четверг, 26 января 2017 г.

Довгі привітання з днем святого валентина коханому

У звичайних словах
важко передати мені,
Як кожну мить
душею до тебе прагну,
Щоб відчувати
тепло твоїх обіймів
І поцілунків
сами ніжний смак.
Я про кохання
хочу сказати інакше-
Биенье серця,
що співає без слів,-
Як багато для мене
ти в житті значиш,
Що ти - доля
і щастя,
і любов!
#

↑94%↓з 18 голосовОтправить 08 Січ 2013 року
Автор: Tai
Ти супер,ти класний,
Ти милий,ти страсный,
ти принадність,коханий,
Ти найкрасивіший,
Ти лапочка,котик,
Ти мій бегемотик,
Ти сонячний промінчик,
Ти в світі всіх лудше,
Ти білий кошеня,
Ти мій ведмедик,
Ти ласкавий зайчик,
Ти солодкий мій хлопчик!!!
#

↑83%↓з 128 голосовОтправить 05 Січ 2013 року
Автор: Ангилина

Багато свят на світі -
Разгуляй - на будь-який смак!
Тільки хтось раптом помітив,
Що ображена Любов.
І змиритися з цим фактом
Люди просто не могли.
Але владнав з належним тактом
Бог претензії Землі.
Адже Любов - не просто слово,
І цілування в тиші,
Це - основа життя всієї,
Незгасима світло душі!
З благородством паладина
Світу дарував Творець
День Святого Валентина –
Свято закоханих сердець.
Потрудився він недарма -
Переконалися всі вже,
Що скрізь закоханим парам
День припав до душі!
Життя нудне, коли не зігріте
Серце полум'ям Любові.
І приходить відчуття це
До нас з хвилюванням в крові.
І несе настрій грайливий,
П'янить, як вино,
На високі пориви
Надихає нас воно.
А, вже, скільки пісень проспівано
І заспіває про Кохання!
Ухитряються поети
Присвячуючи їй сонети,
Музи з нею зв'язавши свої.
І кожен з нас причетний
До дня святого може бути.
Людина народжена для щастя –
Бути коханим і любити.
Як прекрасно, якщо поряд
В житті з вами вірний друг!
Вас пестить ніжним поглядом,
Котра вчить серця стук.
І є бажання відповісти,
Ніжність виплеснути свою,
Давши зрозуміти поривом цим: -
«Я люблю тебе!
Люблю-ю-ю!!!»
#

↑92%↓з 13 голосовОтправить
Хотіла б я стати краплею дощу,
Впавши, на твою долоню я.
Хотіла б стати теплому вітерцю,
Огорнувши, тебе собою я.
Хотіла б стати травичкою, листям,
Щоб ти чув шелест завжди мій.
Хотіла б стати джерельною водою,
Втамовуючи, тебе собою я.
Хотіла б стати простором любові,
В якому завжди ти жив би.
Хотіла б стати добром на шляху,
Одного разу, який вибрав...
#

↑83%↓з 249 голосовОтправить 05 Січ 2013 року
Автор: Ірина
З днем закоханих вітаю тебе,
І хочу, щоб в дорозі твоїй
Ні кінця не знайшлося, ні краю
Для щасливих і радісних днів.
Щоб любовний човен не знала
Ні штормів, ні поломок, ні гроз,
І надія-штурвал управляла
Кораблем твоєму житті всерйоз.
#

↑61%↓з 18 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Це свято надії, любові.
Валентинки - як снігурі,
Красногрудые птиці зими,
Нам несуть приближенье весни
І надію закоханим серцям.
В цей день шлях відкритий чудес.
В цей день є можливість у відповідь
Почути або "так", або "ні".
Мій улюблений, я в цей день рада
Знову визнати, наші почуття - нагорода.
Не нагорода, швидше сюрприз:
Серця наші любов'ю зажгись!
#

↑85%↓з 7 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Ось я йду... Куди?
Куди, душа, я без тебе?
Коли мене покинув ти,
Коли розбив мої мрії,
Коли закінчився політ,
Коли знову вкрив все лід,
Коли защеміло серце раптом,
Куди йти мені, милий друг?
Коли zanylo serdce vdrug,
Знайти притулок мені можна де?
Коли лише темрява, ніч скрізь,
Куди накажеш мені йти,
Якщо там, в кінці шляху,
Лише гіркота, смерть і порожнеча?
Вже краще не йти мені нікуди...
#

↑50%↓з 4 голосовОтправить 08 Січ 2013 року
Автор: Ангел
У цієї історії шлях довгий.
Давно те було. Стародавній Рим.
Рука Святого Валентина
Любов потай відповідала двом.
Він стосунки закоханих
Обрядом в церкві освячував.
Переступивши межу закону,
Сам від доносу постраждав.
Хоча февральскою часом
Духовний пастир був страчений,
Навіки ім'я золоте
Залишилося серед святих імен.
Коли останні сніжинки,
Кружляючи, малюють міражі,
Ми посилаємо Валентинки
Тим, чиєю любов'ю цінуємо!
#

↑80%↓з 25 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Забери мене в казковий світ,
Де я буду одна з тобою.
Ми влаштуємо там святковий бенкет,
Віддамося любові неземної.
Щоб бачити могла я твій лик
І стосуватися тебе рукою.
Дай мені щастя хоча б на мить,
Весь віддайся лише мені одній.
Подаруй мені свою любов.
Будь зі мною самим собою.
Ласкою душу зігрій мою.
Поринь у чари зі мною.
#

↑71%↓з 7 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Є людина у якому все замикається при зустрічі -
Моя робота, життя, любов
І ось вже дощовий сніжний вечір,
В який з думками про нього ввійдеш.
Змиває все така негода
І щасливе життя, і гірку мою...
Я залишаюся наодинці з природою,
Але в думках все про нього сумую.
З тобою все замикається при зустрічі
Ти мій - у сні й наяву,
Але кожен рік, у певний вечір,
В твої очі як у дзеркало дивлюся
І нехай воно тьмянішими і тьмянішими,
І пилу шар на ньому все товщі і брудніше:
Була б я трішки сміливішою -
Була б я давно твоєї.
#

↑16%↓з 6 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Остання свічка горить
І разом з нею тихо співає
Моя печаль, моя мрія
І життя моє майже порожня.
І краплі в блюдечко летять,
І осідають в теплій калюжі,
Мені так сумно жити-хоча
Кому-то може бути й гірше!
І цей хтось,як і я
Від вогника особа приховує
Мовчазний страх в душі тая
Але він, на жаль, мене не знає!
#

↑60%↓з 5 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Розквіт кохання - Ось нам нагорода.
П'ю за неї свій повний ріг.
Закоханому гора - перешкода,
Як дрібний камінчик y ніг.
І скатертина перлів!
Адже якщо б Його страшив акул оскал,
У морському підводному королівстві
Він нічого б не відшукав.
Чабан, боячись волков, не зможе
Отару виростити свою...
Любов відвагу нашу множить.
За те і п'ю!
#

↑60%↓з 5 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
З днем Святого Валентина!
Чудовий, світлий хлопчик мій,
Чуєш крик мій лебединный?
Я спішу до тебе, рідна!
Я поспішаю тебе привітати,
Удачі, щастя побажати,
Розфарбувати кольоровими фарбами
Світ, де нам удвох літати.
Нехай не сходить з губ твоїх усмішка,
Яскравіше сонця хай горять очі,
Я сьогодні рибка,
Закинь ж мережу і вибери мене!
#

↑66%↓з 3 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: Ольга Хворова
Ти, коханий, романтик,
і це чудово,
Мало адже нині,
я знаю, таких.
Твій характер – чарівна пісня,
І для всіх ти завидний наречений.
Але я рада: обрав мене ти ,
не за щось, а просто Амур
стріли загальні підібрав нам
і випустив.... «Варта!»-
раптом свідки закричали,
просто не було їм вдомек,
що стріли зовсім не страшні:
адже і панночка, і хлопчина
давно їх вже чекали,
але не знали, коли прилетять.
Це був тільки початок,
А тепер адже очі горять
і мої, і твої (і Амура)...
І просто нам добре,
обожнюю тебе шалено...
І більше закохуюся ще!
Вітальний вірш коханому на День святого Валентина на відкритці

Комментариев нет:

Отправить комментарий