среда, 25 января 2017 г.

Привітання до дня Святого Валентина

Мій ніжний ангел! З тієї миті, як я побачив Вас, моє серце на
століття залишилося
у Вашому полоні.



В день святого Валентина,
Так як свято це наш.
Вітаю і цілу
Багато, багато, багато разів!!!



Є людина у якому все замикається при зустрічі -
Моя робота, життя, любов
І ось вже дощовий сніжний вечір,
В який з думками про нього ввійдеш.
Змиває все така негода
І щасливе життя, і гірку мою...
Я залишаюся наодинці з природою,
Але в думках все про нього сумую.
З тобою все замикається при зустрічі
Ти мій - у сні й наяву,
Але кожен рік, у певний вечір,
В твої очі як у дзеркало дивлюся
І нехай воно тьмянішими і тьмянішими,
І пилу шар на ньому все товщі і брудніше:
Була б я трішки сміливішою -
Була б я давно твоєї.



Лише тобою одним я щасливий
І тебе не замінить ніхто.
Ти одна мене цінуєш і любиш,
І одна розумієш за що



Як символ святого почуття
Пишу три заповітних слова:
"Я тебе люблю".
І відповіді молю.



Якщо будеш ти художник,
Подарую тобі я кисть.
Якщо будеш архітектор,
Олівець і білий аркуш.
Якщо будеш музикантом,
Скрипку, ноти і зошит.
Якщо будеш ти поетом,
Музу я буду шукати.
Подарую все, що хочеш,
Навіть червону моркву.
Тільки головний мій подарунок
Буде ніжна любов.



Твоє тепло і красу.
І як прекрасне вино,
Я смак твій буду пам'ятати -
Поки живу, поки люблю.
Вітальна відкритка з Днем святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий