понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для племінника

«Мій племінник дорогою»
Ти, мій племінник дорогий!
Прибуде хай успіх з тобою
І не покине ніколи
Тебе щаслива зірка.

Хочу побажати удачі,
І ніколи не розгубити
Сміливість, радість і завзяття,
Які зберігає твій погляд!


«Побажання племіннику»
Племіннику хочу сказати –
Не варто в житті сумувати,
Немає нерозв'язних проблем,
Адже все вирішити доступно всім!

Ти, головне, не сумуй,
Ти сили вір свої, і знай,
Щоб у День захисника України
Будь-яка збудеться мрія!


«Будь славним воїном»
Племіннику хочу я побажати
Великого щастя і красивою частки.
Бути славним воїном, не сумувати –
Все, дорогий мій, це в твоїй волі!

Хай буде в тебе все так, як потрібно!
Хай сміх і пісні радісно звучать!
Життя обдарує тебе прекрасною дружбою
І в двері твою успіхи лише стукають!


«Я бажаю стати безстрашним»
Бажаю в двадцять третє лютого
Щоб мета тобі будь-яка підкорилася,
Племінник, тільки вір завжди в себе,
І будь певен, що б не трапилося.

Будь-яку справу вдається тим,
Хто ні перепон, ні смутку не боїться!
Бажаю я безстрашним стати зовсім,
І в цьому житті домогтися свого!


«Від серця хочу я сказати»
Племіннику в свято військовий
Від серця хочу я сказати:
Твої честь і доблесть безцінні,
Тобі я хочу побажати

Завжди настроенья хорошого,
Прекрасною і доброї долі,
Багатою погожими днями,
Щоб щастя і радості – бути!


«З двадцять третім вітаю!»
Мій племінник дорогий,
З двадцять третім вітаю!
У свято нинішній чоловічий
З радістю тобі бажаю:

Будь завжди в справах успішний,
Щасливий і щасливий будь,
Нехай ідуть роки неспішно,
Легким буде життя шлях!


«Тебе, племінник, вітаємо!»
Тебе, племінник, вітаємо,
І День захисника України  –
Чоловіком бути завжди бажаємо,
Щоб пишалася вся сім'я.

Хай честь і совість залишаються
Завжди девізом для тебе!
Ті люди свого доб'ються,
Хто спрямований вперед завжди!


«Щастя і удачі»
Я в двадцять третє лютого
Хочу племіннику удачі
І щастя побажати люблячи,
Адже в житті це багато значить,

Живи, балдей, турбот не знай,
Нехай усе вдається,
І ніколи не сумуй –
Тоді удача посміхнеться!


«Двадцять третє лютого»
Двадцять третє лютого.
З ним тебе я привітаю.
Мій племінник дорогий,
Дам тобі порада проста.

Якщо в житті буде так –
Вчинити не знаєш як,
Як чоловік роби.
Боягузтво, підлість не прощай.


«Ти справжній чоловік»
Племінник дорогий, коханий,
У день військової слави і честі
Що ти справжній чоловік,
Скажу тобі без всякої лестощів!

Нехай будуть супер зміни
У всіх своїх великих справах!
Щоб ти завжди був неодмінно
В собі впевнений і друзів!


«Сьогодні урочистий свято»
Сьогодні урочисте свято.
Тебе я хочу привітати.
Бажаю довгих днів і різних.
Тобі буде все по плечу.


З Днем захисника Вітчизни!

Комментариев нет:

Отправить комментарий