пятница, 27 ноября 2020 г.

Вітання з Новим роком 2021 сестрі від сестри або брата

 Чарівних чудес і приємних сюрпризів,

Тобі в Новий рік я хочу побажати,

Виконуватися нехай будь-які примхи,

І все, про що ти, і не сміла мріяти!


Сестричка моя, від душі вітаю,

Нехай щастям обдарує тебе Новий рік,

Удачі, везіння, здоров'я бажаю,

Веселощів і радості цілими днями!


З Новим роком, сестричка, рідна!

Нехай виконає твої він мрії,

Щоб такою ж красивою і милою,

Залишалася як і раніше ти.


Щоб в житті вистачало сюрпризів,

Феєрверком грали кольору,

Щоб ті, хто тобі дуже дорогий,

Залишалися з тобою завжди.


Сестричка, з Новим Роком Дорога,

Кохана, хороша моя,

Прекрасна ти, як фея не земний,

І Новий Рік вступив в свої права.


Хочу сказати тобі від серця багато,

Удачі світлої в житті побажати,

Іди завжди, завжди своєю дорогою,

Чи не розучилися сподіватися і чекати.


І нехай твої збуваються надії,

І нехай посмішка на обличчі цвіте,

Нехай щастям стане все, що неможливо,

Адже раз на рік приходить Новий Рік!



Сестричка моя рідна,

Улюблена і дорога,

Сьогодні особлива ніч -

Жени всі сумніви геть!


Хочу, щоб зіркою ти сяяла,

І смуток від себе відганяла,

Щоб в Новому році все збулося,

Мріялося, любілось, моглось!


З веселощів щоб день починала,

Дбає не затьмарювала,

Красунею яскравою будь

І близьких своїх не забудь!


Сніг за вікнами іскриться,

Скоро буде диво,

З Новим роком вітаю,

І бажаю, щоб все було добре!


Мила моя, рідна, дорога,

Моя славна, красуня, сестра,

З новим дивом, зі святом веселим,

Будь щасливою ти завжди, завжди!


Будь успішної ти, улюбленої і багатою,

Старий рік гідно в шлях ти проводь,

Минуле залиш ти все за дверима,

Позитив у свій будинок сьогодні ти впусти!


З Новим Роком, сестра, з новим щастям рідна,

Нехай горять тобі зорі на небі сильніше,

Ти одна, краще за всіх, і інший я не знаю,

Стала ближче рідних і дорожче друзів!


Нехай тебе не лякають ні біди, ні хвороби,

Над вікном твоїм сонце сяє з ранку,

Знаю, переживу навіть страшне горе,

Тому що є ти, дорога сестра!


Знову успіх і удача поселяться в будинку,

На поріг не ступають образа і зло,

І порадує свято захопленням величезним,

Разом зустрінемо його ми з душею і теплом.


З Новим Роком, сестричка,

Нехай тобі Дід ​​Мороз

Чи принесе багато щастя

І везіння віз.


Нехай під ялинкою залишить

Він з грошима пакет,

Щоб жилося тобі солодко

Без поневірянь і бід.


І ще нехай подарує

Тобі багато любові,

Щедро щастям обдарує

Твої ночі і дні.


Вітаю тебе я

І твою всю сім'ю,

Знай і пам'ятай, рідна,

Що тебе я люблю.


З Новим роком тебе вітаю,

Золота моя ти сестра,

І від серця всього побажаю

Благоденства, щастя, добра.


У цю ніч новорічна казка

Чарами твій огорне будинок,

В життя додасть веселі фарби,

Щоб ти бачила радість у всьому!


З Новим роком вітаю,

Мила сестричка,

Добрих днів тобі бажаю

І монети дзвінкою,

Щоб під ялинкою знайшлося

Все, про що мріялося,

Все заповітне збулося,

І любов підкралася!


Під бій курантів вітаю,

Сестричка мила моя,

І від душі тобі бажаю,

Щоб ти щасливою була!


Щоб чудеса з тобою траплялися,

І не боліла, щоб душа,

З Новим роком дорога,

Будь щаслива, весела!


З Новим роком сестричка моя,

Я бажаю тобі чарівництва,

Я бажаю чудес і добра,

Щоб твоя ожила вмить мрія!


Щоб ти щасливою була,

Щоб тебе обходила біда,

Щоб рік веселощі приніс,

І не знати тобі горя і сліз!


Моя улюблена сестричка,

Тобі бажаю в Новий рік -

Так нехай під бій курантів дзвінкий

Удача в життя твою увійде!


Під ялинкою загадай бажання,

І нехай виповниться воно,

І, настали вранці раннім,

Успіх влетить в твоє вікно!


Новорічна казка огорнула світ,

Я, сестричка, тобі побажаю,

Щоб життя було солодким, як ніби зефір,

Стали будні подібними раю!


Щоб ти безтурботним, улюбленої була,

Що захочеш - завжди отримувала,

З променистою усмішкою по життю ти йшла,

І удача тебе обіймала!


Нехай Дід Мороз тобі, сестричка,

Подарунків багато нині принесе.

Посмішка нехай увійде в звичку,

Нехай у всьому завжди щастить.


Нехай розуміння, ніжність і турбота

В душі в гармонії твоєї живуть.

Нехай все йде гаразд, звичайно ж, робота,

Панують нехай в будинку радість і затишок.


Нехай до тебе прийдуть, сестричка,

Дід Мороз з Снігуркою дружно,

У теплих шубках, рукавичках

І з мішком подарунків потрібних!


Щастя, радості, веселощів

Принесуть вони оберемок,

Щоб співало настрій,

Життя було, як шоколадка!


сторінки:

Смішна поздоровча листівка на Новий Рік 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий