понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для тата

«З День захисника України  тата вітаю!»
З День захисника України
Папу вітаю,
Нехай сьогодні всі земля
На честь твою гуляє!

Дорогий батько мій,
Щастя та здоров'я
Я бажаю всією душею,
Щиро, з любов'ю!


«Тато, я хочу тебе привітати»
Тато, я хочу тебе привітати
Зі святом чоловічим.
Цю смс відправити
З пожеланьями всередині:

Щоб був завжди ти міцним,
Сильним і добрим чоловіком.
У справах завжди був першим,
І засмучуватися щоб не було причини.


«Я вітаю, милий тато»
Я вітаю, милий тату,
І щиро тебе люблю,
Ти з честю борг віддав для армії,
Свою вдячність дарую!

Завжди ти хоробрий, сміливий воїн,
Тобою дочка захоплена,
Нехай ти нагород не отримав,
Мені лише любов твоя потрібна!


«Тата вітаю зі святом»
Папу вітаю з святом чоловічим:
В юності, я знаю, в армії служив.
Значить, теж воїн, хоч не командир.
Свята гідний, охороняв весь світ!


«Щоб не було воєн»
То не танк торохтить, не зенітка гуде,
То наш тато хропе на дивані.
Але як тільки біда постукає у ворота,
Він захисник і вдома і мамі!

Ми бажаємо, папуль, щоб зрадницьких куль
Не траплялося ні вдень ні вночі,
Щоб не було війн і команди «вогонь!»
На домашніх фронтах і робітників!


«Улюбленому папі»
Улюблений тато, вітаємо,
Ми з День захисника України !
І від душі тобі бажаємо
Без сміху не прожити ні дня,

Нехай велике везіння
Тебе за життя поведе,
Удача душу заспокоїть,
А серце від кохання співає!


«Улюблений тато!»
Улюблений тато! З днем захисника Вітчизни!
Хочу сказати, що найкращий – це ти!
Я Хочу донести до людства,
Що тато у мене – батько мрії.

Завжди допоможе, вислухає грамотно,
По справі полає іноді.
Здоров'я тобі, тато – це головне!
А інше в житті дурниця.



«Я хочу привітати папу»
Я хочу привітати папу
З День захисника України !
Нехай підвищиться зарплата,
Щоб трудився ти не даремно.

Тато, ми тобою пишаємося –
Краще в світі немає батька!
Ми з тобою веселимося,
До переможного кінця!


«Ти самий класний тато!»
Улюблений тато наш герой!
Не страшно ніколи з тобою,
Ти самий класний, чесний, добрий,
Ти наш кумир, ти – самий скромний.

Тебе всі ми так сильно любимо,
Твої вчинки не забудемо.
Все, що ти робиш – відважно,
Для всіх нас це так важливо!

Тебе сьогодні вітаємо,
Успіхів, радості бажаємо!
І у двадцять третє лютого
Хай буде все відмінно в тебе!


«Тато, тебе вітаю!»
Тато, тебе вітаю,
Все вдається нехай!
Найкращого в житті бажаю,
Головне – не сумуй!

Красний лютий 23им!
Ти – захисник сім'ї!
Нехай у цей день чудовий
Збудуться цілі твої!


«Ти - справжній чоловік!»
Тато, ти справжній чоловік,
Так прийми сьогодні привітання!
Буде твій успіх нехай захопливим,
І завжди в прекрасному настроеньи

Ти, коханий тато, залишайся,
Хай щастить тобі у всіх справах,
Ти не просто частіше усміхайся,
А живи з посмішкою на вустах!


«Дуже я люблю тебе!»
Дорогий батьку, сьогодні,
День захисника України ,
Нехай твій дух піднятий,
Дуже я люблю тебе!

Ти в хорошому настрій
Кожен новий день зустрічай,
Щоб удача і везіння
Створили в житті рай!


«Я так пишаюся тобою!»
Папу дорогого вітаю,
У День захисника України  я йому бажаю,
Для мене прикладом залишатися,
Щоб було на кого рівнятися.

Мій батько, я так пишаюся тобою!
Для мене прирівняний ти до герою!
Я хочу побажати здоров'я,

Тато, ти не думай сумувати!
Смішна листівка з Днем захисника Вітчизни

Комментариев нет:

Отправить комментарий