среда, 25 января 2017 г.

Тексти поздоровлення у віршах на день святого Валентина

У цей день на вулиці мороз,
Але тепло, надійно мені з тобою,
Подарую тобі величезний букет троянд,
Попрошу, щоб була зі мною.
І нехай на вулиці зима,
Ти для мене залишишся весною,
Помре від заздрості сьогодні Валентин,
Адже на землі такий щасливий я один!



Я не хочу ділити тебе ні з ким,
Зостанься вірним мені на повіки,
Не дай пізнати мені гіркоти зрад
Та інших бід на світі.
Не покидай мене прошу,
Не дай мені випити отруту розлуки,
Самій собі напевно не пробачу
В істериці искусанные руки.
Не дорікай мене у кохання!
Зміни свій гнів на милість.
Прийди і ніжно обійми,
Мені не раз це снилося.
Не жени мене, не чекай
В моїх словах корисливого розрахунку,
А коли винна у чому - прости,
Не вимагай дурного звіту.
Не відпускай мене, врахуй,
Що я всерйоз закохалася,
Пішов може не прийти,
Я не хочу, щоб так сталося.
Не спокушай мене, уймі
Усіх підозр злі пристрасті,
Мені від тебе схоже не піти,
А наше щастя в твоїй владі.



Весна творить у природі чудеса -
Вона запалила любов в твоїх очах.
Весняний вітер у серце заглянув
І доброті назустріч відчинив!



Келихи наливаються,
У них відблиск бурштину,
І особи розпалюються,
Як зовнішня зоря.
З вином туга проноситься,
Воно хвилює кров,
І в серці знову проситься,
І щастя, і любов.



Я в цей день прекрасний
Весь світ тобі дарую,
Так будь ти дуже щаслива, -
Від серця кажу -
Нехай життя твоє тече рікою,
Минаючи камені і пороги.
І нехай обходять стороною
Тебе печалі і тривоги.



Чим стане наша любов:
Піснею, хлібом, киплячої сталлю,
Соколом у піднебесся,
Морем за далекою далечінню?
Або, зірвавшись з висоти,
Каменем у глиб серця кане?
Від нас самих залежить,
Чому кохання наше стане.



У день святого Валентина
Я закоханий, а ти кохана.
Я б хотів, щоб ти
Мені зізналася у любові.
Бідам всім прийде кінець -
І підемо ми під вінець.
Вітальна електронна листівка з Днем святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий