воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Поздоровлення з новим роком 2022

 ***


Новий рік це чарівне свято, дає чудеса,

Нехай вони виблискують радість, мама, ваші очі,

Нехай здоров'я буде сильним і не дозволить

Тигр - символ цього року гарантії дає

Енергійний, летюча, яскравий і веселий,

Ми для розваги дзвінків цілого року,

Для зневіри і смутку в цьому році немає місця

Нехай найкращий час у вашому житті настане!


***


Нехай кожен рік ви додаєте шарм,

Печаль, нудьга і негаразди кабанів нехай вигнати,

З Новим Роком 2022 я вітаю, мама, ти радий,

Для вас це свято, я знаю, - Отрада,

Гості на порозі - приймати поздоровлення, подарунки,

Нехай дні все буде насиченим і яскравим,

Я хочу, щоб не терти будь-яку сльозу,

Радійте кожен день, є mandark!


***


Одного разу під ялинку я знайшов подарунки,

Тепер я знаю, що моя мати покласти їх там,

Роки закінчили, я дозрів і я знаю правду,

Але як же я сумую чудеса Нового року

Ми вже давно змінилися з вами в деяких місцях,

В даний час під ялинкою приховування я мама подарунків,

Що шкода, що не можна поставити здоров'я з OHA

А може бути, він все одно буде допомагати Новий рік Tigrite!


***


Мати рідна, вітаю з Новим роком,

Чарівне свято дитинства я бажаю вам

Нехай сьогодні, посилюється усіма людьми,

Робити на небо моє бажання для мами,

Нехай тигр здоров'я принесе вам

І протягом багатьох років, і не тільки в цьому році,

Будь щасливим, успішним, мій дорогий,

Немає в світі людини дорожче для мене!


***


Новорічні свята в повному розпалі бурхливих

У вас є поспіх з роком Тигра, мама,

І бажаю бути завжди енергійним, невтомним,

Він хотів здоров'я сильним, кохані,

Хай щастя обробляти сніжинки з неба,

Я бажаю, щоб не втратити інтерес до життя,

Як і раніше, залишатися красивою, добре і Mila,

І нехай вони йдуть чудово круглий рік справ!


***


Мати рідна, ось новий 2022,

Вітаю вас від щирого серця любові

Нехай зміна хороший Tiger принести,

Життя раптом зробить свій яскравий

У той же час, подарунки та лікування приймаються від дочки

Будь ласка, не всі склотари, погана погода,

Живий весело цілий рік, не сумуй

І якщо ви раптом платити, то тільки від щастя!


***


З Новим роком Тигра, матуся є рідною,

З новими досягненнями я вітаю вас,

Нехай посмішка не залишити гарне обличчя,

І свято в душі триває без кінця,

Я бажаю виконання ваших заповітних мрій,

Приємніші і цікаві дати в житті,

Нехай зморшки і сірість турбуватися вам

Любов, щоб її любили, нехай щастя буде повним!


***


Я хочу, мамо, так що цей новий рік,

Чи не доставити хвилювань і неприємностей

Припустимо, що для досягнення успіху, в минулому році обжене,

Багато сюрпризів мило і радісно буде готувати

Я хочу побажати вам велике натхнення,

Ваша краса і зміцнення здоров'я,

Tiger, будь ласка, ardate сюрприз

Нехай Любов Зрілий буде довгоочікуваний приз!


***


Мати! З Новим роком 2022 Тигра! Не хворій!

Стати щасливою жінкою і строкатий мати,

Нехай ваша сім'я цінувати вас, захищає

Нехай ваша кохана людина обійняти і зрозуміти!

Я бажаю вам мама, не сумуй і не турбуватися,

Ще напередодні Нового року, я хочу вам сказати,

Ти найкраща мама на планеті Земля,

Нехай весь рік вам завгодно вашої родини!


***


З Новим Роком тигра Вітаємо, мама!

Коли в секреті, я сказав вам,

Те, що я буду щасливий, ви будете щасливі і ви

Так ось! Я щаслива! Ваші мрії збуваються!

І в цьому новому 2022 році, тепер я розповім вам,

Для вас, мама, дуже поспішає,

Ви будете щасливі, я буду щасливий, і я,

Зрештою, ми з вами одна дружна сім'я!


***


З Новим роком, мама, цей момент настав,

Коли 2022 рік тигра в своїх правах вступив,

Буде успішним, я обіцяю вам,

Я читав про рік Тигра і я знаю!

Лояльна любов і дружба в цьому році проводить

В цьому році, мама, вам пощастило,

Будьте готові, щоб бути щасливим один раз і назавжди,

Нехай любов любов до вас протягом довгих років!


***


З роком Тигра вітаю вас, Маман!

Нехай це буде важким з вашої кишені грошей,

Нехай в цьому році ви не будете знати,

А на знаменитих курортах світу, щоб відпочити!

Нехай падіння багатства з неба на вас,

Нехай це буде здорова всім членам Вашої родини

Нехай жінка щастя знайти ви самі

Я хочу, щоб в цьому році вам пощастило!


***


Рік Тигра на носі! Мама, вітаю!

І цей новий рік +2022 з вами відзначити,

Будь поруч ви хочете цілий рік

Так, щоб не знати поділу, проблеми та турботи!

Я з мамою, так легко

Я не можу носити, коли ти далеко

Ви будете перебувати поруч, душа буде мир,

Давайте зустрінемося в рік Тигра, матуся, з тобою!



Поздоровча відкритка з тигром на Новий рік 2022

Комментариев нет:

Отправить комментарий