воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Побажання на Новий рік 2022

 ***


З Новим роком, дочка! Тигр в цьому році!

Нехай вам вдасться, дружба і любов це принесе

Нехай рік успішно для вас,

Нехай без посмішки не буде проходити через день!

Я люблю тебе і бажаю вам ніколи не боляче

З оптимізмом у майбутнє ваших годин,

Допоможу ваші бажання

І уві сні із заповітною рукою на дотик!


***


Вітає 2022 дочок Тигра!

Нехай ваші друзі тримати вас один

Piggy радість людям в житті знадобиться,

А деякі, на все, що вам потрібно, у собак, щоб дізнатися!

Нехай вони дадуть вам вірність любові

Нехай ваше серце знайти кохана людина,

Я хочу, щоб моя дочка і я, правильний шлях,

Світле майбутнє, надія і удача попереду!


***


Тайгер рік вступив в свої права,

І ваша дочка, щасливою, щоб отримати цей час,

Нехай в новому 2022 році, удача буде знайти вас,

Я бажаю, щоб ваш рік не дарма!

Успіхів вам у започаткуванні та здійснення мрії,

Я бажаю вам, щоб принести Вам тигр до вас,

Достойно бути щасливим налити I бога,

Для очищення і гладкою дороги!


***


Рік Тигра, дочка - чудовий рік!

Він подзвонить вам в захоплюючої кампанії,

Там, де вірність буде падати в якості основи,

Де друзі будуть вірними Його Слову!

Я бажаю вам дочка, слово моє теж

Будь ласка, слова і дії Батька і Матері,

Не знаю, зрада, поділ і розчарування,

Я бажаю відмінні результати надій і сподівань!


***


Симпатична дочка, щасливий новий рік тигра ви!

Я бажаю вам щастя і удачі вам в повній мірі,

Нехай удача на вас раптово атакувати,

Нехай ваше серце, що шукає - знайде!

Друзі нехай тримати вас вірність,

Нехай ваша любов не буде руйнувати ревнощі,

Я бажаю в новому 2022 році, щоб оновити свої мрії,

Вір в себе! І ви будете легко досягти висоти!


***


Новий рік приніс тигра до нас,

І життя будуть понесені щасливі хвилі,

Тигр рік не може бути поганим,

Рік Тигра буде вірність тримати!

Дочка, я бажаю вам цей новий рік,

Так що тигр втратив вас від негараздів,

Нехай вам пощастить, з усіх боків,

Нехай ви чуєте близько щастя дзвонить!


***


З Новим Роком Тигра Вітаємо!

Дочка! Щастя зловити вас бажаю вам

Спіймати і важко в ваших руках тримати його,

І ще від себе не відпускати!

Нехай осісти у вашому серці,

Нехай це буде повна чаша вашого будинку,

Нехай вам бути багатим в думках і душі,

Хай щастя провести цілий рік з вами!


***


Дочка! З Новим роком вас!

Рік Тигра буде любити нас, лояльність дає

Моя дівчинка, переконайтеся, що в цьому році,

І ви отримаєте багато любові і тепла в відповідь!

Тигр знає, як дякувати хороших людей

Отже, давайте відповісти на її любов

У нашому житті все буде отримано,

Якщо ми не гавкають і кусають!


***


Нехай рік тигра ти, дочка, істота,

Нехай в цьому році ображатися на що-небудь

Я бажаю вам, щоб спалити як щасливу зірку,

Нехай ваша сльоза печалі не знаю, ваші очі!

Я бажаю, щоб ви поклали все, і порушені,

Так що щастя до вас прискорюватися,

Так довго не чекати, поки ви, чи не нудитися,

Так що ви все, як ви хочете, це вийшло!


***


З привітаннями Нового року, до вас, дочки я йду,

З цього нового року, я чекаю тебе,

Для того, щоб відразу ж збудуться всі ваші мрії,

Я по праву заслужили їх!

Нехай ваше серце обігнати

Нехай кохана людина знайти вас сам,

Нехай будинок буде повна чаша,

І ви завжди так, що материнська гордість!


***


З Новим роком, дочка! З роком Тигра ви!

Я бажаю, щоб ви були щасливі в новому році ви були,

Так що кожен день порадував вас

Так що дружив і сильна ваша сім'я!

Це подружки ніколи не зраджував тебе

Так що ваші хвороби не знають

Так що ваш чоловік ваш,

І кожен день я зустрічав і проводжав поцілунки!


***


З тобою, дочка, у нас буде новий рік,

Ми зустрінемо тигр, який прийде до нас,

Ми labeam, чат, пити Vintsy,

І дивляться один на одного в рідних серцях!

Зрештою, ви ближче з вами не один у світі,

Ми найрідніші люди на планеті,

Для цього ми піднімемо келихи з вами,

Так що наше розуміння ніколи не вмирає!



Смішна українська відкритка з Новим роком 2022 Тигра

Комментариев нет:

Отправить комментарий