пятница, 27 ноября 2020 г.

Вітання з Новим роком 2021 коханій

 Вітаю з Новим роком

Я, кохана, тебе,

Про тебе однієї мрію,

Лише з тобою щасливий я.


Я бажаю, щоб виконав

Цей рік твої мрії,

Життя свою готовий віддати я,

Щоб була щасливою ти.


Обійду моря і гори,

З неба зірку зберу,

З Новим роком вітаю

І весь світ тобі дарую.


Настає Новий рік сьогодні,

Зі святом улюблена тебе,

І нехай цієї ночі новорічної,

Мрія заповітна виповниться твоя!


Я хочу, щоб дзвінко ти сміялася,

І не знала в житті зла і бід,

Щоб тобі щастя посміхалося,

У найближчі сто років!


Кохана, тебе я вітаю,

Сьогодні настає Новий рік,

З посмішкою ми його з тобою зустрічаємо,

Я вірю, що нас чудо скоро чекає,

Ти залишайся милою і завзятою,

Бережи мрію і в майбутнє вір,

Тебе люблю я щиро і ніжно,

Все буде добре у нас тепер!



З Новим роком вітаю, жінка улюблена,

Від образ, втрат і бід будь долею збережена.

Все погане в цей вечір з роком старим проведи,

І для радості і щастя двері швидко відчини.

Нам бажаю нової пристрасті, нових почуттів і нових справ,

Бути моєї навіки музою - ось прекрасний твоя доля.


Кохана, яка ніч сьогодні,

Ми проводжаємо старий добрий рік,

І завмерла всесвіт Господнього -

Земля знову зустрічає Новий рік!


Нехай цей рік приносить багато щастя,

І світ, і радість, і душі спокій,

Поменше буде холоду, негоди,

І Бог любов подарує нам з тобою!


Щоб ти, кохана, частіше посміхалася,

І більше стало радості в очах,

До старості зі мною залишалася,

І билися в унісон наші серця!


З Новим роком, ніжна моя,

Нині нехай мрії, бажання

Стануть дійсністю раз і назавжди,

Оточують нехай турбота, розуміння.


Нехай посмішка не покине губ твоїх,

Погляд нехай іскриться щастям.

Нехай перешкод не буде в житті ніяких,

І обходять стороною все негоди.


Бери з собою в Новий рік

Мою любов і захопленні.

Нас чекає чарівний літак,

Летимо назустріч пригодам.


Ми будемо вище снігових хмар,

Людської поголоски, суджень низьких.

Кохана, ти зоряний промінь!

А Новий рік вже так близько.


Нехай в цей чудовий Новий рік

Удача в двері твою увійде,

І замість снігу в цей вечір

Хай щастя сиплеться на плечі!


У Новому році, як в році, що минає,

Такий же ніжною будь, привабливою,

Веселої, казково красивою

І нескінченно мною улюбленої!


Сніг іскриться так красиво

І сніжинки вниз летять,

Будь, улюблена, щасливою

Багато-багато років поспіль,


З Новим роком вітаю,

Зізнаюсь тобі в любові,

Тільки кращого бажаю:

Яскраво, радісно живи!


Моя улюблена, чарівна, ніжна,

Сьогодні настає Новий рік,

І щастя побажаю я безмежного,

У всьому тобі хай казково везе!


Мрії заповітні в таку ніч здійсняться,

Успіх на плечі ляже, немов сніг,

І життя теплом і радістю наповниться,

Щоб дзвіночком звучав твій дзвінкий сміх!


Скоро Новий рік настане,

Свято радість принесе.

Нехай успішним, яскравим стане

Для тебе прийдешній рік.


Нехай у жінки коханої

У житті складно все йде,

В радості незмірну

Серце ніжне живе.


У привітанні серцевому

Я хочу сказати тобі:

Моє щастя буде вічним,

Адже є ти в моїй долі.


Моя улюблена, моя рідна,

Чудес бажаю я сповна,

Щоб оточувало тебе щастя,

Щоб ти успішно була!


Щоб Новий рік приніс багатство,

І втілив твої мрії,

І щоб світило сонце ясно,

Щоб сяяла, що не сумувала ти!


Моя кохана, рідна,

Ти - промінчик сонця в темних днях,

Я в Новий рік тобі бажаю

Любові не просто на словах.


Щоб ти купалася в насолоду,

Як в моря ласкавих хвилях,

І нескінченне везіння

Тебе гойдало на руках!


Я в чарівний це свято,

побажаю чарівництва

В житті, почуттях, відносинах

Тобі, люба моя.


Буде рік нехай цей новий

І щасливіше і добріші.

Ти впусти його з любов'ю,

Двері відчини скоріше.


Сніг лягає на долоні,

Діти водять хоровод,

Всі бажання ми виконаємо

У цей добрий Новий рік.


Буде все у нас як у казці -

І любов, і ніжність почуттів,

Закривай, рідна, очі,

Я до тебе вже лечу!


сторінки

Українська вітальна листівка на Новий Рік 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий