пятница, 27 ноября 2020 г.

Вітання з Новим роком 2021 мамі

 Мамочка моя рідна,

З Новим Роком, дорога!

Нехай минулий старий рік

Всі печалі понесе.


Забере з собою тривоги,

Важкі шляхи-дороги,

Всі хвороби і нещастя,

А залишить тільки щастя.


В Новий Рік все може збутися,

Всі бажане статися,

Треба тільки в чудо вірити

І доля відкриє двері!


З Новим роком, мамуля улюблена,

Свято це наповнений теплом,

У цю ніч від душі побажаю я,

Що тобі, люба, щастило,

Будь здоровою, щасливою, матуся,

Довго-довго на світлі живи,

Всім ти даруєш своє світло і енергію,

І частинку величезної любові!


Мій найважливіша людина,

Тебе за все дякую,

І в цей день такий чудовий,

Тобі я поздравочек шлю!


Моя рідна, моя мама,

Тебе шалено я люблю,

Будь ти завжди такою щасливою,

Тобою я дуже дорожу!


Будь сонячної, завжди красивою,

Тобі бажаю лише добра,

Щоб ти завжди була здоровою,

І не страждала ніколи!



Нехай, мама, цей Новий рік,

Твій світ по-новому закрутить.

Нехай зимовий ніжний небосхил

Тобі захистом, натхненням послужить.


Нехай здоров'я, матуся, твоє,

Таким же міцним буде як морози.

Нехай оточують радість і тепло,

Щоб ти цвіла прекрасніше троянди.


З Новим роком, матуся,

Кохана моя,

Щастя та здоров'я

Тобі бажаю я.


Рік нехай буде радісним,

Без проблем, печалей,

Щоб здоров'я в цей рік

Твоє підкачало.


Нехай любов'ю, світлом

Кожен день наповнитися,

Новорічні бажання

Нехай твої здійсняться.


У Новий рік тобі бажаю,

Мамочка улюблена,

Нехай бажання виконує

Зірочка щаслива!


А проблеми, немов лід,

Нехай розтануть незабаром,

Тільки радість тебе чекає

І благі новини!


З Новим роком тебе мама,

Нехай збуваються мрії,

Дід Мороз нехай подарує,

Те, чого так хочеш ти!


Буде рік нехай щасливим,

Життя легкої, без турбот,

Чудеса нехай оживають,

А погане геть піде!


Будь веселою моя мама,

Вір частіше в диво,

З Новим роком вітаю,

Оточує нехай добро!


Мама, мила мама,

Швидше за розкрій ти вікно,

І нехай дім твій наповнить,

Зимове диво.


Нехай всі мрії оживають,

Я вітаю тебе,

І в Новий рік побажаю,

Удачі, веселощів, добра!


Улюбленою мамі побажаю в Новий рік

Прекрасне життя, немов шквал салютів,

Хай щастя сміливо в двері твою увійде,

І стане доброю кожна хвилина!


Удача стане супутницею твоєї,

У всіх справах і планах допомагає,

І світлий ангел силою своєю

Від всіх негараздів тебе оберігає!


Улюбленою мамі в Новий рік

Бажаю щиро всім серцем,

Хай щастя боязко в будинок увійде,

Присяде біля вогню погрітися.


Чи вирішить залишитися назавжди

І кожен куточок заповнить

І в цей вечір без праці

Твої бажання виконає!


Мамочка мила я вітаю,

З новим роком тебе,

І в цю ніч тобі побажаю,

Більше посмішок, щастя, добра!


Нехай оживуть чудеса і всюди,

Тебе оточує добро, чари,

Нехай Дід Мороз принесе тобі радість,

І нехай все буде завжди добре!


Моя матуся рідна,

У наступаючому році

Я щасливу зичу

У небі знайти зірку!


Нехай веде тебе по життю

До нових добрим берегів,

Де є місце оптимізму

І чарівним мріям!


Нехай тебе удача кружляє,

Немов хуртовина за вікном,

Буде безліч подружок

І достатку повна хата!


Щур чарівна в гості прийде,

І все погане в момент забере,

І всі негаразди з собою понесе,

Щастя і радість тобі принесе!


Моя дорога, мамуся моя,

Бажаю тобі яскравих днів і добра,

Нехай Щур тобі допоможе у всьому,

Наповнить твій будинок сміхом, теплом!


Найближчою і рідний,

Дорогий і потрібної самої

Рядки шлю і всією душею

Вітаю мою маму.


Нехай очі твої горять

Від везіння і щастя,

І в шикарний зорепад

Всі мрії почнуть збуватися!


Ялинка світиться вогнями,

І сніжинки кружляють вальс,

Багато слів улюбленої мамі

Я хочу сказати зараз!


Будь веселою і щасливою,

Ніколи ти не болів,

Нехай все життя йде красивою

Стане доброю, немов рай!


сторінки:

Гарна вітальна листівка на Новий Рік 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий