пятница, 27 ноября 2020 г.

Вітання з Новим роком 2021 бабусі

 Здоров'я, здоров'я, здоров'я,

Посмішок тобі і добра,

Моя дивовижна, мила бабуся,

З Новим роком вітаю тебе!


Нехай життя буде світлою, веселою,

Нехай рік прийдешній тепло тобі принесе,

Нехай життя буде цікавою, спокійною,

А все погане з життя геть піде!


З Новим роком, бабуся,

Кохана моя,

На весь рік здоров'я

Тобі бажаю я.


Щоб не боліла,

Щоб не сумувала,

Пиріжки нам з маком,

Найчастіше випікала.


Я бажаю, бабуся,

Нехай на Новий рік,

Щастя разом з радістю

У будинок до тебе прийде.


І поки мороз малює

На склі нам свій візерунок.

Шлю тобі, моя бабуся,

Новорічний я уклін.


З новим роком з Новим щастям,

Будь здорова, не хворій.

Я бажаю тобі тільки

Радісних і світлих днів.



З Новим роком, бабуся,

Тебе ми вітаємо,

Бути з тобою поряд

Ми завжди бажаємо.


На фею ти схожа,

Всіх в світі ти добріші,

Ти мила, хороша,

З тобою нам веселіше.


Нехай в Новий рік здійсняться

Бажання все твої,

Душа нехай наповниться

Від щастя і любові.


Мою любу, міцно улюблену,

Прекрасну, добру, Богом збережену,

На світлі бабулечку найкращу

Тепло вітаю я, користуючись нагодою!


Бажаю здоров'я їй і довголіття,

І щоб Новий рік вона з радістю зустріла,

Добра, розуміння, слів найщиріших,

І бути все року шанованої близькими!


З Новим роком дорога,

Дуже я люблю тебе,

І тобі я побажаю,

Будь здоровою ти завжди!


Будь щасливою, завжди потрібної,

Ніколи не сумуй,

Ти весела бабуся,

Це ти не забувай!


Чарівництва тобі бабуся,

А ще тобі добра,

Будь усміхненою, завзятою,

І будь вічно молода!


Моїй бабусі коханої

Побажаю в Новий рік,

Бути завжди-завжди щасливою,

Заощаджені від негараздів!


Новорічні бажання

Нехай здійсняться в момент.

Будь веселою, рідна,

І здорової багато років!


З Новим роком, бабуся,

Тебе я вітаю,

Нехай тобі здоров'я

Цей рік несе,

З нами щедро ділишся

Ти своєю любов'ю,

Нехай щасливим буде

Цей Новий рік.

Я тобі бажаю

Довгої, довгого життя,

Без твоїх рад

Ще не проживу,

новорічної ночі

Бажання загадаю,

І у Бога років тобі

Щасливих попрошу.


Бабулечка, рідна,

Сьогодні - в Новий рік,

здоров'я побажаємо

І щастя, без негараздів.


Щоб ти була веселою,

Жартувала, як завжди,

Щоб нас, неквапливих,

Ти в гості дочекалася.


Я бабусі коханої

Бажаю в Новий рік -

Здоровою і щасливою

Завжди нехай бути везе!


Щоб яскраво дні летіли,

Здійснилися мрії,

А слідом за хуртовиною

Пустилася в танок і ти!


З Новим роком, мила бабуся,

Від щирого серця я бажаю, від душі,

Щоб любов і щастя захлиснули,

Всі миті щоб стали хороші.


Нехай успіх всюди тебе супроводжує,

Позитив спокою просто не дає.

І, звичайно, я тобі бажаю,

Для здоров'я фортеці на цілий рік


Нехай Новий Рік подарує світло,

Тепло посмішок, радість,

Щоб від образ і інших бід

І сліду не залишилося.


Нехай принесе здоров'я в будинок,

А з ним затишок і щастя,

Любов на століття поселить в ньому,

Прожене всі негоди!


Я в Новий Рік поспішаю тобі,

Бабуся, побажати:

Жити дуже-дуже багато років

І смутку не знати!


Для моєї бабусі Новий рік

Чи означає - справ безліч!

Адже вона лише все на світі знає

І всюди, у всьому досягає успіху.


Бабуся - вона адже майстриня,

Свято без неї не створиться.

З нами нехай живе вона сто років

І готує святковий обід!


Давай, бабуля, сядемо разом

І помріємо ми вдвох,

Нехай Новий рік приносить радість,

Душевних сил велике піднесення,

Тобі здоров'я нехай подарує

І багато довгих життя років,

Я від себе ще додам:

Такий, як ти, на світі немає!


Моя улюблена бабуся,

Вже рік який поруч ти,

Собою серце зігріваєш,

Печеш на кухні пироги.


А я дивлюся на твої руки,

Що дарують щиро тепло,

І Новорічної ночі цієї,

Бажаю тільки одного:


Здоров'я міцного побільше,

Побільше радісних хвилин,

І, щоб ти не побажала,

Збувалося тут же і не раптом!


країн

Унікальна поздоровча листівка на Новий Рік 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий