среда, 25 января 2017 г.

Побажання та привітання на 14 Лютого - день святого Валентина

А відстань так борги,
А дні і ночі так суворі,
І життя велить плоті борги,
І нещадна з нами знову.
Як важко чекати!
Але ми знову
В ім'я найсвятішого
Готові той же шлях почати,
Один одному вірячи,
Чекати готові.
Долі невідомої шляху
Хто назве їх, хто вкаже?
Але без любові і без мрії
На світі жити не варто навіть!



Все, що в житті звучить красиво,
Тобі, кохана, побажаю правдиво
Щоб любов ніколи не закінчувалася,
Біда і печаль на шляху не зустрічалися,
Величезного щастя, відмінних друзів,
Здоров'я, успіхів і сонячних днів.



Вибач, але ніжних слів я не знайду.
Я лише хочу сказати, що я тебе люблю!



Втомився гадати на любить і не любить:
Наважуся! Прийду. Привітаю.
І - запитаю!



Люби!
Коли і сумно, і смішно.
Люби!
Коли не люблять, все одно.
Люби!
Хоч і коханим не кличуть.
Люби!
Любов твою зрозуміють.
Люби!
Своєму серцю накажи.
Люби!
Своєю любов'ю дорожи.
Люби!
Коли кругом добро і зло.
Люби!
І бути інакше не повинно!



Хай роки мчать низкою,
Нехай вітри виють і сурмлять, -
Ти будь такою, щоб закохуватися
Міг хто-небудь завжди в тебе!
Хай буде сонце в день непогожий,
І щедрий, теплий світло - в очах!
Нехай в житті буде багато щастя!
І тільки зрідка - сльоза.



Ти міг би все відчути і так,
Коли в руках тримав би не листівку...
Відкритка з Днем святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий