понедельник, 3 октября 2016 г.

Прикольні поздоровлення з День захисника України

«Бажаю успіхів, бажаю удачі»
Бажаю успіхів, бажаю удачі,
Легко відпочивати і працювати з віддачею.
Щоб радість у долі твоїй частіше зустрічалася,
Щоб все виходило і все виходило.


«Народитися мужиком вам пощастило!»
Що за особливий день сьогодні?
Сьогодні вам можна дозволити все!
Хто відслужив і навіть хто не годен,
Народитися мужиком вам пощастило!

І в цей день і в цей свято
Хай буде все у вас чудово,
Бажаю 23-е відзначити класно
І щастя в житті особистому!


«Милий, з 23-го лютого!»
Бажаю оптимізму,
Любові і магнетизму,
Здоров'я і багатства,
З мрією не розлучатися,

Рухомим, активним,
Підтягнутим, спортивним,
Ти найкращий в мене!
Милий, з 23-го лютого!



«Коли беззахисна наша країна?»
Коли беззахисна наша країна?
Зрозуміло, сьогодні, День захисника України !
Бо всі чоловіки відзначають,
І чудово все вороги про це знають.

Я тебе, звичайно, теж вітаю,
Багато пити, проте, я не побажаю,
Щоб ворог не напав на нас,
Потрібно бути тверезим як раз!


«Улюбленому синові»
Що робить чоловіка таким?
Не сотні дівчат в його ліжку,
Не горілка і не сигаретний дим,
А те, що він завжди прагне до мети!

Хочу сьогодні синові побажати,
Про цілі ніколи не забувати,
І пам'ятати в День захисника України ,
Що кращого тобі бажаю я!


«Ляжу в ліжко і тебе покличу!»
Сьогодні можеш випити пива,
Шкарпетки розкидати всюди,
І навіть не змивати в туалеті,
Бути вибагливим в їжі.

Сьогодні я тебе привітаю,
Подарунок симпатичний подарую,
Звук на радіо додам,
Ляжу в ліжко і тебе покличу!


«Без чоловіків нам в житті тяжко»
Силу-силенну всіляких завдань
Ми чоловікам роздаємо.
То вирішуй задачку дітям,
Погуляй з домашнім псом.

Пилососом попрацюй,
Грошей багато принеси,
Скажи комплімент красивий
І улюбленої назви.

У день чоловічий привітаємо яскраво,
Надамо вихідний!
Пива випити вам дозволимо,
Самі вам його наллємо!

Без чоловіків нам в житті тяжко,
Ми без них - ну нікуди!
Вітаємо натхненно
З двадцять третього лютого!


«Ти силою не обділений»
Сьогодні вип'єш ти 100 грам,
А, може, навіть двісті,
Адже ти служив колись сам,
Тобі Скажу без лестощів:

Ти силою не обділений,
Красивий, розумний і стрункий,
Сьогодні свято твій чоловічий,
Його відзначити ти гідний!


«Хоч і не носиш ти мундира...»
Хоч і не носиш ти мундира,
Але знаю я, що в важкий час
Ти, як і всі солдати,
Врятуєш і Батьківщину і нас.


«Твоя вірна... машина!»
Вітаю я тебе
З 23-го лютого!
Ти захисник мій відважний,
Мені з тобою не страшно!

На побачення прийди,
Обігрій і заведи!
Чекаю завжди тебе, коханий!
Твоя вірна... машина! )))


«Хочу побажати чоловікам»
Хочу побажати чоловікам,
Щоб ви не сміли сумувати.
Без пригод нудно жити –
Бажаємо Вам їх знаходити.

Хочемо, щоб все у вас збувалося,
Все в цьому житті виходило,
Нехай збувається мрія,
І в життя стукає краса!


«Що татові можна побажати?»
Що татові можна побажати?
Тобі розуму не позичати,
Ти будеш нас все життя вчити,
Як правильно нам потрібно жити,

Ну і вчи, батько, сто років,
Тебе мудрішими в світі немає!
І з День захисника України
Хочу тебе привітати я!


«Сьогодні свято всіх чоловіків»
Сьогодні свято усіх чоловіків,
Немовлят, старих і хіпі,
І тих, хто сер і пан,
Від Олександра до Філіпа.

Вам всім сьогодні мій респект,
Хоч свято це і військовий,
Причин не вітати вас немає,
Солдат з вас би був відмінний!


«Бажаємо подвигів тобі!»
Готова піна для гоління,
Дві пари шкарпеток – теж!
І з День захисника України  
Тебе привітати можемо!

Бажаємо подвигів тобі –
Не тільки бойових!
Сповна везіння в долі,
І даруємо цей вірш!


«Щоб прекрасно жив»
День захисника України  бажаю
Щоб прекрасно жив, не сумуючи –
Щоб життя, як жінка – прекрасна,
До тебе обличчям повернулася ясним.

Життя адже жіночого, друже, підлоги –
Так май її, не чекай докору!
Користуйся ти благами спокійно,
І живи, звичайно ж, гідно!


«Побажання чоловікові»
Хочу побажати чоловікові
Побільше грошей розкопувати,
Роботи – задоволення,
У любові – одне забезпечення,

Красивих жінок багато,
І я вірна дорогою
У своїй долі ступати,
Признанье відшукати!


«Про що мріяти чоловік може?»
Про що мріяти чоловік може?
Красивих жінок зустріти,
Нехай гроші серце не турбують –
Не доводилося щоб вважати,

Амбітним, спілкуватися
В олігархічних колах,
І ніколи вам не здаватися,
Носити улюблених на руках!


«Кашкет так тобі до лиця»
Кашкет так тобі до лиця
І трикратне «Ура!»
Звучить раскатом на плацу,
Злітаючи вгору, — до гнізда орла.

Погони приросли до плечей...
Груди колесом... Пряма стати...
Ура! – кричиш ти ночами,
Не припиняючи наступати.

Ура! — звучить могутній лад,
Салют рве небо...
Ти мій чоловік, мій герой!
Лови подарунок – це Я!


«Дорогому кретнику»
Тобі, мій хрещеник дорогий,
Бажаю щастя в день такий.
Адже в День захисника України
Чоловіки скажуть, не тая –

Що лише свобода окриляє,
Нехай кожен цінує! Я бажаю
Щоб збувалися всі мрії,
І під каблук – не надумав ти!


«День захисника України  прийшло»
Двадцять третє лютого прийшло,
І він спокою не дає –
Що, чоловіки, раптом на вас найшло?
Кожен у цей день чимало п'є!

Що ж, якщо вирішили відзначати –
Завтра вам доведеться відповідати,
Так що сильно вже не куролесьте,
І один одного покривайте, разом.


«Улюбленому дідусеві»
Вояка знатний - дід рідний,
Будь він виграє бій!
Хочу тобі я побажати
Турбот і прикростей не знати!

Нехай удача посміхнеться,
І в День захисника України
Хай молодість до тебе повернеться,
Шлях стане юної вся земля!


«Твій подарунок – це я!»
Я ходила і шукала -
Як мені тебе привітати
З цим великим святом -
Двадцять третього лютого!
Ось кругом одні парфуми,
Креми, леза, шкарпетки...
Підказали мені подруги
Вгадати, що хочеш ти...
Те, що хочеш – мені зрозуміло,
Але сюрприз хотіла я
Приготувати дорогому
В цей день календаря.
Подарувати тобі котушку
Для риболовлі на ляща?
Значить, влітку у вихідні
Я залишуся без тебе...
Човен, спальник і намет...
Милий, я люблю тебе
І на ваш мужицький свято
Твій подарунок – це я!



«Вітаю я тебе!»
З День захисника України !
Вітаю я тебе!
Нехай в кишенях гроші будуть,
Нехай тебе красуні люблять!

Нехай все в житті вдається,
І удача посміхнеться,
Щоб все тобі вистачало,
Те, що потрібно, щоб стояло!


«Чоловічий сьогодні свято»
Чоловічий сьогодні свято.
Для суперечок немає причин —
Як діви б ні міцнішали,
Надійніше немає чоловіків!

По духу ви герої,
І, якщо раптом біда,
Від бід будь-яких вкриє
Захисника рука.



«Прийшов твій свято!»
Нехай у цей день календаря
Швидше крутиться Земля.
Вітру побудують свій редут,
Негаразди геть розгрібають.
Зірветься зорепад з небес.
Удача покине свій ліс.
Обійме ніжною рукою,
Сказавши тобі: «Пішли зі мною!».
Нехай буде так! Нехай все станеться,
І птах щастя постукає...
Хай серце радістю заб'ється,
Душа враз заллється солов'єм...
А ти не стій, наче пень...
Прийшов твій свято! — Чоловічий день!


