понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для сина


Улюбленого сина привітаю»
Улюбленого сина з урочистим днем,
Привітаю. Нехай у домі твоєму рідному
Завжди збирається багато друзів,
Умій відпочивати. І працювати умій,

Здоров'ям будь міцний, синку, завжди,
Ніщо не зіб'є нехай з шляху ніколи.
Удачі, радості, море любові,
Нехай у життя втіляться плани твої!


«Ти, синку, наша надія!»
Ти у нас справжній чоловік!
Говоримо ми, пишаючись і люблячи,
Що привітати улюбленого сина
З 23им хочемо лютого!

Ти, синку, це наша надія,
Вітаємо тебе, дорогий!
Я сподіваюся, що будемо, як раніше
Дуже скоро ми разом з тобою!


«Хочу тобі побажати удачі»
Настав День захисника України ,
І вітаю сина я люблячи.
Ще недавно ти був маленьким –
Тепер гідним юнаків уславився.

Хочу тобі побажати удачі,
Зуміти справжнім чоловіком стати,
І в житті добиватися свого –
Бажаю тільки найкраще!


«Настав День захисника України »
Настав День захисника України–
Так нехай сьогодні знає вся земля,
Як сильно сином я пишаюся своїм!
Адже він – солдат, нехай туга і смуток

Тебе не потурбує, мій синку,
Щоб т добитися в житті зміг,
З гідністю ти службу проходь,
І радощів від життя цієї чекай!


«Улюблений син, сьогодні – День захисника України !»
Улюблений син, сьогодні – День захисника України !
Захисник наш, тебе ми вітаємо,
І свято із задоволенням відзначимо,
І радості від усієї душі бажаємо!

Нехай всі твої мрії здійсняться,
Нехай успіх супроводжує в усьому!
Бажаємо людського щастя,
Хай радість буде поруч день за днем!


«Синку, ми пишаємося тобою»
Вирішив воєнної піти стежкою,
Синку, пишаємося ми тобою,
Танкіст, піхота іль десант,
Завжди щоб честь берег, курсант!

Як треба Батьківщину любити,
Їй вірно, до кінця служити,
Ми віримо, що в ночі і вдень,
Ти захистиш рідний дім!


«Бажаю я тобі, синку»
Бажаю я тобі, синку,
Щоб в житті не був самотній.
І в День захисника України
Нехай збудеться мрія твоя.

Прийми від життя ти дари
І насолоджуйся до пори.
Умій працювати, відпочивати –
Бажаю смутку не знати.



«Я знаю, в армії непросто»
Я знаю, в армії непросто,
Але це — школа для чоловіків.
Але ти, синку, вже став дорослий,
Ти в мене такий один.

Тобі, захисник Вітчизни,
Я в День захисника України ,
Хочу бажати гідного життя,
Адже за тобою — твоя земля!


«Улюбленому синові»
З День захисника України  привітати
Сина я улюбленого хочу,
І сьогодні щиро прославити
Доблесть, сміливість, силу я твою.

Ти гідним хлопцем вродив –
Продовжуй таким же далі бути,
Щоб все, що хочеш сам, домігся,
Треба вірити, а ще – любити!


«Лютий – холодний місяць»
Лютий – холодний місяць цей,
Суворий, як істинних чоловік
І свято всіх чоловіків на світі
Ми святкуємо не без причини.

Сьогодні синові я бажаю,
Щоб втілював свої мрії,
Щоб жив, люблячи і процвітаючи,
А в серці – промінчик доброти!


«Свято справжніх чоловіків»
У свято всіх справжніх чоловіків
Я сьогодні, синку, вітаю!
Служить в армії милий мій син,
Що ж, удачі тобі я бажаю.

Свій характер зуміти загартувати,
У житті будь-яких цілей досягати,
І завжди тільки радісним бути –
І гідно боротися за щастя!


«Синку, прийми ти привітання»
Як було на пероні тісно,
Звучав «Слов'янки» бравий марш,
Твій ешелон ми проводжали,
В мами сльози на очах!

Синку, прийми ти привітання,
Солдатський свято у лютому,
Синів Вітчизна славить вірних,
В ім'я миру на землі!


«Від душі скажу сьогодні»
Синові в двадцять третє лютого
Від душі скажу сьогодні я –
Похвалу ти, правда, заслужив,
Ти завжди, синку, був гідним.

Залишатися продовжуй таким -
Нехай сум розвіється, як дим.
Я хочу побажати здоров'я,

Дівчину гідну зустрічати!
Привітання листівкою на День захисника Вітчизни

Комментариев нет:

Отправить комментарий