понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з Днем захисника Вітчизни

«Будемо вшановувати чоловіків»
В день захисника Вітчизни –
Будемо вшановувати чоловіків.
Захищаючи людство,
Всі відважні, як один,

Так нехай же сила, мужність
Не покинуть ніколи.
Ваше славне співдружність
Хай завжди процвітає!



«Вітаю, дорогий!»
З Днем захисника Вітчизни
Вітаю, друже!
І бажаю зустріти весело
Це свято всією душею.

Все легко нехай вийде,
І смутку не знати!
Загалом, тільки найкращого,
Все від життя отримувати!


«Хочу тебе привітати, син»
Хочу тебе привітати, син –
Ти в мене такий один.
Нехай пишається вся країна –
Адже вона так потребує

У програмі такому, як ти,
Нехай збудуться твої мрії!
Нехай тобі завжди щастить,
Твій дух тебе не підведе!


«Нелегко часом зі мною»
Знаю я, коханий мій,
Нелегко часом зі мною,
Я тобі хочу сказати,
Що не варто сумувати.

У цей день бажаю я,
У День захисника України ,
Щоб креп захисник мій,
А успіх завжди з тобою!


«Дружину частіше цілувати!»
Хочу я побажати чоловікові
Гідно виконувати службу,
Вітчизни завжди служити,
Родиною своєю дорожити,

Нехай раптом удача прийде,
І щастя хай скрізь знайде.
Хочу побажати здоров'я,
Дружину частіше цілувати!


«У житті я щастя бажаю»
Кожен чоловік в душі він герой,
Ти ж – герой і на ділі.
У свято тебе вітаю я твій,
Якщо довелося на межі

Довго працювати – умій відпочивати,
В житті я щастя бажаю,
Синю птицю удачі зловити,
Міцно тримати, не пускаючи.


«Коханий, милий, дорогий!»
Коханий, милий, дорогий,
Хочу сказати тобі спасибі,
За те, що ти завжди зі мною,
Прибуде нехай з тобою сила!

Адже ти вітчизну свою
Від усіх проблем оберігаєш,
Хай щастя для тебе співає,
І ніколи турбот не знаєш!


«Коханому»
В день захисника вітчизни
Я хочу тебе привітати,
Нехай сьогодні людство
Твою доблесть буде славити,

Мій улюблений і єдиний
Від душі я вітаю,
Добрим бути і трохи таємничим
Від душі тобі бажаю!


«Я коханому бажаю »
В день захисника вітчизни
Я коханому бажаю –
Захищай ти людство,
Про мене не забуваючи.

Нехай завжди тобі, єдиний,
В житті і справах щастить,
Ти пізнай будь-які істини,
Хай скрізь удача чекає!


«Залишайтеся ви людиною»
Лише один рух –
А конкретніше – вперед –
Нехай по життю напрямок
Вашим цілям задає.

Залишайтеся ви чоловіком
До кінця за всяку ціну
Радості незамінні
Нехай душі несуть спокій!


«Живіть чесно»
З днем захисника Вітчизни вас усіх,
Ми хочемо сказати – живіть чесно,
Щоб щастя не було перешкод,
Щоб жилося легко і цікаво,

Ми хочемо побажати удачі,
Цілей постійно домагатися,
Нікому не варто поступатися,
Треба наступати і просуватися!


«Привітання для коханої»
Хочу сказати коханому
Пара настала побажати
Захисникам добра, надії,
Щоб нас любили ви, як колись,

Щоб в серці ви зберігали вірність
І ніколи не йшли.
Здоров'я ми будемо бажати,
Не варто в житті сумувати!


«З святом для брата»
З днем захисника вітчизни, мій брат,
Я тебе привітати дуже радий,
Щастя і здоров'я побажати,
Всі сумніви на корені зрубати,

А ще хочу тобі сказати –
Що не варто в житті відступати.
Якщо мета намітити ти зумів –
То добийся сам, чого хотів!


«Батька сьогодні вітаю!»
Батька сьогодні вітаю!
Тобі я всією душею бажаю –
Везіння, завжди уваги,
Ще – взаимопониманья,

Адже всіх чоловіків сьогодні свято,
Тобі, батьку, зовсім немає рівних –
Вітчизни захищаєш честь,
Сміливість і відвага є!


«Коханий, всією душею бажаю»
Коханий, все Вітчизну сьогодні
Твій свято дуже яскраво відзначає,
Чудово, немов Новорічної ночі,
Нехай Господь бажання виконує.

Коханий, всією душею бажаю тобі,
Свою мрію з рук не випускаючи,
Жити щасливо, і сильним ставати,
І мною ніколи не поступитися!


«Справжній чоловік»
Лише справжній, істинний чоловік
На бойові подвиги здатний,
І є для привітання причина –
Мій чоловік, він може здійснити такі.

Захисника Вітчизни сьогодні
Я всією душею і серцем вітаю,
Веселою будь, як новорічної ночі,
Я всією душею щиро бажаю!


«З Днем захисника вітчизни!»
З Днем захисника вітчизни!
Щастя я буду бажати,
Життя часом мінлива –
Головне не сумувати!

Бути завжди в собі впевненим,
До цілям рухатися своїм!
А перешкоди і сумніви
Щоб перетворювалися в дим!


«Улюбленому синові»
З днем захисника вітчизни, синку,
Я тебе сьогодні поздоровляю,
Щоб добитися в житті зміг,
Що, здійснюючи свої мрії,

До нових цілей постійно йшов,
Щоб щастило тобі неймовірно,
Щоб ти спокій в душі знайшов,
Щоб на серці було так приємно!


«Це так непросто»
Повинно бути, це так непросто –
Країну рідну захищати,
Кар'єрного бажаю зростання,
Чудово свято відзначати!

Любові і щастя я бажаю,
Нехай удача чекає попереду,
Щоб жили ви, не сумуючи,
Нехай успіх вперед веде.


«Дорогому другові»
В день захисника вітчизни
Одному хочеться бажати
Всю країну і людство
Від загрози захищати.

Хай мрії твої збуваються,
Нехай удача завжди чекає,
Все на світі виходить,
І любов тебе веде!


«Нехай буде світлою життя»
Вас з День захисника України
Я буду вітати!
Нехай буде світлою життя завжди,
Мені хочеться сказати!

Нехай в житті щастя і успіх
Супроводжують завжди!
Людей цінуєте тільки тих,
Хто не кине ніколи!


«Дорогому братові»
Будь духом, брате, завжди сильний –
Адже ти по життю – чемпіон,
І в день захисника вітчизни
Перед обличчям країни і вічності

Від усієї душі хочу сказати –
Ти достойний стати щасливим.
Адже ти – в душі вже герой,
А, значить, подвиг – за тобою!


«Бажаю батьківщину любити»
Таких друзів як ти, небагато,
Бажаю життєвої дороги,
Щоб легко зумів пройти,
Не збившись ніколи з шляху.

Бажаю батьківщину любити,
І свято цей великий шанувати,
Він об'єднав всіх чоловіків,
Він справжній, він – один!


«Улюбленому папі»
З днем захисника Вітчизни тебе,
Тато мій коханий, вітаю,
Жити, в душі сподіваючись і люблячи,
Вірячи тільки в краще, бажаю.

Залпом гармат щастя хай прийде,
В життя твою увірветься безповоротно,
Нехай у всіх справах удача чекає
І щастить тобі неймовірно!


«Захисник вітчизни»
Ти, захисник вітчизни,
Яскраво свято відзначай,
Мій улюблений, в цьому житті
Тільки близьким довіряй.

Щастя я тобі бажаю,
Ніколи не сумувати,
Жити легко, турбот не знаючи,
Ніколи не відступати!


«Дорогому дядькові»
Дядькові в день захисника вітчизни
Я бажаю щастя всією душею,
Зумій стати кумиром людства!
Майбутнє, вірю, за тобою.

Радості, здоров'я, довголіття,
І нехай збуваються мрії,
Рухайся вперед, забувши сумніви
Заради світу, життя, краси!


«Свято справжніх чоловіків»
Днем захисника вітчизни звуть
Це свято справжніх чоловіків,
Що закон і силу волі шанують,
Кожен, хто з ворогом невблаганний,

Хочемо Вас привітати, побажати
В цей день сильніше тільки стати!
Силу духу знайти сповна,
Щоб не покинула вона!


«Хочу я чоловікові побажати»
Хочу я побажати чоловікові
Завжди залишатися таким же,
Рідних частіше обіймати,
З друзями бачитися старатися.

Вітчизна ти захистиш –
Я в це вірю, точно знаю,
Сподіваюся, ти додому поспішаєш,
І про мене не забуваєш!


«Привітання для друга»
Хочу я одного свого
З прекрасним святом привітати,
Бажаю всього кращого!
Його професію прославити.

Адже ти – військова людина,
І це свято створений, щоб
Не забували ми довіку,
Тих, хто захистив нас від злості!


«Прекрасний ти герой»
Улюблений чоловік, прекрасний ти герой,
Вітчизни захисник постійний!
Хочу тебе привітати у свято твій,
Удачі побажати неймовірною.

Живи легко, сумніву не знай,
Нехай у тебе все в житті вдається,
Нехай доля нагадує рай,
І справжній герой в тобі прокинеться!


«Я стала твоєю дружиною»
Я стала твоєю дружиною,
Мені дуже пощастило,
Гідна ідеалу,
Сумнівам зло!

Захисник, вітаю
Я із святом тебе!
І кращого бажаю,
Захоплення не тая!


«Коханому хлопцеві»
З днем захисника вітчизни тебе
Хлопець мій, сьогодні вітаю,
І від усієї душі тебе люблячи,
В житті тільки кращого бажаю.

Ніколи не варто сумувати,
Іноді не варто поспішати,
Треба життя з усмішкою зустрічати,

Щоб мрії будь-швидше збутися!
З Днем захисника Вітчизни України

Комментариев нет:

Отправить комментарий