среда, 25 января 2017 г.

Привітання з 14 Лютого - день святого Валентина

Бажаю щастя багато-багато.
Хочу, щоб у житті молодої
Тобою взята дорога,
Не стала вузькою стежкою.
Ще любові зі мною бажаю
Величезною чистої як сльоза,
І щоб в житті посміхалися
Твої щасливі очі.



Я перед тобою лише не потаюсь, -
Своєю великою таємницею поділюся:
Люблячи тебе, я в прах зійду могильний
І для тебе з пороху, піднімуся.



Чому поряд з тобою так тепло?
Тому що гріє світло душі твоєї.
Чому смієшся всім бідам на зло?
Тому що знаєш: буде все о'кей.
Чому тобі бажаю я любові?
Тому що нічого важливішого немає.
Радій, кохай, горі, живи,
І душі твоєї мене хай гріє світ.



Ось тут лежить хворий студент,
Його доля невблаганна.
Несіть геть медикамент -
Хвороба любові невиліковна!



Ти як вогонь в моїй долі:
Прийшов, побачив, переміг,
Вниманьем теплим оточив,
І розтопив на серці лід.
Все життя моя тепер політ!
І я часом не зрозумію:
У сні, чи наяву?



Твоя душа моєї душі близька,
Як права і ліва рука.
Як праве і ліве крило,
Ми смежены блаженно і тепло.
Я не хочу, щоб безодня пролягла
Від правого до лівого крила.



Будь красива як Мальвіна,
Щоб закохався Буратіно
Артемон водив в кіно
І вірші писав П'єро.
З Днем святого Валентина!

Комментариев нет:

Отправить комментарий