«Вітаю зі святом»
Вітаю з святом —
Днем армії і флоту!
Бажаю жити, любити, трудитися,
А якщо посміхнеться вам щаслива зірка,
То і до генерала дослужитися.


«Двадцять третє настав»
Двадцять третє настало,
Всіх чоловіків воно скосило –
Всі келихи наливають,
І сьогодні відзначають.

Тут нічого немає поганого,
Я скажу просте слово –
Ви, чоловіки, відпочивайте,
І проблем зовсім не знайте!


«Типу сильна половина»
День захисника України  відзначає вся країна!
Вру, не вся, а половина.
Типу, сильна вона,
Ті, хто народився чоловіком!

Свято це, без сумніву,
Твій сьогодні, так прийми
Від мене ти привітання,
Щастя, радості, кохання!!!


«Дорогому дядькові»
Скажи-ка, дядя, адже недарма
Зустрічають ранок з перегаром
24-го числа?
Щоб життя щасливим стати могла,

Ти 23-е відзначай,
Але міру все ж не забувай!
Хочу побажати здоров'я
І ніколи не сумувати!


«Коханому»
У День захисника України
Вітаю я тебе,
Що хочу тобі сказати –
Мене можуть утримати

Тільки добрі слова,
Адже любов – завжди права.
Я хочу з тобою бути,
І завжди тебе любити!


«Дорогому братові»
У День захисника України
Вітаю, брат, тебе!
Що чоловікові побажати?
Искушенья все пізнати,

Вчасно зупинитися,
І гідну закохатися!
Щоб мрії твої збувались,
І здавалася казкою життя!


«Ти розумний і справедливий»
Ти розумний і справедливий,
І хочу я в свято
Всім сказати, як ти гарний,
Милий мій пустун.

Я завжди пишаюся тобою
І тобі бажаю
Тільки щастя, мій герой,
Ну а в серці – травня!


«Колеги по роботі»
У День захисника України
Про погане не думай даремно!
Дорогий мій колега,
Не журись в день такий!

Ти чоловік – не забудь,
Лідером за життя будь,
Нехай все краще прийде,
І завжди удача чекає!


«Дорогий племіннику»
День захисника Вітчизни
Мій племінник, настав!
Щастя в житті довговічного,
Багато бадьорості і сил!

Нехай мрії здійснюються –
Неприємностей не знай!
Нехай завжди в тебе закохуються –
Кого хочеш, вибирай!


«Будь завжди чоловіком!»
Чоловік, будь завжди чоловіком!
І День захисника України
Бажаю щастя без причини,
І щоб тебе любили всі –

Будь-яка дівчина, яку
Захочеш ти, на поклик прийшла.
Коротше, вибирай будь-яку!
Нехай добре йдуть справи!


«Позабудь про всі образи»
Тобі, чоловік, двадцять третє,
Бажаю гидоти стерти я,
І забути про всі образи,
І бути щасливим – не для виду,

І зустріти дівчину таку,
Яка не заревнует,
А буде тільки захоплюватися,
І з кожним днем сильніше закохуватися!


«Коханому чоловікові»
Ось і привід підвернувся
Мужиків-зібрати друзів,
Мій чоловік прокинувся раненько,
Щоб свої права качати.

Я сьогодні вітаю
З День захисника України ,
Моя кохана, я бажаю
Море щастя для тебе!


«Поспішаю привітати, мій чоловік!»
Поспішаю привітати, мій Чоловік!
І міцним поцілунком нагородити...
Лютневий день для жінок світу
Був чоловічим днем... і має бути!

Очі твої горять азартом,
Чоловіком названий ти не даремно!
Але пам'ятай, що 8-го Березня
З подарунком в гості чекаю і Я. :)


«Всі чоловіки полігамні»
Всі чоловіки полігамні,
До підлоги слабкому слабкі,
У двадцять третє – свято славний, -
Хотілося б побажати

Вам побільше пригод,
І найбільш красивих дружин,
Щоб не було сумнівів,
Щоб кожен був закоханий!


«Є причини для радості»
Які є причини для радості
Скажіть, справжні чоловіки?
Бути може вас порадує красуня,
А може бути трохи, трохи горілки?

Іль нове яке увлеченье
Сприяє у вас радості рожденью?
Сьогодні ми удачі вам бажаємо,

І зі святом всім серцем вітаємо!
Вітальна листівка на День захисника Вітчизни

Комментариев нет:

Отправить комментарий