четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з Днем святого Валентина для коханого

«З Днем святого Валентина»
З Днем святого Валентина
Вітаю я тебе,
Мій єдиний чоловік!
І бажаю жити, люблячи!

Ти таким же бути намагайся -
Добрим, чуйним і рідним!
І завжди ти залишайся
Сміливим, сильним і крутим!


« Я люблю тебе, мій солодкий»
У день святого Валентина
Я хочу тобі бажати
Бути скрізь завжди чоловіком!
Про мене не забувати...

Я люблю тебе, мій солодкий,
Посміхайся ти завжди.
Хай в любові все буде гладко,
Не сумуй ніколи!


«Тебе без пам'яті люблю!»
Любов прийшла зовсім раптово,
Ти весь мій світ перевернув!
І так негадано, неждано
Свою стрілу пустив Амур.

В тебе без пам'яті закохалася,
Ти світлом став, моєю зорею,
День Валентина - найкраще свято,
Адже ми зустрілися з тобою!

Тебе любити я буду вічно,
Все життя з тобою розділю!
Ти мій рідний, мій бездоганний,
Тебе без пам'яті люблю!


«Щастя ти моє!»
День закоханих –
Чудове свято!
Світлий мить любові,
Відправляю смску, ти прийми її.

Ангел мій, пухнастий котик,
Я тебе люблю!
І всі радощі земні
З тобою розділю.

Ти візьми моє серденько,
Прочитай листа,
І все бездоганно,
Щастя ти моє!


«Повір, зима буває ласкавою»
Повір, зима буває ласкавою,
Буває сповнена ніжністю.
Нехай обернуться зимової сказкою
Твої мрії, мої слова.

І в день закоханих дуже щиро
Я побажати тобі хочу,
Щоб любов залишилася чистою,
І запалала яскравість почуттів!


«Зірку тобі я не можу презентувати»
Зірку тобі я не можу презентувати
І не можу тобі дістати Місяць!
Але в валентинке мені не важко написати,
Як сильно я тебе люблю і чекаю!


«Ти найкращий чоловік»
Ти найкращий чоловік,
І мій найулюбленіший.
Нехай разом будемо ми навік,
Долею благословимы.

В тобі злились світло і тінь,
І нехай пройде красиво
Прекрасне свято, яскравий день
Святого Валентина!


«Мій пупсик! Я тебе люблю!»
Мій пупсик! Я тебе люблю!
Одному тобі валентинку дарую!
Ти мій радісний сон і мій світ,
Напиши мені швидше за відповідь!

Мій милий! Тобі валентинка
З визнанням в пристрасної любові!
З тобою ми дві половинки!
Ми щасливі і закохані!


«Ти – мій коханий чоловік!»
Ти мій вогонь, я – метелик,
Листочок я, ти – стеблинка,
Я – бджілка, кульбаба ти,
Романтик я, а ти мрії...
Ти – моє небо, я - земля,
Ти – вітер, я трава на полях,
Ти – море, піщаний брег...
Ти – мій коханий чоловік!


«Тебе люблю, цілу, вітаю!»
«Тебе люблю», — листя мені тихо шепоче.
«Тебе люблю», — мені вітер говорить.
Тебе люблю я з кожним днем все міцніше.
Тебе люблю, хай бог мене простить.
Люблю тебе сильніше за всіх на світі.
Тебе люблю, і від любові я таю.
Тебе люблю, і сонце яскравіше світить.
Тебе люблю, цілу, вітаю!


«Я тобі всю себе дарую!»
В цей лютневий день
Зізнаюся тобі, хлопчик,
Давно я тебе люблю
І жити без тебе не можу!

Звук sms-ки порушив спокій?
Швидше за мою валентинку відкрий!
Моє признанье прочитай,
Відповідь швидше відправляй.
Мій милий, я тебе люблю!
Тобі я всю себе дарую!


«Справжньому чоловікові»
Справжньому чоловіку,
І коханому до того ж,
Я хочу сказати: коханий,
Кожна мить ти так мені потрібен!

Без тебе буває нудно,
Самотньо і сумно.
А з тобою – набагато краще!
Приходь швидше, милий.


«Чому люблю?»
Мій коханий, мій хороший,
Чому люблю?
Чому це признанье
Нишком пишу?

Валентинка – це символ,
Символ доброти...
Символ ніжності, признанья
І більшої любові!

Я люблю тебе так міцно,
Вір мені, мій рідний!
Я прошу тебе, коханий,
Будь завжди зі мною!


«Може, зустрінешся зі мною?»
Набридло бути одній.
Може, зустрінешся зі мною?
Зі святом закоханих вітаю,
Вечір пристрасті обіцяю!


«Тобі я подарую серце»
Сьогодні, в цей світлий день,
Тобі я подарую серце.
Мені потрібен тільки ти, повір,
І вірність я тобі довіряю.

А валентинка – це знак,
Що дуже я тебе люблю.
Відчуй силу в тих словах,
Адже кажу я їх люблячи!


«З тобою я в казку відлітаю»
Моя любов міцна, як камінь,
Вона ніжніше, ніж квітка.
З тобою я в казку відлітаю,
І ти вже не самотній.

І в День Святого Валентина
Подвійно міцна моя любов.
Ти – самий-самий мій коханий,
Тобі вірна я знову і знову!


«Твоє ім'я шепоче музика дощу»
Твоє ім'я шепоче музика дощу,
Твоє ім'я небо краплями ронить,
Тільки небо, тільки дощик розуміє,
Як я люблю, сумую без тебе!


«День святого Валентина»
У день святого Валентина
Зізнаюся: тебе люблю
І сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені. Дуже чекаю.


«Тебе я міцно обіймаю»
Тебе я міцно обіймаю
І валентинку відправляю!
Чекаю ласки, ніжності, любові!
Цілу ніжно. Подаруй
Сьогодні мені любов свою!
Пиши, я валентинку чекаю!


«Люблю тебе, люблю!»
Люблю тебе, люблю!
Ти моє життя і щастя!
Тобі я подарую
Вогонь чарівною пристрасті.

Нехай нашої пристрасті тінь
Присутній незримо
У прекрасний зимовий день
Святого Валентина!


«В твоїх очах я бачу пристрасть»
В твоїх очах я бачу пристрасть,
А губи про кохання сказали.
Як я хочу тебе вкрасти,
Щоб нас з тобою не шукали!

Я вірю, що вже говорити,
Що ти – друга половина!
Хочу любов тобі дарувати
Я в день святого Валентина!


«Милий, з Днем всіх закоханих тебе!»
Коханий, з Днем всіх закоханих тебе!
Посилаю тобі смску,в ній прості слова:
Ось вже більше року ми зустрічаємося,
Нехай наша любов ніколи не закінчується!


«Коли запалають ліхтарі»
Коли запалають ліхтарі,
І закиплять нічні пристрасті,
Я згадаю всі слова твої
І посміхнусь тобі від щастя.

Прошу, кохана, ніколи
Не покидай ні на хвилину.
Мені дуже погано без тебе,
Тебе, мій солодкий, не забуду.


«Тобі бажаю я любові!»
Давай з тобою будемо разом
Сьогодні свято відзначати.
Послухай – радіють люди,
Адже день закоханих довго чекати.

Кохана, в цей день чудовий
Тобі бажаю я любові!
Зі мною залишайся чесним,
Гідно, живи щасливо!


«Ти посланий мені самою долею»
Про це знає тільки Бог,
Як сильно я люблю тебе.
Я знаю, це він допоміг
З тобою бути, тебе люблячи.

І в День закоханих я скажу,
Що ти - коханий мій.
Тобою я дуже дорожу,
Ти посланий мені самою долею!


«Зізнаюся: я в тебе закохана»
Зізнаюся: я в тебе закохана.
Вірю: тебе подарувала доля.
Напиши мені скоріше sms,
І в любові нашій буде прогрес.


«Люблю тебе я дуже пристрасно»
Люблю тебе я дуже пристрасно,
Я без тебе, мій друг, нещасна!
Тобі дарую я валентинку,
Щоб в серці розтопила крижинку!


«Зі святом закоханих вітаю»
Зі святом закоханих вітаю,
Щастя і любові тобі бажаю!
У цей день хочу тобі зізнатися,
Що мрію я з тобою зустрічатися.
Може, ти будеш дружити зі мною,
Кожен вечір проводжати додому?


«Ти зі мною, і кожна мить мені доріг»
Ти зі мною, і кожна мить мені дорогий,
Знаю, що попереду у нас року
Полум'яної любові, з якої
Нам з тобою не розлучатися ніколи!


«Своє признанье відправляю»
Ти проходиш повз мене,
Я ці миті ловлю,
А якщо заводиш розмову,
Її в своєму серці зберігаю.
Своє признанье відправляю,
З Днем всіх закоханих вітаю!


«Валентинку мені пришлеш?»
Подивись скоріш навколо,
Посміхнися, мій милий друже!
День сьогодні такий гарний...
Валентинку мені пришлеш?


«З надією тобі валентинку вручаю»
З надією тобі валентинку вручаю.
Не смійся! Святий Валентин не пробачає
Насмішку в любові. Адже коли сам полюбиш,
У відповідь бумерангом насмішку отримаєш.


«Наші серця любов'ю запалилися!»
В цей день є можливість у відповідь
Почути або «так», або «ні».
Мій улюблений, я в цей день рада
Знову визнати, наші почуття — нагорода.
Не нагорода, швидше сюрприз,
Серця наші любов'ю засвітили!


«З Днем святого Валентина, любий»
З Днем святого Валентина, милий,
Тобою одним я лише живу,
Я ангел твій невтомний,
Я твоє щастя наяву.


«І ось закохана Джульєтта...»
І ось закохана Джульєтта
Ромео пише sms!
З Днем всіх закоханих вітає
І дарує красу небес.


«Люблю, валентинку вручаю!»
У серце вимкнули світло,
І у душі затишку немає,
Що зі мною? Я відповідаю:
«Люблю, валентинку вручаю!»


«Ти милий добрий хлопчик»
Ти милий добрий хлопчик...
І я тебе люблю...
І в цей День закоханих
Дарую тобі себе!


«Ти від мене за сотні верст...»
Ти від мене за сотні верст...
І голос мій тобі не чути...
Але ми живемо однією душею,
І одним повітрям ми дихаємо...


«Любові і пристрасті покровитель»
Любові і пристрасті покровитель
Вберігає нас з тобою
З солодких мрій і пристрасті ниток
Доріжку нашу він сплете.

Вона усипана вогнями,
Любов'ю нашої неземний,
І їй не буде ні кінця, ні краю
Нехай же Валентин нас береже.


«Валентинка для коханої»
Валентинка, валентинка,
Я всі таємниці напишу!
І про те, про кого мріяла,
Я тобі лише розповім!

І не буду більше гордої,
Ніс не буду вернути,
Мій улюблений нехай дізнається,
Без нього так складно жити!

Ти лети, моя листівка,
Про кохання йому скажи,
Та повертайся скоріше з відповіддю,
Адже тепер він – моє життя!


«Ніжні слова для тебе»
Коханий, скільки ніжних слів прекрасних
Тобі сьогодні від душі скажу!
І в цей славний день, свято закоханих,
Як в перший раз, тебе заворожу.

Нехай буде оповитий чарами вечір,
І серце нехай від радості співає.
І музика, і воскові свічки
Розкажуть, ніж моя душа живе.
Безкоштовна вітальна валентинка для коханого

Комментариев нет:

Отправить комментарий