься в будинок!


Рік наступаючий, донька,

Виконає нехай твої мрії,

І, взявши везіння за руку,

До успіху все пройдеш мости!


Під чарівної новорічну зіркою

Я загадаю головну мрію -

Для дочки моєї щастя і здоров'я,

І днів хороших на її рахунку.


Завжди бути доброю, лагідною принцесою,

Нас радувати посмішкою неземної,

Нехай всі мрії здійсняться чудово

Цією чарівною, казкової взимку!


стра

Електронна поздоровча листівка на Новий Рік 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий