пятница, 27 ноября 2020 г.

Вітання з Новим роком 2021 дружині від чоловіка

 Я тебе, моя рідна, вітаю і скажу,

Радий, що з жінкою такою жоден вже рік живу.

Рік нехай цей тільки щастя нам з тобою принесе,

Щоб жили в розумінні і ділили вантаж турбот.

Щоб мене ти надихала на великі справи,

Моєю музою незрівнянної в житті далі ти була.


З Новим роком мила,

Дружина моя улюблена,

Нехай він добрим буде

І щастя принесе,

Нехай подарує казку,

Познайомить з дивом,

мільйон покладе

На твій особистий рахунок.

У Новий рік бажаю

Я любові без краю,

Ти її з рук моїх

Просто так бери,

Щоб цілий рік

Ми біди не знали,

Щоб з тобою жили ми

У злагоді і любові.


Улюбленою, дорогий дружині

Я в Новий рік хочу зізнатися,

Що без неї жити не можу,

Мені від неї не відірватися,

Здоров'я побажаю їй

І радісного настрою,

Сподіваюся, будуть до душі

Мої сьогодні привітання!



Моя рідна, моє щастя,

Моя красуня, женулічка моя,

Я з Новим роком вітаю,

Тебе кохана, хороша моя!


Бажаю я тобі добра, терпіння,

Бажаю віри в диво,

Бажаю яскравості і настрою,

І, щоб все було добре!


Кохана, ось рік до кінця підходить,

І на порозі знову Новий рік.

В наш будинок він довгоочікуваним гостем входить,

З собою мішок добра для нас несе.


І сумку щастя, і баул достатку,

І радісних подій цілий віз.

Удачу, і веселощі до упаду,

Хочу, щоб новий рік приніс.


З Новим роком, моя улюблена,

Моя вірна супутниця життя!

Лише з тобою тонкою ниткою незримо

Міцно пов'язані мої думки.


У це свято хочу побажати тобі,

Як завжди, залишатися красивою,

Жити в гармонії, світі і красі,

Щоб день кожен був тільки ясним.


Нехай тобі цей рік принесе добро

І подарує лише радість і щастя.

А зараз ми відзначимо нашою родиною

Цей яскравий чарівне свято!


Я дружині моїй улюбленій

Побажаю в Новий рік,

Щоб завжди була щасливою,

Будні мчали без турбот!


Щоб під дзвінкий бій курантів

Всі сповнилися мрії,

І успіх неймовірний

У Новий рік зловиш ти!


Разом ялинку ми нарядимо,

Свічки в будинку все запалимо.

І ігристе в келихи

Швидше розіллємо.


З Новим роком, дорога,

З новим щастям, сенс мій.

Щасливий я, що знову зустрічаю,

Свято це лише з тобою.


Замовлю у Дід Мороза

Для дружини моєї улюбленої,

Щоб під час дощу, спеку, морози

Ти завжди була щасливою!


У Новий рік під бій курантів

Нехай здійсняться бажання,

В перлах і діамантах

Зустрінеш цей рік, рідна!


Моя рука в руці твоїй,

І щастя більшого не треба,

Ти всіх желанней і потрібніший,

Від життя головна нагорода!


І в Новий рік моїй дружині

Під хуртовини заводні трелі

Бажаю найдобріших днів,

Нехай чекає удача в кожній справі!


Щоб ти свєю красою

Чи не рік, не два ще сяяла,

І щоб везіння шлях твій

На всіх дорогах встеляли!


З Новим роком мила,

Женушка моя,

Ти моя Снігуронька,

Довгоочікувана.


У твоєму серці крижинку

Ласкою розтоплю я,

І тебе зігрію

Спекотного поцілунком.


Щастя розділю я

На двох з тобою,

Щоб ти не розтанула

Ранньою весною.


У Новий рік бажаю

Щастя нескінченного,

Адже з тобою любов'ю ми

Назавжди повінчані.


Моя прекрасна дружина,

Нехай не лякає зла завірюха,

Нехай оживають всі мрії,

Ти поздравочек мій лови!


Бажаю вірити в чудеса,

Бажаю щастя, чарівництва,

Щоб Новий рік приніс добро,

І щоб все було добре!


У Новий рік під ялинку сяду,

Загадаю я мрію,

Щоб була дружина поруч,

Мені дарувала доброту.


Щоб вона була щасливою

Серед цих зимових днів,

сліпуче красивою

І подруг своїх розумніший.


Щоб все, чого захоче,

Купувала без проблем.

Я люблю дружину дуже

І любові бажаю всім!


Дід Морозу загадаю

Під нічний гуркіт курантів,

Щоб дружина дорога

Стала казково багатою!


Щоб все у неї було:

Шуба, кільця і ​​сережки,

Сучасна мобіла,

Діамантиком трошки.


Трафік щоб не кінчався

Ніколи на інтернеті,

Щоб з подругами спілкуватися,

Знати все новости на світлі.


І, звичайно, щоб від щастя

Завжди жёнушка сяяла!

Нехай мрії почнуть збуватися

Під чарівний дзвін келихів!


Кружляють сніжинки білої каруселлю,

Укрив дому та тротуари сніг,

Бажаю я під спів хуртовини,

Щоб ти, дружина, була щасливішою всіх!


Щоб Дід Мороз приніс тобі під ялинку

Удачу, радість, суконь мільйон,

І щоб ти кожен день сміялася дзвінко,

І був весь світ в тебе одну закоханий!


сторінки

Авторська вітальна листівка на Новий Рік 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий