вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Новим Роком Батькам у віршах

З новим роком, мама, тато!
Ви дорожче за всіх на світі!
Нехай вас радують онуки,
Ми вас любимо - ваші діти!
Новий рік нехай принесе вам
Світла, молодості, щастя.
Нехай вас чекає за горизонтом
Натхнення, сладострастье!
З Новим роком, з новим життям!
Не тоскуйте ви про літо!
Чистоти вам в отношеньях,
Як росинки на світанку.


Дорогі тато, мама
Вас люблю - не описати.
І звичайно з Новим роком!
Вам я хочу прокричати!
Взяти, обійняти Вас дуже міцно.
І хоча я далеко,
В серці моєму ви, повірте,
Мені без тебе так нелегко.
І тому бажаю,
Вам терпіння на мене,
Яка-ніяка,
Ну а все ж ми-сім'я.
З Новим роком любі!
Нехай рік новий принесе
Нам побільше зустрічей, рідні!
І проблеми забере.
Нехай тривоги, як тумани,
Зникають без сліду.
Свято світлий очікуючи,
Не сумуйте ніколи!


Махає ялина волохатою лапою,
Сніг шляху запорошил
Вітаю тебе, тату,
З Новим роком від душі!
Хай несе тобі удачу
Кожен день і кожну годину!
У тебе ж одне завдання -
Щоб частіше бачив нас,
Щоб робочі турботи
Залишаючи позаду,
Мерщій додому з роботи
Вечорами приходив!


Найкращих на світі батьків
Ми поспішаємо привітати у цей годину.
Наші ангели, наші зберігачі,
Що змогли б ми без Вас?!
Ми бажаємо Вам щастя безмежного,
Геть підуть нехай минулі образи!
І побільше здоров'я, звичайно ж,
Довго довго живіть, рідні!


Ви самі мої рідні люди,
Ви даруєте мені щастя кожен рік!
І якщо ви мрієте про диво -
Нехай диво в цю ніч станеться!
І я вас з Новим Роком, з Новим щастям
Сьогодні не втомлюся вітати,
Нехай кожен день стає прекрасніше,
І буде яскравіше, ніж вчора сяяти!


З Новим Роком, дорогі!
Смутку немає в опівнічний час.
Будуть всі справи благі
Тільки радістю для вас.
З Новим Роком! З Новим щастям!
Нехай збуваються мрії,
І живіть ви у владі
Краси і доброти.





З Новим роком вітаємо
І хочемо щоб дід Мороз
Всі печалі і негаразди
У сніжне царство забрав.
Вам залишив тільки радість,
Тільки щастя, тільки сміх,
І любов, усмішку, ніжність,
Все хороше, що є!


Розплавляючи зморшки на лобі,
Загадаємо на свято долю.
Позабудем будь-яку негоду,
Може, це і в правду, не дарма,
До нас приходить в кінці грудня,
Золота надія і щастя!

Комментариев нет:

Отправить комментарий