воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Вірші з Новим Роком Тигра 2022

 ***


Кращий тато в світі, привітання,

З Новим Роком Тигра, і я хочу від душі

Все, що він приніс вам приголомшливий успіх,

Ви гідні цього, вважають, що найбільше,

Нехай достаток у вашому будинку буде непохитний

Будь щасливий, тато, і прекрасна любов,

Нехай це порадує вас взимку, в білому одягнений,

І в серці і в душі бушує спекотне літо!


***


Королева його рідний З Новим роком вшанування

Тільки краще від тигра, я бажаю вам

Як і її товсті хутряні пальто - яскравих подій,

Мрія і бажання самих чарівних подій,

Бадьорість духу і здорового сильного тіла,

Так що робота успішно і успішно,

Нехай проблеми тигрових відрізняють і неприємність,

І він завжди був багатий і щасливий, тато, ти!


***


Daddy лялька, з новим 2022 поздоровленням,

Будь здоровим і сильним, ніколи не крадькома,

Добре і щастя багато я бажаю вам

В житті, сміливо і впевнено ходити,

Я хочу в моєму серці і душі гарної погоди,

І нехай роки не були поставлені на вас,

 Новий рік Тигр Почніть з чистим аркушем,

І нехай життя буде цікаво і просто!


***


Папа дорогою, то він приведе новий рік,

Багато радісні, веселі і милі турботи,

З тигром, я бажаю вам рано вставати

І життя струни на новому сценарії писати,

Нехай unattramble буде творчий голод,

І завжди є молодий душ і тіло,

У компанії друзів, нехай вони будуть успіх і натхнення,

І навіть сльота не псуватиме прекрасний настрій!


***


Дорогий мій тато, з новим 2022 роком,

Краще тато, ніж ви не знайшли в світі,

Нехай це буде тільки сонячна погода

У серці, думки і життєвий шлях,

Нехай це легко і просто вийде

Щасливі події найчастіше трапляються

Нехай тигр піддавки весело кольору буднях

І тільки радість, любов і всюди добре буде!


***


З Новим Роком Вітаємо, тато дорогою,

Нехай удача та радість завжди будуть з вами,

Тигр рік буде щасливим для вас,

Весела, бізнес, успішний, але не метушливо,

Щоб забезпечити час на хобі для душі,

Нехай рік не тріпотіння швидко, не поспішає,

І все задумане буде зроблено навіть з цікавістю,

Будьте здорові і благополуччя, тато рідний!


***


З келихом шампанського під бій курантів з,

З Новим роком вас вітаю вас від душі,

Я бажаю тато, здоров'я, це дорожче, ніж алмази,

Але фінансова стабільність, звичайно, я хотів би також,

Нехай ваші мрії втілюють

Я хочу нову мрію про безпрецедентну широті,

Я хочу бути tigering до вас,

І ви все ще живий і гарячий lovedly любили!


***


Знову ялинки тягнуть в будинок,

Новий 2022 рік Тигра близько на всіх,

Я бажаю вам щастя найбільше не подобається у вашому будинку,

І був радий з вами буквально і всім

Я пишаюся нескінченно, улюблений тато, іграшки,

Звичайно, я бажаю вам здоров'я, ніколи не крадькома,

Бути молодий і веселий тіло і душу

Смак до цього життя, не втрачайте!


***


Нехай в чарівному святі Нового року,

Все погано десь буде повністю взяти

Я бажаю тільки щастя і добра вам

Удача і удачі, тато, в своїй долі,

Нехай Tiger - Новий рік Талісман спорту,

Нехай казкове диво трапиться з вами,

Нехай радість буде вірним супутником вашої,

І душа зігрівається любов'ю в морозні дні!


***


Папа, ти найкраща людина в світі,

Нехай новий рік дасть вам щастя назавжди,

Для того, щоб кожен рік ви б тільки молодше,

Зрештою, є ще багато цікавого попереду,

Нехай мене не залишить вас, дорога удача,

Скрізь і завжди, з понеділка по неділю,

І тигр грайливий - символ цього року,

Зробити життя красивим, sweetering мед!


***


Тепер ми виросли давно, і знати напевно

Це тато наш улюблений головний Санта-Клаус,

Нехай Єва магія Нового року в цій ніч,

Його мрія буде чудово серйозно,

І буде 2022 років тигром тато везе,

У питаннях обслуговування і в питаннях країни

І, нарешті, буде рости ваш унікальний фрукт,

І все ідеї виконуються за елементом!


***


Батько! Рік Чорного Тигра! Ви чекали його!

Я бажаю вам в настрої ви зустрілися з ним,

Я бажаю, щоб настрій не залишає весь рік,

Я хочу, щоб ти дивився впевнено!

Будь тато, оптиміст, живуть на позитив,

Ти найкращий тато в моєму світі,

Нехай рік грайлива Tigrenka допоможе

Будь найщасливішою людиною на землі!


***


Вітаємо з роком Тигра Тату, ти!

Нехай він зігріти мою любов до тебе,

Нехай ваш бандит Beget не відбудеться,

Нехай вам знайти щастя в цьому році!

Ви у 2022 тигра я хочу побажати

Ні в якому разі не припиняйте мріяти

І новий рік мрійники балують і любов

І ви папули, ви не забудете!


***


Рік Тигра приходить! Папа, вітаю!

Він буде щасливий, я знаю це точно

Папа, ти тільки вірити в себе і не сумуй,

Свиня не видасть вас з правильного шляху!

Нехай всі ваші бажання збудуться легко,

Нехай удача отримати Вас дуже далеко,

Рік тигра НЕ буде погано, повірте

Це дуже ніжний і хороший звір!


***


Вітаю з Новим роком! Тайгер рік!

Нехай небо впливає на нас бути мирним

Нехай всі родичі здорові,

Ми завжди готові до змін хороших!

І я бажаю удачі і татові пощастило,

Так що рік пройшов без втрат і жалю

Для того, щоб зраділи тато, ви кожен день,

З новим 2020 папою, я люблю тебе!


***


Поздоровча картинка з тигром на Новий рік 2022

Комментариев нет:

Отправить комментарий